Skoči na vsebino

mazda 323f

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

 

potrebujem nasvet!!!!!

 

imam problem z mazdico 323f 1.6 in sicer ko motor dose?e delovno temperaturo, za?nejo obrati poskakovati

in padejo tudi skoraj na ni?. v?asih avto tudi "crkne", avto ponovno u?ge normalno in nekaj ?asa dela potem pa se ta problem spet pojavi. Na forumu sem zanal da bi lohka ble sve?ke krive. Imel sem bosch sve?ke, sedaj imam ngk sve?ke. Nekaj ?asa je avto delal brez problemov, sedaj pa se je napaka ponovila.

 

vsak odgovor je dobrodo?el

 

 

lp janko

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

 

 

 

oki hvala bom preveru :D

Napisano

Na elektriki nekje je te?ava ali pa morda celo rebrasta gumijasta cev, kjer ima? merilec pretoka zraka, npr. ?e ima? rahlo napokano! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

luftmesser ziher, fajn preglej kot je rekel mazdamo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A to ti tko poskakujejo k je avto pod ?tantgasom?

 

 

 

 

ja avto za?ne "crkovat" ko motor dose?e delovno temperaturo in ima normalne obrate od 900 do1000

pol pa za?nejo poskakovati in avto tudi " crkne"

 

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

 

sem preveru in mislm da bi bla rebrasta cev za zamenat, ker je rahlo razpokana in ko je motor v?gan je sli?ati

?uden zvok kot da bi zrak uhajal

Napisano

ja avto za?ne "crkovat" ko motor dose?e delovno temperaturo in ima normalne obrate od 900 do1000

pol pa za?nejo poskakovati in avto tudi " crkne"

sem preveru in mislm da bi bla rebrasta cev za zamenat, ker je rahlo razpokana in ko je motor v?gan je sli?ati

?uden zvok kot da bi zrak uhajal

 

ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil ;)

 

Pazi na moji pri 290+ km ni bilo nobenega problema z to cevjo pa sem jo sem pa tja mrdal, pa je dr?ala, sem jo pa na xedosu pri nizkih zunanjih tem res zje.al :angry: aja ?e tiste cevi moram enkrat pri iskat :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lahko da je ECT senzor kateri po?ilja ra?unalniku temperaturo motorja in na podlagi tega dela zmes zraka in goriva. Cena je ca. 30?

 

Ali pa TSB za senzor kateri regurila prosti tek .

 

MAF pa lahko o?isti? z sprejem katerega dobi? v vsaki avto trgovini.

Napisano

?ivjo

 

 

sem pregledu avto in ugotovu da je ve? al mn use uredu sem pa najdu problem na v?igalnik kablah.

pono?i ko je avto v?gan je na kablih videti kako " potujejo" iskrce do sve?

 

 

je mo?no da je to krivo ?

 

 

lp janko

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

?ivjo

sem pregledu avto in ugotovu da je ve? al mn use uredu sem pa najdu problem na v?igalnik kablah.

pono?i ko je avto v?gan je na kablih videti kako " potujejo" iskrce do sve?

je mo?no da je to krivo ?

lp janko

 

ve? kdaj sem ti to ?e predlagal

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?ivjo

 

 

 

dobil sem nove v?igalne kable in jih zamenu, vendar se z avtom dogaja isto. ?eprav v?asih pri obratih od

3000 pa do 4000 obrat/min se za?ne avto " du?iti" in izgubi mo?, tako da moram voziti z velikimi obrati.

ko avto ustavim padejo obrati tudi na ni? in avto spet "crkne".v?asih avto te?ko v?ge in tudi mo? komaj da dobi ( auspuh je pa tudi ful ?rn ampak kadi pa ne) :angry2:

 

 

 

lp janko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje še dlje. Moja prejšnja Mazda ni bila nikoli pacana s kakršnokoli svinjarijo, je bila skos parkirana zunaj pod milim nebom, 270kkm in 11 let pa razen rahle površinske rje ni bilo nič drugega. Edino kar je rja pojedla so bili kovinske zaščite zadnjih amortizerjev, ampak tisto ne bi zaščitila ta packarija. Tko al tko pa je pri teh letih/kilometrih skoraj to že potrošni materjal
    • Dvomim, pravi da pod obremenitvijo slabo potegne... v vrhniški klanec. Takrat je samo za božat po kolenu. 
    • Ne samo to, Kitajci skoraj ne prodajajo rabljene, ker jih nihče ne kupi. Vedo, da je to crap in dokler je v garanciji ok, pol pa smetišče kliče. Ne pričakovat, da bo v EU pa nekdo kupil rabljenega kitajca brez podpore in rezervnih delov.   Aja pa še to, tale trik s fiktinimi registracijami... ti avti ki so registrirani in zdaj ekološko počivajo nerabljeni, sploh nimajo notri ne baterij in navadno tudi elektromotorjev ne. Se pravi so stroški izdelave tako nizki, da enostavno samo s subvencijami države zaslužijo. Kitajc je lopov, zapomnite si to.    Sicer je pa možakar lepo povedal kaj si misli o kupcih kitajskih avtov in ima kar prav.   Ko kupiš, kitajski tekstil, orodje, tehniko so navadno zneski tako nizki, da se ni glih za sekirat, če se nategneš, pri avtu pa četudi stane "samo" 15k€ je pa to velik udarec, če ugotoviš, da si se nategnil.
    • Te čisto razumem. Ampak za tak avto res ne morem dat realne cene, ker ne vem kakšna je 😐 Imam ga enajsto leto. In kolikor sem dal takrat zanj, je realno odslužil in je potem za na odpad.  Ampak po drugi strani se pa z njim boljše pelješ kot z novim avtom za 30 - 40 tisoč.
    • In vožnja 110/uro po avtocesti.😊 Verjamem.Sicer pa gre jutri naročit avto To je rešeno. Bobvsaknimelnv redu, moderen motor v avtu. Če bi hotel starega bi obdržal 6-ko. Sem ga moral podučiti, ker o benzinarjih ni imel pojma. Mi bo še hvaležen. 😉 To je že drugi, ki sem ga rešil. Prvi čaka na svojo cx30 - x186  naš bobnar. Hočejo imeti pač najboljše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.