Skoči na vsebino

Nova dyno delavnica


mazda_mx

Priporočeno sporočilo

Koncno smo koncali z montazo valjev in opremljanjem dyno delavnice.

Izkazalo se je, da je bilo veliko vec dela kot je bilo predvideno na zacetku. Tako da se je zelo zavleklo.

 

Se nekaj malenkosti in zadeva bo operativna tudi za sirso javnost. Takrat bomo tudi organizirali takoimenovani dyno day :-)

 

Valji so dobri do 1400KM in so edini pri nas s stalnim 4x4 pogonom, kar omogoca delo tudi z novejsimi avti, ki javijo napako, ce se jim nepogonska kolesa ne vrtijo. Na voljo je inercijsko merenje ter merjenje z zavoro.

 

 

 

 

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 55
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

:jupiii::jupiii: ?estitke ob novi pridobitvi :) pridem zapravit denar :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Mazdase se ze zmenimo za kaksen popust :-) Merjenja in chipanje.

 

Sedaj lahko zmerimo tudi RX-8 brez tezav. Se vrtijo tudi prednja kolesa.

 

Je kaj interesa za chip tuning bencincev? GTA in MPS? Za dizle itak ni problema.

 

Nekaj sem ?e razmi?ljal - za tole mojo 2.3i 166KM! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Ljubljani oziroma bliznji okolici.

 

Prosim za malce vec podatkov o letniku in modelu avtomobila, da ne bom kaj mimo usekal z odgovorom.

Nova Mazda6 140KM , se drugace dvigne prek 170KM, saj ima ze v oroginalu nekaj vec moci, kot je deklarirano.

 

 

js sm takosnji kandidat..kje pa mate to?se da novo . dizel 140KM cipat?aja pa ceno?

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za Mazdase se ze zmenimo za kaksen popust :-) Merjenja in chipanje.

 

Sedaj lahko zmerimo tudi RX-8 brez tezav. Se vrtijo tudi prednja kolesa.

 

Je kaj interesa za chip tuning bencincev? GTA in MPS? Za dizle itak ni problema.

 

kaj pa na 2.5 V6 (trenutno ?e brez turbo) se spla?a kej chipirat?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ne rabis turbine. Zamenjas odmicne, izpusni kolektor, obdelan motor, elektronika in prides na 250KM.

Samo z elektroniko se da nekaj dobir, recimo 15KM, ampak ne na originalni elektroniki

 

kaj pa na 2.5 V6 (trenutno ?e brez turbo) se spla?a kej chipirat?

 

 

Za dyno day pa javim, ko bo vse nared.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm za 3 GTA...bi bilo potrebno probati, kako je s chipom glede na to da ni turbo :) Valarje bo pa zelo kmalu potrebno sprobati...saj bo pri?lo spet do neke lepe spremembe, pa da vidmo kaj poka?e :bravo::bravo:

 

Pri tebi (in ?e bolj pri klopkotu, ki ima odprt avspuh) bi se pomoje ?e poznalo 5-10 konjev po vseh predelavah, ?e se naredi remap. ;) Optimalno bi bilo, da se to naredi na original elektroniki. Glede na Fiesto ST bi se dalo hitro pridt ?ez 180 konjev.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene bi zanimal detuning na dol.

Se da ?

 

smeti? temo :):harhar: pfujj... gorenc k ima preve? konjev hahah imam ob?utek da bi jih ti rad malo postradal te tvoje koni?ke :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

smeti? temo :):harhar: pfujj... gorenc k ima preve? konjev hahah imam ob?utek da bi jih ti rad malo postradal te tvoje koni?ke :)

 

poraba ga daje :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.