Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

www.gistel.si

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

 

nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat.

concept.gif

Napisano

?e huje pa je spet varianta z zama?enim cedilom....ode ma?ina hitro

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ju3 pridem iz dopusta in grem takoj ?istit cedilo, upam da ne bo prepozno...kaj ?e je cedilo zama?eno se pojavijo ?e kak?ni znaki?

www.gistel.si

Napisano

nevem za tvoj motor kako ma narjen ampak prvo preveri kok ma? olja notr ker ?e ga je premal se lahko sli?jo dro?niki, al pa ma? lahko ventile za na?telat.

 

isto sm hotu js re?t ;)

Napisano

Meni mi en ?as klenka ko je motor pod 2000 obrati, to ni zvok injektorja "tok tok" ampak ena vrsta klenkanja, nad 2000 obrati pa izgine in tudi ne dela vedno..razen tega dela auto ?isto normalno...kaj bi lahko bilo?

 

Verjetno je kaka ?oba. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mislim da je res injektor, ker sem malo poslu?al in ko med vo?njo klenka se ga sli?i nabijat "varjanta kladivo" ko dela avto na minimumu, ko pa je med vo?njo tih je tudi na minimumu auto tih...

 

Na avtu sem menjal 3 injektorje, ?etrtega pa nisem na noben na?in ven spravil, tako da je skoraj sigurno tisti kriv...kaj ?e dam kak?en aditiv bo pomagalo?

www.gistel.si

Napisano

na na?o ?alost res ker ko sem govoril s tipom ki obnavlja ?obe (tip je iz primorske)je rekel da ni panika obnovit ?obo ?e je boscheva je pa jeba denso ki se je ne da sploh obnovit rekel mi je tudi to da tisti ki bo rekel da se denso da obnovit da la?e no pa sem poklical drugega obnavljalca ?ob rekel je da ni panike da obnovi kakr?no koli tudi denso ?obo no pa sem mu povedal kaj je rekel njegov predhodnik (da tisti ki re?e da se denso da obnovit la?e) je takoj rekel da se pri denso ?obah da obnovit le dolo?en del ?obe oziroma le dolo?ena okvara na njej. moram pa priznat da je tip iz primorske bil veliko bolj natan?en glede samega postopka obnove in mi je takoj ponudil kakr?no koli pomo? ?e kaj nebi znali demontirat ali kasneje montirat v primerjavi z dugim ki mi je rekel le po?lji pa zrihtamo pa tip velja za enega bolj?ih obnavljalcev v slo.

 

p.s. batko ti sporo?im kaj bom izvedel na podjetju za katerega si dal link

Napisano

Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? :D

 

Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? :D

www.gistel.si

Napisano

?isto mo?no ker ?obe niso imele dovolj mazanja so klenkale a na tester si jih dal?

 

nop ni bil iz ren? :D

 

Sem jih hotel dat na tester, samo ne morem druge ?obe nikakor spravit ven iz motorja...

www.gistel.si

Napisano

Kot zgleda sem re?il problem, zdaj motor ne klenka in ne kadi ve? :D

 

Za vse skupaj je bil kriv filter v rezervarju, zaradi smeti se je zapacal in kot zgledsa je prihajalo premalo goriva...od kar sem ??istil sito se ne sli?i ve? klenkanj, avto vle?e dooosti bolj?e in ne kadi ve? :D

 

Se pravi, to je prvi filter goriva, ki se nahaja v rezervoarju? A je to zajeban odpret pa spucat?

Napisano

Ne je enostavno, odstranimo spodnji del zadnjega sede?a, pod njim najdemo pokrov ki ga odstranimo z ?tirimi vijaki. Pod pokrovom pa najdemo cevi ki jih odklopimo in odvihemo veliko plasti?no matico, ki dr?i pritrjen pokrov na rezervar. Ko so vse cevke in kabel od elektrike odklopljena potegnemo vse skupaj ven ??istimo spihamo in vrnemo nazaj.

 

Nekaj slik sem dal na tem postu:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=8830&st=20

www.gistel.si

  • 4 let kasneje...
Napisano

Sem prebral vrednosti injektorjev: pred in po u?enju. Povejte mi kaj pravijo ?tevilke. Ko je mrzel kar klenka.. ima pa 230kkm.

post-6207-0-20037400-1457458419_thumb.png

post-6207-0-17421400-1457458434_thumb.png

Napisano

sem popravil prvo sliko, je bila stara 1 teden. V 1. prestavi cuka med konstantnim gasom ja in tol?e, potem ne cuka ve?, ampak pa vseeno malo tol?e, ob?asno. Nisem ga nikoli resetiral ne, je pa redno menjano olje in filtri na 15kkm. Kje resetiram interval, a lahko kar s Forscanom?

Napisano

Lahko resetira?, mislim da je ena izmed procedur, ?ene pa mazda 6 tips and trick, tam tudi pi?e kako to naredi?.

 

Vse vrednosti ti v minus sekajo. Jaz priznam, da ne vem kaj pomenijo vrednosti v minus pa plus, oz. aj e minus slab?i kot plus itd. ?eprav odstopanja takole na videz ne izgledajo prevelika. 

 

Je pa res, da to vedno ne poka?e resnice, ?e ti cuka s konstantnim gasom (meni je tako delalo ko je bila ?oba ?e kar na?eta) znabiti kaj na tem. Koliko ti pa kuri, opazi? vi?jo porabo kot obi?ajno?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.