Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A je ?e kgo menjal zadnje plo??ice? A je potrebno kak?no posebno orodje? Nekaj je potrebno narediri oz. v?ravfat bat......

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

A je ?e kgo menjal zadnje plo??ice? A je potrebno kak?no posebno orodje? Nekaj je potrebno narediri oz. v?ravfat bat......

 

Jaz sem vse 4, zadaj je enostavno, M vijak za odpreti 'pokrov' celjusti, zamenjas hitro, pazi le na fedrcke da ne odletijo drugace labko ploscice ropotajo. So takoj na vrhu ploscic.

Batek ima pa zarezo s katero enostavno s kombinirkamo vsravfas bat, pa obvezno odpreti pokrovcek zavorne in kasneje preveriti nivo tekocine.

 

Pa zadaj se treba sneti rocno na patentu...oz zaticu z varovalko. Spredaj pa japonci ne bi bili japonci ve ne bi dali ogromen imbus za odpiranje celjusti.....se dobro da mam 2 avta da sem sel v izposojo....

 

Po menjavi pazi, ker se mora pedal vsesti (batki) in se bo se trsal pocasi.

Spredaj pa batki nimajo zareze in je treba papagajke in stisniti, se ne vrti in ob tem paziti na gumice.

Ce ze delas to ti priporocam se zamenjati zavorno tekocino in s tem odzraciti bremze, ker ne gre brez gume dol....nedostopno in

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz sem vse 4, zadaj je enostavno, M vijak za odpreti 'pokrov' celjusti, zamenjas hitro, pazi le na fedrcke da ne odletijo drugace labko ploscice ropotajo. So takoj na vrhu ploscic.

Batek ima pa zarezo s katero enostavno s kombinirkamo vsravfas bat, pa obvezno odpreti pokrovcek zavorne in kasneje preveriti nivo tekocine.

 

Pa zadaj se treba sneti rocno na patentu...oz zaticu z varovalko. Spredaj pa japonci ne bi bili japonci ve ne bi dali ogromen imbus za odpiranje celjusti.....se dobro da mam 2 avta da sem sel v izposojo....

 

Po menjavi pazi, ker se mora pedal vsesti (batki) in se bo se trsal pocasi.

Spredaj pa batki nimajo zareze in je treba papagajke in stisniti, se ne vrti in ob tem paziti na gumice.

Ce ze delas to ti priporocam se zamenjati zavorno tekocino in s tem odzraciti bremze, ker ne gre brez gume dol....nedostopno in

 

Kaj pa ?e bi hotel zadnje cilindre odpret oz ven potegnit, da vidim ?e je notri kaj rjasto, a si to tudi delal?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Kaj pa ?e bi hotel zadnje cilindre odpret oz ven potegnit, da vidim ?e je notri kaj rjasto, a si to tudi delal?

 

Ni blo potrebe, se drzim pravila ce dela, ne popravljaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni blo potrebe, se drzim pravila ce dela, ne popravljaj

 

Ej jaz pa sem se glede tega ?e tolkrat nasral pa kar ne morem in ne morem iz svoje ko?e <_<

Ampak, ?e bom samo pritiskal pedal za bremzo a misli?, da bo cilinder padel ven?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Ej jaz pa sem se glede tega ?e tolkrat nasral pa kar ne morem in ne morem iz svoje ko?e <_<

Ampak, ?e bom samo pritiskal pedal za bremzo a misli?, da bo cilinder padel ven?

 

Eno vpra?anje , ali je ?e kdo razdiral zadnje zavorne cilindre??

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Eno vpra?anje , ali je ?e kdo razdiral zadnje zavorne cilindre??

 

Ja, bati? pade vn, ?e preve?krat pritisne? ko je ?eljust odprta.

Pritisni tolikokrat, da zunanja ??itna gumica ?e ni raztegnjena do konca, nato jo previdno prevzdigni in potisni navzdol po bati?u.?e so na njem sledi korozije je potrebno spolirat in vse fajn namazat. :bravo:

Napisano

Tole "poliranje" in ?i??enje batkov je en navaden bla?ev ?egen, ker je ?koda ?asa, bolj da komplet ?eljust zamenja?i ni si ziher spet za 5-6 ali ve? let. Res pa ni poceni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole "poliranje" in ?i??enje batkov je en navaden bla?ev ?egen, ker je ?koda ?asa, bolj da komplet ?eljust zamenja?i ni si ziher spet za 5-6 ali ve? let. Res pa ni poceni.

 

No sej glih zaradi tega, da ne bi do tega pri?lo bi jaz to prej naredil...

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.