Skoči na vsebino

Mazda 5 - drsna vrata se ne odklepajo / zaklepajo, motor v nizkih obratih trese...


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Sem nov na forumu in najprej vse prav lepo pozdravljam. Sem nov lastnik Mazde 5 (par dni) in bi za vas, ki se na Mazde bolj spoznate imel par vpra?anj. Je 1.8 bencinar, letnik 2005 in ima 170.000km, kot dodatno ima vgrajeno ?e plinsko napravo.

Najprej bi vas prosil za nasvet katerega serviserja izbrati na recimo relaciji primorska - Ljubljana? Ni nujno da je poobla??en, lahko je tudi kak mojster za Mazde (opcija je tudi Italija).

Najprej moram re?iti problem z levimi drsnimi vrati. Delovala so sicer normalno, kak?en dan nazaj pa so za?ela nagajati in sicer se pri centralnem odklepanju vozila ne odklenejo. Na desnih vratih se pomi?ni gumb na notranji strani nad kljuko pomakne nazaj, tako, da je vidna rde?a markacija in vrata so odklenjena. Na levih pa se ta gumb ne premakne in vrata ostanejo zaklenjena. ?e gumb ro?no premaknem, se vrata normalno odprejo. Podobno je tudi z zaklepanjem - ?e jih ro?no odklenem, se pri centralnem zaklepanju ne zaklenejo. Se pa vsake toliko zgodi, da mehanizem "zagrabi" in vrata delujejo. Kaj bi lahko bilo in kak?en je stro?ek? Je mogo?e samo motor?ek mehanizma? Sem ve?? "?ravfanja" in mi ni problem podreti stvari, le zanima me, ?e se mi spla?a ali raje dam na servis.

Druga stvar je tresenje celega avta v prostem teku. Po ob?utku se mi zdi kot da ima prenizke obrate v prostem teku. Mi je pa prej?ni lastnik rekel, da je "normalno" saj je tudi njega na za?etku motilo ampak so mu baje na servisu rekli, da ni ni? narobe in da pa? tako je... Nekje sem sli?al, da naj bi bilo potrebno pri delovanju na plin prosti tek malce "zvi?ati". Nisem siguren kako tale sistem, ki je vgrajen deluje, je pa dejstvo, da trese tudi na bencinu.

Od drobnarij me pa zaenkrat moti:

- da se svetilnost displeja / prikazovalnika / zaslona ali kakorkoli se ?e imenuje stvar nad avtoradijem ob vklopu lu?i mo?no zmanj?a in je podnevi prakti?no neuporaben. Obstaja re?itev?

- ?e zaradi otrok, ki so zadaj pri sebi vklju?im gumb da onemogo?im uporabo stikal za dviganje in spu??anje stekel, prav tako tudi sam ne morem upravljati z ostalimi okni. Ni ravno logi?no ane? Pri vseh ostalih avtomobilih ki sem jih imel, sem lahko ?e vedno nadziral vsa okna. Re?itev?

- ne najdem kak?nega aux vhoda v avtoradio. Je pa navaden na 1 CD. Otroci imajo celo kolekcijo, ki je se je prej predvajala iz 6 cd changerja. Sedaj bi pa rad zvezal en mp3 predvajalnik recimo. Je kak?na opcija?

 

Toliko zaenkrat. Se pa ?e v naprej zahvaljujem za odgovore in pomo?!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za stekla je tako pri mazdi normalno. Ko nima? "zaklenjenih" stekel ti lahko premia? vsa ostala ?

Namesto CD-ja se lahko vgradi Anycarlink, kamor da? SD kartico z mp3-JI, ALI PA usb KLJU? Z mp3-JI, poceni in odli?na zadeva.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede svetilnosti displaya sta mo?nosti dve (odvisno od modela). Na levi strani ?tevcev armaturke ima? pal?ko s katero regulira? svetilnost in s pritiskom nanjo spro?i? dnevno osvetlitev ali no?no katero lahko ?e dodatno regulira?. ?e tega nima? je mo?nost z enim gumbom zraven centralnega displeya - sicer ti pa ve? pi?e v samih navodilih.

 

kolk obratov pa ima motor v prostem teku, ko ti trese? A ko laufa na plin tudi trese in ali je ?tevilo obratov enako kot na plinu?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovore!

Da ?e odgovorim:

Ko nima? "zaklenjenih" stekel ti lahko premia? vsa ostala ?

Ko nimam s tipko "zaklenjenih" stekel lahko premikam vsa stekla v avtu. Ko pa s tipko zaklenem

lahko v tem primeru premikam samo svoje steklo. Kot re?eno pa je navada pri ostalih avtomobilih bila,

da lahko ?e vedno voznik premika vsa stekla ?eprav jih imajo ostali "blokirana".

Kje pa priporo?ate nakup / vgradnjo Anycarlink-a? Cena?

 

Glede svetilnosti displaya sta mo?nosti dve (odvisno od modela). Na levi strani ?tevcev armaturke ima? pal?ko s katero regulira? svetilnost in s pritiskom nanjo spro?i? dnevno osvetlitev ali no?no katero lahko ?e dodatno regulira?. ?e tega nima? je mo?nost z enim gumbom zraven centralnega displeya - sicer ti pa ve? pi?e v samih navodilih.

Tole s pal?ko bom ?e probal ?im pridem domov.

 

kolk obratov pa ima motor v prostem teku, ko ti trese? A ko laufa na plin tudi trese in ali je ?tevilo obratov enako kot na plinu?

Brez in?trumenta ali stroboskopa te?ko re?em ampak na u? na ?tevcu okrog 700? Trese tako na plin kot na bencin in obrati so bolj ali manj isti na eno ali drugo gorivo. Po ob?utku pa se mi zdi, da so mogo?e prenizki?

Kaj pa nosilci motorja? Je mo?no da je kak gumi nosilec fu??

Hvala ?e enkrat!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za odgovore!

Da ?e odgovorim:

 

Ko nimam s tipko "zaklenjenih" stekel lahko premikam vsa stekla v avtu. Ko pa s tipko zaklenem

lahko v tem primeru premikam samo svoje steklo. Kot re?eno pa je navada pri ostalih avtomobilih bila,

da lahko ?e vedno voznik premika vsa stekla ?eprav jih imajo ostali "blokirana".

Kje pa priporo?ate nakup / vgradnjo Anycarlink-a? Cena?

Tole s pal?ko bom ?e probal ?im pridem domov.

Brez in?trumenta ali stroboskopa te?ko re?em ampak na u? na ?tevcu okrog 700? Trese tako na plin kot na bencin in obrati so bolj ali manj isti na eno ali drugo gorivo. Po ob?utku pa se mi zdi, da so mogo?e prenizki?

Kaj pa nosilci motorja? Je mo?no da je kak gumi nosilec fu??

Hvala ?e enkrat!

 

Mogo?e bi lahko samo malo dvignil ?tantgas, ?e pri 750-800 dela vse ok....obremenitve danes so velike pri mirovanju, elektrika, klima, xeon, etc etc....

 

Kdaj si pa sve?ke oz so bile menjane in katere so?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probaj z gasom malce dvignit obrate, da simulira?, kja se dogaja recimo pri 800 al pa 850 obratih. ?e tam ne trese jih pa? rahlo dvigne?, ?e ne pa res zna biti kak nosilec motorja fu?, lahko pa tudi kaka izravnalna gred ali pa le?aj.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se ravno spomnil - moja Mazda5 CD143 GTA je imela vpoklic - menjava vijakov nosilca motorja, ker so baje pokal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja M5 tut mal trese v leru! edin kadar klima na full laufa ne! in je to normalno!!! moja je vedno na Mazda servisu, pa so rekli da je normalno

Mam pa isto kot ti 1.8 in LPG

 

Za musko je lahko re?itev tudi FM m3 player: gre? na dealextreme.com pa jih ma? za par evrov!

 

Stekla: pa? japon?ki so si tole z varnostjo stekel tako zamislili. edino na vozni?ki strani pa more delat, tudi ko ima? vklopljeno varovalo!

Glede ovsetlitve se pa strinjam! ?e je mo?no sonce ,se ni? ne vidi ... ahhh spet ti japon?ki :))

PS: ti jo samo redno servisiraj in gasa......

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za odgovore!

Na levi strani ?tevcev armaturke ima? pal?ko s katero regulira? svetilnost in s pritiskom nanjo spro?i? dnevno osvetlitev ali no?no katero lahko ?e dodatno regulira?.

Probal sem vrtet pal?ko in sicer lahko nastavljam jakost svetlobe ko so lu?i pri?gane, vendar na max ni dovolj svetlo, da bi se display lepo videl. Pritisk na pal?ko pa pri meni ?al nima nobenega vpliva. Dejstvo je, da ko so lu?i ugasnjene je osvetlitev zaslona zelo intenzivna in je lepo viden, vendar se mo?no zmanj?a ?im pri?gem lu?i.

Ne vem, to mi ni v?e?.

 

Kar se tresenja ti?e sem pa probal dvignit plin in tresenje izgine komaj nekje pri 1800 obratih. Do teh obratov pa se ?uti malce tresenja, kot bi se motor "opotekal". Na vi?jih obratih pa lepo te?e. Kot je vido23 omenil, da je to " normalno" sem tudi sam iz razli?nih ust sli?al, da naj bi bilo res "normalno". Kaj pa vi mislite? Meni se to sploh ne zdi "normalno" :) Noben avto mi ni tako tresel... ?e dobro, da ga vozi ?ena, ker bi pomoje druga?e obolel...

 

Naro?il se bom na servis in naj vseeno malce pogledajo kako in kaj.

Aja - pa ?e za nasvet glede servisa bi vpra?al: katerega serviserja izbrati na recimo relaciji primorska - Ljubljana? Ni nujno da je poobla??en, lahko je tudi kak mojster za Mazde (opcija je tudi Italija).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na servis in naj ga pregledajo in ?e bojo rekl da je normalno pa malce "popizdi" za pultom... Pr VW servisu je zmer pomagal da si noru in jim je potem ratal kake ?ude?ne popuste in opravi?ila iz lukenj vle?t...na mazdinmu ?e nisem probov :closedeyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.