Skoči na vsebino

mazda 323f

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo

 

 

potrebujem nasvet!!!!!

 

imam problem z mazdico 323f 1.6 in sicer ko motor dose?e delovno temperaturo, za?nejo obrati poskakovati

in padejo tudi skoraj na ni?. v?asih avto tudi "crkne", avto ponovno u?ge normalno in nekaj ?asa dela potem pa se ta problem spet pojavi. Na forumu sem zanal da bi lohka ble sve?ke krive. Imel sem bosch sve?ke, sedaj imam ngk sve?ke. Nekaj ?asa je avto delal brez problemov, sedaj pa se je napaka ponovila.

 

vsak odgovor je dobrodo?el

 

 

lp janko

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

 

 

 

oki hvala bom preveru :D

Napisano

Na elektriki nekje je te?ava ali pa morda celo rebrasta gumijasta cev, kjer ima? merilec pretoka zraka, npr. ?e ima? rahlo napokano! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

luftmesser ziher, fajn preglej kot je rekel mazdamo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A to ti tko poskakujejo k je avto pod ?tantgasom?

 

 

 

 

ja avto za?ne "crkovat" ko motor dose?e delovno temperaturo in ima normalne obrate od 900 do1000

pol pa za?nejo poskakovati in avto tudi " crkne"

 

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

 

sem preveru in mislm da bi bla rebrasta cev za zamenat, ker je rahlo razpokana in ko je motor v?gan je sli?ati

?uden zvok kot da bi zrak uhajal

Napisano

ja avto za?ne "crkovat" ko motor dose?e delovno temperaturo in ima normalne obrate od 900 do1000

pol pa za?nejo poskakovati in avto tudi " crkne"

sem preveru in mislm da bi bla rebrasta cev za zamenat, ker je rahlo razpokana in ko je motor v?gan je sli?ati

?uden zvok kot da bi zrak uhajal

 

ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

ampak te rebraste cevi so pa res ?ibka to?ka F-k,morda bi bilo vseeno dobro kake sve?ke zamenjat pa kable preverit,v kolikor tega ?e nisi storil ;)

 

Pazi na moji pri 290+ km ni bilo nobenega problema z to cevjo pa sem jo sem pa tja mrdal, pa je dr?ala, sem jo pa na xedosu pri nizkih zunanjih tem res zje.al :angry: aja ?e tiste cevi moram enkrat pri iskat :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Lahko da je ECT senzor kateri po?ilja ra?unalniku temperaturo motorja in na podlagi tega dela zmes zraka in goriva. Cena je ca. 30?

 

Ali pa TSB za senzor kateri regurila prosti tek .

 

MAF pa lahko o?isti? z sprejem katerega dobi? v vsaki avto trgovini.

Napisano

?ivjo

 

 

sem pregledu avto in ugotovu da je ve? al mn use uredu sem pa najdu problem na v?igalnik kablah.

pono?i ko je avto v?gan je na kablih videti kako " potujejo" iskrce do sve?

 

 

je mo?no da je to krivo ?

 

 

lp janko

Napisano

Preveri ?e kable, kapo razdelilnika (najbolje vidi? pono?i ?e kaj prebija), lahko pa je tudi po?ena cev za zrak med merilcem pretoka in sesalno loputo.

 

 

?ivjo

sem pregledu avto in ugotovu da je ve? al mn use uredu sem pa najdu problem na v?igalnik kablah.

pono?i ko je avto v?gan je na kablih videti kako " potujejo" iskrce do sve?

je mo?no da je to krivo ?

lp janko

 

ve? kdaj sem ti to ?e predlagal

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?ivjo

 

 

 

dobil sem nove v?igalne kable in jih zamenu, vendar se z avtom dogaja isto. ?eprav v?asih pri obratih od

3000 pa do 4000 obrat/min se za?ne avto " du?iti" in izgubi mo?, tako da moram voziti z velikimi obrati.

ko avto ustavim padejo obrati tudi na ni? in avto spet "crkne".v?asih avto te?ko v?ge in tudi mo? komaj da dobi ( auspuh je pa tudi ful ?rn ampak kadi pa ne) :angry2:

 

 

 

lp janko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.