Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

 

 

Imam Mazdo 323F 1.5 16V 1999 letnik, prevo?enih 195000km. prvi? je bil zobati jermen menjan pri 100000km in sedaj je spet ?as da ga zamenjam.

 

Zanima me, kaj vse poleg jermena je potrebno menjati? ali so napenjalci jermena tudi obvezni?

 

koliko je kaj cena za kompleten servis? Danes sem se menil s serviserjem in je omenjal ceno od 300-500? ali je to vredu? (verjetno je ?tel v ceno tudi napenjalce, ki so kar dragi)

 

prosim za nasvete,

 

hvala

Napisano

pozdravljeni,

Imam Mazdo 323F 1.5 16V 1999 letnik, prevo?enih 195000km. prvi? je bil zobati jermen menjan pri 100000km in sedaj je spet ?as da ga zamenjam.

 

Zanima me, kaj vse poleg jermena je potrebno menjati? ali so napenjalci jermena tudi obvezni?

 

koliko je kaj cena za kompleten servis? Danes sem se menil s serviserjem in je omenjal ceno od 300-500? ali je to vredu? (verjetno je ?tel v ceno tudi napenjalce, ki so kar dragi)

 

prosim za nasvete,

 

hvala

 

 

?ivjo.

 

Sem pred kratkim delal servis na 200k... menjal zobati jermen, vsa olja, diske, plo??ice, vodno ?rpalko, ?e neko cev, ki je bila "zarjaveta"..hmm...mogo?e ?e kaj pa se trenutno ne spomnim...cena materiala je bila 220?.

Za delo pa je odvisno od serviserja :)

 

Lep pozdrav.

 

P.S. ?e bo? peljal na uradni servis se ti res zna zgodit da bo? pla?al 500? :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

servis je narejen in cena je znana.

 

Da odgovorim na svoje vpra?anje (in ?e bo mogo?e koga v prihodnje zanimalo:)): ta model mazde ima dva napenjalca jermena in jih je priporo?jlivo menjati.

 

Cena materiala (napenjalci, jermeneni, olje...) + delo = 250?, s tem da mi je mehanik ?e menjal eno ?ipko pri armortizerju, ki je bila fu?.

 

 

 

LP Dejan

Napisano

servis je narejen in cena je znana.

 

Da odgovorim na svoje vpra?anje (in ?e bo mogo?e koga v prihodnje zanimalo:)): ta model mazde ima dva napenjalca jermena in jih je priporo?jlivo menjati.

 

Cena materiala (napenjalci, jermeneni, olje...) + delo = 250?, s tem da mi je mehanik ?e menjal eno ?ipko pri armortizerju, ki je bila fu?.

LP Dejan

 

Verjetno ?tangico stabilizatorja

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem dal za diske, napenjalce, jermen in vodno ?rpalko 170?... Delo pa ne morem komentirat ker mam mehanika sorodnika...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.