Skoči na vsebino

Res ljubite svoj avto?


Bosti

Priporočeno sporočilo

LOOOOOOOOOOOOOOOOL

 

enega podobnega imamo na nasem koncu...raje avto kot punco..hahahaha :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In kaj so v tem primeru krivi Ameri?ani?

 

1. Ljudi, ki gojijo poseben, da ne re?em eroti?en odnos do avta, je veliko. ?e na kakem ve?jem avto?ovu je mo? najti kakega fanatika, ki dejansko ?ivi in dela za avto. Poznam ljudi, ki vozijo nove audije (podajam jih zgolj kot primer dra?jih avtov), s tem da si enkrat na teden lahko privo??ijo normalno porcijo kosila, ker jim avto pomeni bolj esencialno dobrino kot hrana. Torej se taki ljudje ne pojavljajo v Ameriki. Gre samo za veliko ve?ji in stabilnej?i trg luksuznega blaga, ve?jo populacijo z vi?jim ?ivljenjskim standardom. In pa? je naneslo, da je to Amerika.

 

2. Ameri?ane s tega aspekta vidim kot genialce. Prvi? zato, ker uspejo predstaviti resnico na komi?en na?in, drugi? pa zato, ker dejansko izpostavijo neko personalno problematiko.

 

3. Tudi sami najbr? gojimo nek specifi?en odnos do avta, ?e se ?e zbiramo na tem interaktivnem kro?ku. Dejansko gre za kulturo, dolo?ena znamka pa nam pomeni kult, a vsakemu v svoji meri.

Sicer pa, ljudi, ki gojijo ljubezen do avta oz. dobrine, za katero so po?teno var?evali, delim na dva sklopa: tiste, ki dobrino vzdr?ujejo in negujejo zaradi hobija, in tiste, ki ?ivijo in delajo zanjo.

 

Najprej zdravje, pre?ivetje, ?ele potem hobiji in interesne dejavnosti!

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

Ameri?ani?

 

.... tu se osebna mnenja razhajajo, pa mislim da nima smisla razglabljat o tem ker imam ob?utek da tud ni forum temu namenjen, se pa tud ne spla?a kuhat zamer zarad takih tem, ker ne navsezadnje nas dru?i (vsaj na netu, pa tudi sre?anjih) zanimanje za isto znamko vozil...

 

sicer pa vsak ima svoje mnenje, tako tud moje o ameri?anih ni najbolj?e... :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ameri?ani?

 

.... tu se osebna mnenja razhajajo, pa mislim da nima smisla razglabljat o tem ker imam ob?utek da tud ni forum temu namenjen, se pa tud ne spla?a kuhat zamer zarad takih tem, ker ne navsezadnje nas dru?i (vsaj na netu, pa tudi sre?anjih) zanimanje za isto znamko vozil...

 

sicer pa vsak ima svoje mnenje, tako tud moje o ameri?anih ni najbolj?e... :ne vem:

Popolnoma se strinjam. S vsem re?enim.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.