Skoči na vsebino

NA, NB MX-5 in (V)LSD

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

dolgo ?e nisem ni? napisal, ampak upam da mi boste vseeno pomagali. :) ?e so vpra?anja neumna pa me po?ljite na Google, samo bi raje sli?al iz prve roke kot pa da sestavljam ko??ke izjav naklju?nih ljudi s celega neta.

 

Zaenkrat me bolj ko ne informativno zanima par zadev in sicer se ti?ejo prvih dveh generacij MX-5 in LSDja.

 

Najprej tale trditev z Wikipedije:

Typically a visco-differential that has covered 60,000 miles (97,000 km) or more will be functioning largely as an open differential;[citation needed] this is a known weakness of the original Mazda MX-5 (a.k.a. Miata) sports car.

1) Glede na zgornje ima vsaka rabljena Miata nad ~100kkm uni?en LSD, ?e ni bil menjan, seveda? Ali je v praksi druga?e? To namre? pokriva veliko ve?ino primerkov na avto.netu. Kak?ni so kaj stro?ki z materialom in delom tukaj?

 

2) Mogo?e ?isto neumno vpra?anje, ampak sklepam, da se je komu omenjen problem ?e naredil. Koliko ste potem dejansko ?utili razlike v vo?nji? Razumem teorijo, nisem pa ?e imel prilo?nosti vozit RWD z LSD. Vsaj ne da bi vedel ali ?util.

 

3) A se zadevo menja z originalom pa potem ?ez 100kkm jovo na novo ali obstajajo kake pametne alternative?

 

4) Bral sem, da vse MX-petice nimajo LSDja. Sicer se ne spomnim, ampak bilo je govora o razli?nih trgih, motorjih in paketih opreme, tako da sem kar malo zmeden. Mi lahko kdo malce razjasni sliko tukaj? Recimo za slovenski trg pa ?e slu?ajno veste za nem?kega. To mi je u bistvu najbolj pere?e vpra?anje, ker za na? trg verjetno tujci ne vedo razmer.

 

Recimo, da je to, to. Zaenkrat. :)

 

LP,

Oskar

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Napisano

samo 1.8 (140 konjev) ima LSD, 1.6 pa nima...

moja ima 1.6 in je motor ok za kruzanje...

zacne pa kar boljs vlect pir 4500rpm, ampak je hrup (4 cilindrska 1.6 prdulja) motec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Lsd so mele res samo dolo?ene, ni pa res da 1.6 le tega niso imele. In sicer VLSD so mele miate z 1.6 mopedi med leti 90-93, medtem ko pa imajo 1.8 torsen LSD 94-95, od leta 95 do 02 pa imajo torsen typeII. Od leta 03 dalje pa Tochigi Fuji Super LSD. Tako da tudi sama ohi?ja diffov ne pa?ejo z 1.6 na 1.8 ali obratno, oziroma mora? zamenjat ?e polosovine, skoraj da tudi nosilec in ?e nekaj malenkosti.

 

Tukej ma? pa link kjer je use skupaj lepo razlo?eno.

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne vem od kje folku da kitajci niso kvalitetni. Je res da marsikaj bi lahko rekli glede kvalitete materialov v avtomobilu ali pa o vozni izkusnji, ampak, pod havbo pa dvomim da so slabi. Malo pozabljamo da so kitajci pokupili kar nekaj evropskih znamk, in 100% od tam crpajo znanje, ali pa imajo razna partnerstva z japonci ali pa evropejci. Npr, forthing ima mitsubishijeve motorje, lynk&co je kitajska verzija volvota, lastnik Geelyja ima tudi lastnistvo volvota in lotusa. Tko da, znanje imajo, so ga ze dolg nazaj kupil, ocitno bojo pa naredil isto kot kia pa kdo drug, poceni avtomobili, vzdrzljivi, mogoce se na materialih v kabini prispara, ko se mal uveljavijo pa cene gor, pa boljse materiale, pa je
    • Ko se tisti slavni komet 3I/Atlas končno pricinga najbližje Zemlji, se pa vreme skisa, da se ga ne bo dalo opazovati...   Vseeno, če koga zanima, se bo dalo nekaj videti tukaj:    
    • Jaz sem imel podoben problem z maso na Peugeotu 306 GTI .Celo to so "pogruntali",da je pokvarjena čentralina (glavni računalnik). Občasno mi ni hotel vžgati . Na uradnem servisu so vse živo zamenjali pa ni bilo nič boljše.Šele lokalni avtoelektričar je ugotovil,da je bila slaba masa. Bdw,  Peugeot 306 GTI je bil daleč najslabši avto, kar sem jih imel kar se tiče okvar. 😎  
    • 266.192 Aufrufe · 3.458 Reaktionen | Slovenci patentirali 'Tita... WWW.FACEBOOK.COM Slovenci patentirali 'Tita to-go' Cijelu epizodu pogledajte na platformi Voyo! #voyohr #zoransprajc #stanjenacije  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.