Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Dela mi samo normalno in hitro, ne pa tudi intervalno, baje je nek rele, morda kdo ve kje se to nahaja... pogledal sem tudi varovalke pod armaturo in je vse ok

Napisano

Jaz sem imel isti problem na moji MX-6 pred parimi dnevi. Pri meni se je rele (avtomatika) od intervalnega delovanja brisalcev nahajal ob volanu. Sneti mora? volan, plastiko okoli volana, pri meni sta ro?ki za brisalce in smernike na enem podstavko (nista lo?eni), tako da sem vse skupaj snel stran. Tam ko je ro?ka za brisalce je odzadaj na?ravfano vezje. Ko ima? vezje od?ravfano, bo? videl na kontra strani bakrene kontakte. Mora? pogledat, kako se da vezje stran odlotat od ?katlice s kontakti, pri meni je bilo treba odlotat 5 pinov. In potem bo? videl navaden preklopni rele (najve?ja stvar na vezju, ne vem kako se kej zastopi? v elektroniko).Rele odspajkaj iz vezja ( ima 5 nogic). Na spodnji strani releja je narisana shema releja; vsaj pri meni je bila. Spodaj ma? shemo releja upam da mi je jo uspelo gor dat. Nogici 2 in 5 sta ti napajanje 12V, 3 in 4 sta stikalo, 1 in 4 sta pa skupni (ko je stikalo razklenjeno) . Piklopi napajanje na nogici 2 in 5 in sli?al bo? ?e stikalo preklopi, ?e ne preklopi je po vsej verjetnosti crknilo. ?e pa je preklopilo je pa verjetno v redu, lahko je pa ?la tudi kak?na druga stvar na vezju v maloro, kak?en tranzistor, dioda ali kondenzator. ?e nisi ve?? elektroniki, ti raje priporo?am da nese? to nekomu pogledat ki se v to razume, ni pa te?ko to zrihtat, sam malo znanja elektronike mora? imet. :whatever:

 

Lp B

Shema_releja.docFetching info...

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Hvala za iz?rpen odgovor. Tale nivo elektronike je zame ?al previsok :D zato bom tvoj odgovor skupaj z skico dal kolegu, ki je bolj ve?? v teh vodah, sam sem mislil, da je kaj manj zakompliciranega...

Napisano

Ni panike, naj kolega preveri ?e sem ti prav napisal kontakte, ?e so isti kot pri meni. Jaz sem dal drugi rele, pa zdej dela brez problema.

Mazda 6 CD 136
Audi A8 3.0TDI Quattro

Napisano

Rele se obi?ajno nahaja nekje pri okrasni plastiki okrog volana. Obi?ajno je to tisti drugi del stikala, ki je fiksen, medtem ko lahko premi?ni podalj?ek menja?, brez da bi moral menjati tudi releje.

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
    • Kakšen Mazda forum pa smo, da še nihče ni tega prilepil?!  
    • A dej no... ne piši tega v istem stavku... sicer pa, kdor se ne uči iz zgodovine jo bo moral občutiti na lastni koži.
    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.