Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav?ek vsem skupaj :)

 

Par dni nazaj sem ?el iskat F-ko nekam u tri pisane marjetke z namenom, da si v svojo zmontiram klimo, avto je bil namre? karamboliran ampak s strani. Zadevo smo prvlekl domov in za?elo se je razstavljanje. Ko sem snel kolo smo ugotovil da edina stvar, ki jo je potrebno zamenjati je amortizer (od mehanskih delov podvozja)... kar pomeni... feder, volanski mehanizem, kon?nik, roka, man?eti... vse to je nedotaknjeno :)

 

Pa sva se s tamalim odlo?la da bova midva to po?timala raje kot pa da pobereva dele dol z nje. Avto je namre? lepo vzdr?evan in ima samo 120.000 kilometrov (ma?ina lep? laufa k pr moji :S)...

 

Zdej me pa zanima, ?e mogo?e komu le?i kak levi amortizer kje okol bajte, ki bi ga lahko jaz uzel :) ...

 

Rabil bi pa ?e prednji levi blatnik in prednja leva vrata :)

post-6285-1306154154_thumb.jpgpost-6285-1306154388_thumb.jpgpost-6285-1306154452_thumb.jpg

Napisano

ej, a je to tista iz stajerskega konca ? k je bla na bolhi?

 

naaah, zihr ni ker je lepsa. :)

 

A ne vid?,da je modra :P Ta se je res prodajala na primorskem koncu :harhar:

Napisano
:D mam dvojne vrate doma,ene so brez napake in rje taka temno modra al ze skoraj crna kot so redke f-ke,in ene zelene so malo podrapane ta prve so komplet z sipo 50eur druge pa dobis za pir so razstavljene goli pleh vse premontiras iz svojih

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

opala, za vse ki ste mislili da so enaki deli med 1.5 in 2.0: (zdle sm sou preverit)

http://allmazda.net/parts/323F/AEBM02/W1/3400/

niso

 

tudi anti-roll bar in vse ostalo naj bi bilo drugacno oz so druge kode delov. hec

 

:D zadnji amortizeri so isti od vseh 323 modelov C,F,P in navadnih 323 to je preverjeno ker sem jih jaz na 2.0 menjal zadi za prve pa ne vem samo bi si upal trdit da so isti samo vzmeti so mocnejse ker je avto tezji ,ker ma ?traus od 1.5 vzmeti sportne in se je ful dol vsel

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

opala, za vse ki ste mislili da so enaki deli med 1.5 in 2.0: (zdle sm sou preverit)

http://allmazda.net/parts/323F/AEBM02/W1/3400/

niso

 

tudi anti-roll bar in vse ostalo naj bi bilo drugacno oz so druge kode delov. hec

 

100% niso isti, druga? bi js obdr?al H&R vzmeti :D

Napisano

:D mam dvojne vrate doma,ene so brez napake in rje taka temno modra al ze skoraj crna kot so redke f-ke,in ene zelene so malo podrapane ta prve so komplet z sipo 50eur druge pa dobis za pir so razstavljene goli pleh vse premontiras iz svojih

 

 

Jaz bi vzel vrata :) una k so gola... vse gre dol s teh vrat k jih mam zdej :)

 

Kdaj ?

Kje?

Kok?

Napisano

Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 :), zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo :)

Napisano

Mah tele Mazde imajo kar nekaj skupnih delov....evo npr. prve roke od Mazde 5 so popolnoma iste kot pri Mazdi 3 :), zadnje roke vodijo prodajalci kar pod Ford Focus, pa bog ve kaj bi se ?e skupnega na?lo :)

 

Kaj pa Focus RS, zakaj nisi pol kar od njega vzel roke :D

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdrav?ek vsem skupaj :)

 

Par dni nazaj sem ?el iskat F-ko nekam u tri pisane marjetke z namenom, da si v svojo zmontiram klimo, avto je bil namre? karamboliran ampak s strani. Zadevo smo prvlekl domov in za?elo se je razstavljanje. Ko sem snel kolo smo ugotovil da edina stvar, ki jo je potrebno zamenjati je amortizer (od mehanskih delov podvozja)... kar pomeni... feder, volanski mehanizem, kon?nik, roka, man?eti... vse to je nedotaknjeno :)

 

Pa sva se s tamalim odlo?la da bova midva to po?timala raje kot pa da pobereva dele dol z nje. Avto je namre? lepo vzdr?evan in ima samo 120.000 kilometrov (ma?ina lep? laufa k pr moji :S)...

 

Zdej me pa zanima, ?e mogo?e komu le?i kak levi amortizer kje okol bajte, ki bi ga lahko jaz uzel :) ...

 

Rabil bi pa ?e prednji levi blatnik in prednja leva vrata :)

post-6285-1306154154_thumb.jpgpost-6285-1306154388_thumb.jpgpost-6285-1306154452_thumb.jpg

 

 

Evo update za na?o malo modro... :) zamenjan amortizer, feder in kon?nik :D avto je kar se ti?e podvozja zdej bp :D i??em ?e eno 14 col feltno ker je ta skrivlena. Dobil smo tut vrata ... zahvala BOBI-JU :D

 

 

?e vedno se i??e levi blatnik ter prednji odbija? pa po novem ?e feltna pa prednja leva lu? :)

 

?e ma kdo kej od tega mogo?e bi prosil ?e javi :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.