Skoči na vsebino

Kaj zamanjati pri x km


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

sem lastnik mazde 3 1.6 l. 2006. Pa me zanima kaj je potrebno menjati in kako pogosto (knjigo z navodili o avtu sem na ?alost izgubil). Ker so uradni servisi predragi, sem se odlo?il, da jih bom zaob?el in marsikaj storil sam oz. pri doma?em mojstru. OK olje in filter za olje vsakih 20k. Kaj pa filter za zrak motorja? ?e se ne motim vsakih 40k? Trenutno ima avto 100k pa me zanima ali bi moral menjati tudi jermen ali ne ?e? Zelo bi bil vesel, ?e bi kdo ki ve naredil seznam?ek kaj je potrebno menjati in kako pogosto.

 

Hvala in lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za motorno olje in filter za olje, lahko mirno zmanj?a? interval na npr. 15.000 prevo?enih km, ti bo motor zelo hvale?en! :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

govorim mislim pi?em na pamet........se pravi Olje + oljni filter+kabinski filter na 20kkm. Zra?ni filter zamenjaj po potrebi(odvisno kok je umazan oz.kje se vozi? ali pa recimo vsak 2. servis)

Na 100kkm polek rednih zadev zamenjaj ?e sve?ke,olje v menjalniku,zavorno olje,po potrebi klinasti jermen(ki poganja alternator...)in pa ves potro?ni materjal po potrebi(plo??ice,kon?niki ipd.)

 

Tako bi naredil jaz,zgornji pdf. pa najprej shrani na PC

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

govorim mislim pi?em na pamet........se pravi Olje + oljni filter+kabinski filter na 20kkm. Zra?ni filter zamenjaj po potrebi(odvisno kok je umazan oz.kje se vozi? ali pa recimo vsak 2. servis)

Na 100kkm polek rednih zadev zamenjaj ?e sve?ke,olje v menjalniku,zavorno olje,po potrebi klinasti jermen(ki poganja alternator...)in pa ves potro?ni materjal po potrebi(plo??ice,kon?niki ipd.)

 

Tako bi naredil jaz,zgornji pdf. pa najprej shrani na PC

 

in pa ?e ?e nisi nikoli ti toplo ?riporo?am zavorno teko?ino.....

EDIT...sem spustu pri uklopkotu - je ?e napisal....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.