Ma ni ga čez lepo uglajeno vožnjo v nizkih obratih, ki itak predstavlja v večini primerov 90% vožnje, tako da tistih par pospeševanj s 4k plus obrati tega ne odtehta.
Mene to ne preseneca. Tud ce peljes kjer lahko 190, bos z vsemi baustelami imel povprecno dobrih 100, vkolikor merijo na vhodu in izhodu (to pomeni da spremljajo tablice, v slo bi bil ze kmecki upor)...zato pa pravim da je najboljsa hitrost v nemciji max 150, vse ostalo je ali gas bremza, oz umikanje...
Pa se to benz v nemciji je blizu 2€ na AC....
Stvar moraš probat. Je.. š ti grafe. Ko greš v Vrhniški klanec je jasen zmagovalec. 😉 in to ni mini dino.😊 Prav zaradi našega občutka (in graf to tudi dokazuje) je x motor veliko bolj živahen in zato ga mi trije, lastniki x motorjev, ki smo dodobra testirali oba, ne bi zamenjali x motorjev za mini dinota.
Ta mini dino nikakor ne bo dovolj v novem cx5.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.