Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam eno vpra?anje za tiste ki se mal bolj spoznate na 2.5 V6 motor.

Ko "smo" delal velik servis sem opazu da je loputa za zrak (med zra?nim filtrom in motorjem) precej zapacana. In sem se par dni nazaj odlo?u da jo mal o?istm. Kupu sem sprej za ?i??enje "uplinja?ev" (fergazarjev), mal razstavu okrog lopute (nisem odklopu cevi za vodo - ostalo pa), in mal o?istu.

 

Nasledn dan sm opazu da je bla temeratura motorja mal vi?ja kot ponavad in obrati motorja brez gasa (?tant gas) cca 1500 o/min. In sem ?ou mal brat servisna navodila za avto. Baje bi mogu resetirat ra?unalnik ?e kaj odklapla? konektorje in premika? razne lopute in potenciometre.

 

Sem pa pol sam odklopu konektor pod loputo (ne od lopute) - tam kjer pridejo cevi za vodo gor - slika - BAC valve:

 

post-563-1304103624_thumb.jpg

 

In je bolj?e (sem ?e mal zni?al "?tant gas" z vijakom na loputi - baje se tam ?tela!

Zdaj pa: ko dam gas in ga spustim - obrati naprej padejo na cca 1200 o/min pol pa po?as na cca 800 o/min - video:

 

Objavljena slika

 

Zdej me pa sam zanima a je to OK al je treba ?e kaj "na?telat, al je umazanija od ?i??enja stekla kam v tist ventil???

 

Sej pomoje sa vam sploh brat ne bo dal ker sm tok nalo?u :D:D:D

 

 

Napisano

to so mojmu o?etu enkrat na Seat Cordobi delal in so mu rekl, da bojo obrati najbr? nihal kake 2-3 dni, da je to normalno in res je blo tak :)

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Imam vpra?anje: a ima moj avto OBD I ali OBD II?

 

Pa ?e eno: na konektorju za "diagnostiko" (glej sliko) sem probu prebrat kode. A je to za moj avto sploh?

 

post-563-1306601448_thumb.jpg

 

In jih je zelo velik (?e sem prou prebral). In glede na podatke iz interneta ja lohk:

11 - Intake air temperature (IAT) sensor

12 - trottle position sensor

15 - heated oxygen sensor (HO2S)

17 - oxygen sensor (O2S)

 

pa ?e neki jih je ki jih nism najdu v tebelci

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj tudi stari niso nek presežek lepote.
    • Dobro, to smo razčistili neštetokrat ,koliko je ta stran merodajna za porabo . Vsak vpiše podatke sam in kar hoče. Približno toliko je resna ,kot kaka stran kake odslužene,  zafnane  influencerke. Mi smo to rešili na cesti in to je najbolj merodajno. Dino-land  pa naj živi v upanju, da vozijo najboljše motorje. 😉
    • Imel sem točno tak. 16" original Alfa alu in provo vgragnjo 18", avto je imel tudi športno podvozje. Ne moreš verjet, koliko je bil pozimi mehkejši, slabše ležat in se zibal, ko so v križišču avti s 90 zdrveli mimo.   Če tega ne opaziš ali ti je važno udobje, so 16" top izbira. Imam kolega, ki je Insignia 19" prodal in šel na 17" al 16". Cenejše gume in tudi razlika v ceni felne, njemu je bilo za lego vseeno.
    • Vse v redu in prav Bini, ampak ne boš me prepričal, da je na enaki poti in pod enakimi pogoji, poraba med motorjema različna za 1,6 l/100km. Niti približno ni take razlike ne v tehničnih podatkih ne na portalih tipa spritmonitor.    Spritmonitor.de CX-30 186 manual 6,60 CX-30 186 automatic 7,30 CX-30 140 manual 6,62 CX-30 140 automatic 6,95   Je pa seveda možno, da vsi lažejo kot vedno pravi Alex, ko se mu omenjajo portali o porabi.
    • zakaj so vsi novi bwmji tako grdi?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.