Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

 

 

Imam Mazdo 323F 1.5 16V 1999 letnik, prevo?enih 195000km. prvi? je bil zobati jermen menjan pri 100000km in sedaj je spet ?as da ga zamenjam.

 

Zanima me, kaj vse poleg jermena je potrebno menjati? ali so napenjalci jermena tudi obvezni?

 

koliko je kaj cena za kompleten servis? Danes sem se menil s serviserjem in je omenjal ceno od 300-500? ali je to vredu? (verjetno je ?tel v ceno tudi napenjalce, ki so kar dragi)

 

prosim za nasvete,

 

hvala

Napisano

pozdravljeni,

Imam Mazdo 323F 1.5 16V 1999 letnik, prevo?enih 195000km. prvi? je bil zobati jermen menjan pri 100000km in sedaj je spet ?as da ga zamenjam.

 

Zanima me, kaj vse poleg jermena je potrebno menjati? ali so napenjalci jermena tudi obvezni?

 

koliko je kaj cena za kompleten servis? Danes sem se menil s serviserjem in je omenjal ceno od 300-500? ali je to vredu? (verjetno je ?tel v ceno tudi napenjalce, ki so kar dragi)

 

prosim za nasvete,

 

hvala

 

 

?ivjo.

 

Sem pred kratkim delal servis na 200k... menjal zobati jermen, vsa olja, diske, plo??ice, vodno ?rpalko, ?e neko cev, ki je bila "zarjaveta"..hmm...mogo?e ?e kaj pa se trenutno ne spomnim...cena materiala je bila 220?.

Za delo pa je odvisno od serviserja :)

 

Lep pozdrav.

 

P.S. ?e bo? peljal na uradni servis se ti res zna zgodit da bo? pla?al 500? :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

servis je narejen in cena je znana.

 

Da odgovorim na svoje vpra?anje (in ?e bo mogo?e koga v prihodnje zanimalo:)): ta model mazde ima dva napenjalca jermena in jih je priporo?jlivo menjati.

 

Cena materiala (napenjalci, jermeneni, olje...) + delo = 250?, s tem da mi je mehanik ?e menjal eno ?ipko pri armortizerju, ki je bila fu?.

 

 

 

LP Dejan

Napisano

servis je narejen in cena je znana.

 

Da odgovorim na svoje vpra?anje (in ?e bo mogo?e koga v prihodnje zanimalo:)): ta model mazde ima dva napenjalca jermena in jih je priporo?jlivo menjati.

 

Cena materiala (napenjalci, jermeneni, olje...) + delo = 250?, s tem da mi je mehanik ?e menjal eno ?ipko pri armortizerju, ki je bila fu?.

LP Dejan

 

Verjetno ?tangico stabilizatorja

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem dal za diske, napenjalce, jermen in vodno ?rpalko 170?... Delo pa ne morem komentirat ker mam mehanika sorodnika...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.