Skoči na vsebino

12V ?tromarsko vpra?anje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V prikolici sem na?timal LED osvetlitev, in sicer na original 12V napeljavo, ki se transformira v glavni ?tromarski omarici 220V.

Torej priklop je vzporedno na 12V napeljavo, le da sem originalne reflektorske ?arnice ven vzel.

 

Sedaj pa vpra?anje - bi lahko dodal direktno preko stikala in varovalke 12V avto akomulator na 12V izhod? Vpra?anje je ali bi se filal in obenem napajal zgolj LEDice v primeru, ko ni 220V prikolpa (in s tem tudi 12V-ga)?

 

Nisem imel in?trumenta s seboj da bi izmeril napetost in tok na izhodu 12V trafota...

 

To bi bilo na primer primerno, ko gre? s prikolico nekam 'na divje' in uporabi? akomulator za osvetlitev pono?i brez elektrike, poln akomulator bi moral zlahka dr?ati ledice 14 dni - avtodom sistem....

 

Alternativa je imeti posebej polnilec akomulatorja preko 220V priklopljen na akomulator in akomulator priklopiti na LED posebej preko stikala, ampak ?e bi zadeva delovala kot sem narisal je to to, samo ta ?trom ni nedol?en, no?em po?arov....

 

Na primer:

post-2637-1312195192_thumb.jpg

 

in pa osvetlitev:

post-2637-1312195217_thumb.jpg post-2637-1312195230_thumb.jpg post-2637-1312195245_thumb.jpg post-2637-1312195255_thumb.jpg post-2637-1312195278_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nism preprican,da bo tole delovalo,ker najbrz nimas v prikoli elektrobloka,mas direkt iz 220v na 12v.pri mojem kamperju je tko narejen,da ta EBL prejema strom ali od zunaj 220v ali od alternatorja motorja,kateri potem polni bivalni ali motorni acu.na bivalnega imam potem vezan se inverter 220v ter elektro panel,kjer so vse varovalke in stikala,ter seveda indikatorje napolnjenosti itd

Napisano

nism preprican,da bo tole delovalo,ker najbrz nimas v prikoli elektrobloka,mas direkt iz 220v na 12v.pri mojem kamperju je tko narejen,da ta EBL prejema strom ali od zunaj 220v ali od alternatorja motorja,kateri potem polni bivalni ali motorni acu.na bivalnega imam potem vezan se inverter 220v ter elektro panel,kjer so vse varovalke in stikala,ter seveda indikatorje napolnjenosti itd

 

Saj zato sem v dvomih in pomislim na potreben hisni 220v polnilc akomulatorja poleg....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Trafoti za napajanje ?arnic v prikolicah so ponavadi brez usmerni?kega mosti?ka-ven "pride" izmen?en ?trom.

Mo?no pa da so posodobl zadevo. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Trafoti za napajanje ?arnic v prikolicah so ponavadi brez usmerni?kega mosti?ka-ven "pride" izmen?en ?trom.

Mo?no pa da so posodobl zadevo. :ne vem:

 

ta je enosmeren, to sem pa preveru :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pol pa ne vidim niti ene same te?avice.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pol pa ne vidim niti ene same te?avice.

 

jakost toka za polnjenje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jakost toka za polnjenje?

 

Pada sorazmerno z napolnenjostjo akumulatorja, bi bla jeba ?e bi bil popolnoma prazen akumulator.

Druga? pa glede na to da bo akumulator poredko laufal da? zraven en mini polnilc, al pa regulacijo od kakega son?nega panela, pa ti sploh nau treba preklapljat, bo vse samo laufalo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pada sorazmerno z napolnenjostjo akumulatorja, bi bla jeba ?e bi bil popolnoma prazen akumulator.

Druga? pa glede na to da bo akumulator poredko laufal da? zraven en mini polnilc, al pa regulacijo od kakega son?nega panela, pa ti sploh nau treba preklapljat, bo vse samo laufalo.

 

Alternativa ja, sicer moram pa najprej tole sprobat ko bo prikola doma, en akomulator, ga nafilam, in pustim prizgane ledice - ce tako drzi 14 dni se sploh ni za sekirat, nafilas doma in peljes....

 

skupaj je trakov 7 x po 3, 2 x po 6 in 1 x 12 LED - do 50 ledic, od tega so glavne 1 x 12 nad vrati zunaj in 2 x 6 v oknu kot glavna lu?.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam res, a ne bi dal ?e kak?na dva solarna panela na streho pa bi mel ?troma ?e za LCD gledat pa ?e za kej zraven.

33112_1.png

Napisano

Sam res, a ne bi dal ?e kak?na dva solarna panela na streho pa bi mel ?troma ?e za LCD gledat pa ?e za kej zraven.

 

No no saj se ne bom vselil notri....to je za kako smu?anje in divji vikend (Monza :D ) TV je notri zgolj za nujo - dez in podobno, ga ne gledamo toliko. Tako da nuja je lu?, vse ostalo - kurjava fridge, kuhanje pa plin :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sj je vsak hladilnik na plin. sam za delovanje rabi se strom.

 

Ne rabi, vse je na plin, iskra pa na baterijo

 

a hladilnik ma? na plin?

 

plin, strom in 12V

http://www.mixi-caravaning.si/katalog/prod...t_id=1120015212

 

To majo ze dolgo (moja je 2000 letnik)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sj je vsak hladilnik na plin. sam za delovanje rabi se strom.

 

ni res, absorbcijski delajo samo na plin,amonijak, rabi samo baterijo da kresne, po potrebi pa tud 12v za ventilator.

Napisano

Js sem letos vzel kompresorskega, jebesh absorbcijo, sicer pocen, samo hladi pa odvisno od zunanje temperature.

 

KLIK

 

Dela pa na 12-24 in 220 voltov. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je blo ze not.....pa kr prav pride.

Za camping sva imela pa letos v FRA naravni hladilnik :angry2:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • VID-20251005-WA0000.mp4     Saj bi bilo blazno smešno, če ne bi bilo tako prekleto resnično...
    • Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil.   Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km...   Nato sem se lotil poenostavljenega postopka:  A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika.   Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km.  Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika.     Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom:   A-380 pokuri 190 kg/min.   A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter.   To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto.   Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva.   Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h.    Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to...   A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev).    Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo...             Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 
    • POGI...Bravoooo  čestitkeeee top 👌👍👌👌👌👌👍😉😄
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.