Skoči na vsebino

ECU tuning Piasinni


ro-bi

Priporočeno sporočilo

Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral.

Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga.

Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo.

Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga.

So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el.

Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni.

Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne!

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dva dni nazaj sem bil na mapiranju v Avstriji. Delajo z Piasinnijem, ki je znan po celem svetu, ima dobro ime, zato sem ga izbral.

Avto so prvo izmerili, poslali meritev v Italijo in dobili nazaj novi file. Prirastek na mo?i je bil 20 konjev, boosta 1,1 bar , nekaj ve? predv?iga.

Naslednji file je bil narejen na 1,5 bara, ampak je pokalo in se kadilo- misfire. Tudi gapiranje sve?k ni pomagalo. Boost je zrastel prehitro, tlak je bil prevelik. Predv?ig je bil ?ele nad 4000 rpm, prej pa ZAV?IG!! pri 6000 ga je bilo 3°. ?e sem po?asi dodal plin do 4 jurje in potem pohodil, je avto poletel kot raketa, ampak ?e sem prej pohodil, je samo pokalo.

Naslednji file je bil enak prvemu, torej brezveze. Zadnji file je imel 1,5 bara boosta, ampak spet brez predv?iga. Avto je bil z takim tlakom po?asnej?i od originala do kake 5 jurjev, potem je malo potegnil, ni? pretresljivega. Pri 6000 rpm je imel spet samo 3° predv?iga.

So mi dali nazaj originalni flash in sem ?el.

Prevozil 800 km, zapravil en dan, da sem spoznal ?e enega ?alabajza na avtotuning sceni.

Vam svetujem, da se vseh tunerjev, ki delajo z Piasinnijem, izogibate, ker tip res nima blage veze, kaj po?ne!

 

lp

 

kaj naj ti re?em ....tako kot so meni rekli ko sem sesul 1. avto vsaka ?ola nekaj stane

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem je pa ker pri nas ni nobenega specializiranega tunerja za Mazde. RSR, Avtoelektronika, SKN... Ve?ina ima najraje kake dizle in evropske turbo bencinarje. Vkolikor bi ?el na standalone bi se pa na?el kak ERC ali pa v kratkem Tunkka. Samo ERC ima zaenkrat le ene valjarje (ne 4x4), Tunkka bodo pa imeli 4x4 valjarje, najve?je v Sloveniji pa ?e vsak prdec bojo zaznali. Tako, da se spla?a po?akati mogo?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

vsi v pri?akovanju rezultatov :mi pijemoo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram.

Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje.

Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno.

 

 

Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i ;)

Lahko tudi kdo pride probat.

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene niti ne zanima zelo, koliko bi pokazali valji. Kroni?no nimam ?asa, za meritev mi gre cel dan pa ?e pla?at jo moram.

Mogo?e bom kdaj mimogrede ?el pomerit, ampak niti nimam kake hude ?elje.

Meni je dovolj, da ?utim , kako vle?e in da namesto 191 g/sec original, moj poje 255 g/sek ob manj zalitem motorju in brez klenkanja. Prva in druga prestava sta odprti na polno.

Komur je vsaj malo jasno, kaj pi?em, si komot od oka izra?una prirastek mo?i ;)

Lahko tudi kdo pride probat.

lp

 

haha ve? kaj bom dodal ,vse lepo in prav, ampak dokler ni zadev prikazanih na papirju mislim v PDF formatu veljajo tvoje besede ni?. (pa ne me narobe razumet) Bo pa zagotovo kak?en skupinski dyno day pa bi bilo lepo da se pridru?i? pa ?e na drinko gremo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

 

nisem mislil drezat ampak teoretikom je papirna razlaga najlub?a ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moje besede so lahko komu v pomo? in temu potem nekaj veljajo. Dokazovat se mi ni treba.

?e bom imel ?as, bom pa iz firbca ?el pomerit.

 

?e ima kdo enak motor v CX, v trojki ali ?estki, lahko pride sam sprobat, pa se prepri?a na lastne "senzorje" ;)

 

Ali obratno, ker meni se ne zdi da 6ki kaj manjka. :hudicek:

Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni druge kot da se enkrat dobita pa probata mogo?e bi lahko bila prisotna ?e biv?a Juresova, pa da se vidi kako kaj gre.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni druge kot da se enkrat dobita pa probata mogo?e bi lahko bila prisotna ?e biv?a Juresova, pa da se vidi kako kaj gre.

 

Ce bo moja bivsa tam se ne bo avte testiralo......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Primerjava je lahko samo med istim modelom, ker M3 in M6, sta oba krepko hitrej?a kot CX7. :ne vem:

 

Jaz bi ravno z ?estico rad primerjal. Ne ravno od 0 - 100, ker je v tistem kratkem ?asu ogromno odvisno, kako uspe? speljat, zmenjat,.... ampak tako med vo?njo v tretji pa potegne? ipd.

Ravno sem se vrnil iz testa nove mape, ki bo notri ostala, kakor ka?e.

Avto prediha 260 g/sekundo ?e pri 5100 rpm in to se krepko ?uti.

 

Moram pa opozorit na razliko ob?utka hitrosti, ?e sedi? vi?je. Zadnji? sem peljal audi TT in ko sem pohodil sem imel ob?utek, da avto res letiiii. NA ?tevcu je pa pisalo 80 km/h in sem belo gledal! Pri CX-7 ?uti? pol manj hitrosti, kot v tisti nizki jaj?ki......

 

Torej kak MPS dobrodo?el na pir in na probo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.