Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega je na dpustu ta teden, tako da dobi? informacije ?ele v pondelk. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kolega je na dpustu ta teden, tako da dobi? informacije ?ele v pondelk. :(

 

Hvala! Na dobro informacijo se vedno spla?a po?akati... :D

 

PS: pol pravite NGK super opcija? Kaj pa razli?ice, kolikor sem uspel razbrati so ene obi?ne, ene nekje vmes in high class (ala take, ki se same nastavljajo), zmanj?ujejo porabo,... etc. :P

Napisano

Eno quick vpra?anje: po ?em ugotovi?, da je vztrajnik bolj ubogi oz. zani??

 

lp

 

Ahoj,

madona te je lepo nalupil tale tvoj mojster. Po?asi bo? na ceno VELIKEGA servisa dizla pri?el.

 

Onemu indijancu ne daj niti ? ve? ker to kar ti dela je kraja!

 

Vztrajnik: pri benzincu te nima kaj skrbeti bolj pri dizlih je to problem.

Najbolj?i znak pa je ?e zjutraj ko pri?ge? avto nekaj full ropo?e pod ma?ino kot da bi kladivo na kladivo vdarjal, pa avto se celi trese pri speljevanju itd...

Napisano

Lep pozdrav vsem! :P

 

Tako, sem sve?e(ajde, ca. teden dni) pe?eni in seveda ponosni lastnik Mazde 5, bencinar 1.8 ...ker nisem ravno najbolj ve?? na podro?ju mehanike si bom kljub predhodni uporabi search funkcije in nekajurnem branju drznil vpra?ati izku?ene foruma?e za nasvet glede servisa rabljene Mazde.

 

Mazda 5

letnik 2005

113000 km

bencinar

 

Za diske sem ?e sam ugotovil, da so bolj bogi (trese volan pri zaviranju), olje, filter in sve?ke ...toliko ?e bi vedel. Veriga se verjetno ne menja? Pri prej?njem (ni bila Mazda) mi je pri 160.000 km ?e pri?ela ropotati veriga, pa sem posledi?no tudi glede tega malo paranoi?en. Kaj pa ostalo? Pri v?igu v?asih malce nagaja in je potrebno dodati na plin (kar mi sploh ni v?e?), tudi pri uga?anju jo v?asih malo strese... ostalo je videti oz. se "ob?uti" zaenkrat OK.

 

Forum sem bral, ampak glede M5 bencinarjev nisem izsledil neke izdatne informacije glede ve?jega servisa (upam, da me ne boste zdaj sklapirali :blush: ) pa bi vse, kot ?e prej omenjeno prosil za nasvet kaj vse bi vi menjali preventivno ali pa zgolja zaradi notranjega miru ?e bi sami kupili to?no tak?en avto?

 

Pa tudi za priporo?ilo kak?nega izku?enega in zanesljivega mehanika Mazd (v okolici Ptuja oz. Maribora) bi bil zelo vesel. :cheers:

 

Kakorkoli ?e, za vsak nasvet bom zelo vesel ?e sem pa koga (verjetno s 100x ponovljeno tematiko) razjezil pa se mu seveda opravi?ujem.

 

V kolikor se pa potepate v okolici Ptuja pa se za nasvet z veseljem oddol?im... w.a. pivo, dve ali tri! :D

 

lp Dejan

 

Kaj mi lahko kdo pove,kak je lahko ponosen lastnik MAZDE ?

TO JE NAJVE?JI ?ROT NA TR?I??U

mam pa mazdo 6 ,ki bi te naj bil neki avto,pa sami handli z njim itd.......

Napisano

Kaj mi lahko kdo pove,kak je lahko ponosen lastnik MAZDE ?

TO JE NAJVE?JI ?ROT NA TR?I??U

mam pa mazdo 6 ,ki bi te naj bil neki avto,pa sami handli z njim itd.......

 

ziher si ga kupo od lokalnga dilerja... pa si zafrustriran ker avto ni to kar bi mogo bit :harhar:

If in doubt, flat out... 

Napisano

Kaj mi lahko kdo pove,kak je lahko ponosen lastnik MAZDE ?

TO JE NAJVE?JI ?ROT NA TR?I??U

mam pa mazdo 6 ,ki bi te naj bil neki avto,pa sami handli z njim itd.......

 

Ja ?al je tak da je to pri Mazdah ena najbolj pomembnih stvari torej kje in od koga je kupljena pa kako je bila servisirana pred tem k druga?e jo je bolje v ?umo zapeljat ker te bo stala ?e in ?e.
Napisano

Zdaj se pa ?e jaz pridru?im teja temi.

 

Bil pri istem serviserju kot M Dean, meni uredil:

 

Olje, filter olni, zra?ni, klima, oba jermena navadna (avto ima ketno), sprednje plo??ice, test napak preko ra?unalnika + kontrola avtomobila splo?no (mazanje vrat,...) - skupaj 230 ?

 

Meni se ni zdelo dosti ali???

 

aja avto je M5 letnik 2005 :)

Napisano

Kukr js vem ima bencinarka samo en jermen. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

2 jermena bil zraven na servisu moje :bravo:

 

Clovek, al ti nimas bencinarja al so te na suh.......kam so ti pa pol ketno dal, ki se ne menja :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj zdaj, en ali dva? drug teden grem tipu na fin? nedokon?anega servisa pa bi bilo dobro vedeti preden mi ?e "zamenja" kak dpf filter na bencinarju... hahaha :P

 

ok, ?alo na stran... ve kdo za kak?nega ugodnega ponudnika ngk sve?k, predvsem za ITR5F-13 ali pa bi kaj drugega bilo enakovredno ali celo bolje?

 

dejrad1980: mislim, da bo? tudi ti moral narediti revizijo (stro?kov) servisa. :harhar:

kaj greva drug teden tipu skupaj na obisk? :ph34r::D

Napisano

kaj zdaj, en ali dva? drug teden grem tipu na fin? nedokon?anega servisa pa bi bilo dobro vedeti preden mi ?e "zamenja" kak dpf filter na bencinarju... hahaha :P

 

ok, ?alo na stran... ve kdo za kak?nega ugodnega ponudnika ngk sve?k, predvsem za ITR5F-13 ali pa bi kaj drugega bilo enakovredno ali celo bolje?

 

dejrad1980: mislim, da bo? tudi ti moral narediti revizijo (stro?kov) servisa. :harhar:

kaj greva drug teden tipu skupaj na obisk? :ph34r::D

 

Jah Dejana so mal z elastiko....bencinar sploh nima 'velikega' servisa v bistvu le redni z enim mikro jermenom....

 

Za svecke ajvar ma opcijo ampak se vrne 29, ce rabis prej loh jaz preko ebaya, veliko ceneje. Ce hoces jutri pogledam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Clovek, al ti nimas bencinarja al so te na suh.......kam so ti pa pol ketno dal, ki se ne menja :ne vem:

 

OK, fantje zdaj sem porabil 2h sorfanja, da sem na?el dokaz, da ima 2 jermena + ketno!

Slika Mazda 5 engine diagram

 

Pa ?e nekaj detajlov: Mazda engine

 

Pa ?e stran za vse Mazda?e kateri sami "?raufajo doma" - na ?alost je v Ru??ini, vendar stric Google ve vse http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat=AECV04

:D

 

M Dean - ja grem z tabo na servis in ?e foti?a bom zraven vzel ter slikal oba jermena!!!

 

Lp

Napisano

OK, fantje zdaj sem porabil 2h sorfanja, da sem na?el dokaz, da ima 2 jermena + ketno!

Slika Mazda 5 engine diagram

 

Pa ?e nekaj detajlov: Mazda engine

 

Pa ?e stran za vse Mazda?e kateri sami "?raufajo doma" - na ?alost je v Ru??ini, vendar stric Google ve vse http://www.japancars.ru/cat/mazda/?cat=AECV04

:D

 

M Dean - ja grem z tabo na servis in ?e foti?a bom zraven vzel ter slikal oba jermena!!!

 

Lp

 

?lovek mi govorimo o jermenu, na katerem so priklju?eni deli ki jih goni alternator

 

http://allmazda.net/parts/MAZDA%205/AECV05/C2/1580A/

 

Jermen ki poganja vse vitalne dele je le en - tisti drugi o katerem ti govori? gre pa na kompresor klime v sklopu teh delov.

 

Da sem jasen: gre za 2 fizi?na jermena, ki pa sestavljata 1 mikrojermen, zaradi lege so ga razdelili na 2 dela o?itno. ?e vedno te2 staneta skupaj okoli 25?....vsaj za mojo m6 je mikrojermen bil 19?

Ker kadar govorimo o dveh jermenih je ponavadi to glavni in mikro jermen.

 

Sej v bistvu da dobi? notranjega dol, ne gre druga?e kot da sname? manj?ega...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?lovek mi govorimo o jermenu, na katerem so priklju?eni deli ki jih goni alternator

 

http://allmazda.net/parts/MAZDA%205/AECV05/C2/1580A/

 

Jermen ki poganja vse vitalne dele je le en - tisti drugi o katerem ti govori? gre pa na kompresor klime v sklopu teh delov.

 

Da sem jasen: gre za 2 fizi?na jermena, ki pa sestavljata 1 mikrojermen, zaradi lege so ga razdelili na 2 dela o?itno. ?e vedno te2 staneta skupaj okoli 25?....vsaj za mojo m6 je mikrojermen bil 19?

Ker kadar govorimo o dveh jermenih je ponavadi to glavni in mikro jermen.

 

Sej v bistvu da dobi? notranjega dol, ne gre druga?e kot da sname? manj?ega...

 

Ja se strinjam z tabo, samo ?lana M Dean je zanimalo ?e sta dva jermena in sta mikro! Hvala za detaljno razlago!

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.