Skoči na vsebino

Nakup ?parov?ka


nisde

Priporočeno sporočilo

Hehe na koncu bom res micro uzeu :D Bomo ?e mal spremlal ?e se kaka najde v "mint condition", take avte se cen. Hvala za trud Symon, pa ostalim tud, s skupnimi mo?mi bomo le neki najdl :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4825825&show=1

 

tole tut pomoje ne more nvem kolk po?ret :)

 

Pri tak?ni in druga?ni eksotiki bo? ves eventuelno prihranjen denar od benza zmetal v drage dele. ?e ?e bohnedej kaj crkne, naj bodo vsaj kosi dostopni, tud na to mor? mislit.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri tak?ni in druga?ni eksotiki bo? ves eventuelno prihranjen denar od benza zmetal v drage dele. ?e ?e bohnedej kaj crkne, naj bodo vsaj kosi dostopni, tud na to mor? mislit.

 

morem potrkat, js mam 21 let strga in zaenkrat nism menju ?e n? drujga razen prednjih diskov pa s platinam sm mel enkrat probleme, to je blo pa vse :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

uf, tale Micra je pa fajn ?verca :bravo:

 

Moja je tud petarda pa je ?isto stock, in pospe?i bolje kot swift letnik 2008, da o klijotih ne govorim.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...

Da mal obnovim temo :) A kdo ve keri jaj?ki (bencinske izvedbe seveda) imajo verigo? Neki i?em kar nima teh neumnih jermenov, cenovno pa gledam DO 5000?. A majo uni C1, 107 in Aygo verigo? Tist res n? use skp ne ?re, ?e majo pa ?e verigo so pa sploh zmaga :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

za C1 sm sigurn da nima ketne 107 je pa pomoje isti shit ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?isto mo?no, da so realni saj te so kupovali bolj dedki za do trgovine. :P Sodelavec jo je dobil isto z zelo malo kilometri. Sicer pa zakaj bi kdo vrtel na tako malo km, prevrteni imajo vedno 120.000 km in ravno "narejen veliki servis" ali pa mi?keno pod 200.000 km ker kar je ve? je "godno za odpad". :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sj vem da je sumljiv, smo ?li za brata protona enkrat gledat, pa je meu v oglasu 130.000 prevo?enih, k smo pa ke pr?li je meu pa 233.000 prevo?enih. Zgleda ?e ni meu cajta nazaj prevrtet :P Ampak sodm po ohranjenosti te ?kode da ne more met velik ve? prevo?enih.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Grega, ti ?isto verjamem, no meni se avto s 60 KS in da pije (realnih) 7litrov ne zdi ravno ?parovc. Fotru je Vektra l.1993 1.6 75KS ?rla okrog 7 ali celo pod, s tem da je ?la po ?tevcu preko 200kmh. Se pravi in stara tehnika in znatno dalj?i avto, 15 konjev ve?, potro?nja goriva pa nekje isto, beda. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se tudi zdi da Fabia ne spada pod ?parovc, to je ?e kar mini dru?insko vozilo, primerljivo z na?im Swiftom, ki bi lahko brez problema opravljal potrebe prvega avta.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to je res, blazno ?parovna ni, je pa usaj neki od avta. Recimo C1, 107 in Aygo res da pijejo okol 4,5-5 litrov, ampak se pa po?ut? lih en tok komfortno v njem k na doma?i ?koljki brez dile. Je pa presenetljivo varn za svojo mjhnost :D Najbl da kupm fotrovga Cougarja pa na plin pa je, pa mam in opremo in ma?ino in velk avto :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To cenej?e dose?e?, da da? gor prekratko trenirko, bele ?tumfe in pa kake nizke gojzarje, da se vidjo ?tumfi in je to to, za polet je pa recept preprost; ?tumfe in pa "nanule" na noge! :danzoman::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.