Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V M6-karavan letnik 2008 mi v ovinkih poka voznikov sede?,

ki se o?itno nekoliko pomika sem ter tja. Tudi ko se vsedem na

sede? se sli?i rahel pok. Ali kdo ve v ?em bi bila te?ava?

Napisano

V M6-karavan letnik 2008 mi v ovinkih poka voznikov sede?,

ki se o?itno nekoliko pomika sem ter tja. Tudi ko se vsedem na

sede? se sli?i rahel pok. Ali kdo ve v ?em bi bila te?ava?

 

serijska napaka, ki jo popravijo v garanciji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

serijska napaka, ki jo popravijo v garanciji

 

Hvala.

Avto ?al ?e pet mesecev iz garancije.

Ali so zamenjali cel sede?, ali samo vodila?

Napisano

Hvala.

Avto ?al ?e pet mesecev iz garancije.

Ali so zamenjali cel sede?, ali samo vodila?

 

Menii so zamenjali vodila in zdaj po enem letu se je znova za?elo nekaj pomikat :angry: .

Napisano

kaj so pa serijske napake pri m6 100kW in letnik 2003 ???

 

Moja pro?nja je, da ostanemo pri problemu pokanja sede?a.

Tudi mene zanima, ?e je kdo ta problem?ek uspe?no re?il in kako.

Napisano

To je serijska napaka letnikov 2007 in 2008 ter mislim, da tudi 2009. Meni so vodila najprej menjali pa se je pokanje ?ez kake pol leta vrnilo nato so menjali drugi?, kjer naj bi po navedbah serviserjev ?lo za drug tip vodil sede?a in zdaj je zadeva ?e dobro leto in pol OK.

33112_1.png

Napisano

ne uporablja? ga pravilno :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kolk kil ma? ti? :hudicek:

 

 

Hmmm... jaz jih imam prevec... pa tudi nisem opazil pokanja :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hmmm... jaz jih imam prevec... pa tudi nisem opazil pokanja :)

 

lahko, da zato, ker ima? druga?no oblazinjenje ssede?ev in je mo?no, da so zato kak?na druga?na vodila :ne vem:

33112_1.png

Napisano

no to je ce sm sam, ce je v dvoje pa je vec kil. :)

 

a na istem sede?u naenkrat? ?zmeden? a to se da med vo?njo?

33112_1.png

Napisano

a na istem sede?u naenkrat? ?zmeden? a to se da med vo?njo?

 

no med veoznjo to glih ne, kj drugega pa. ampak zdej sm ze bolj resen ni podiram vec hitrostnih rekordov in vsak sedi na svojem mestu.

www.trziskisladoled.si

Napisano

mam isti problem, pa nimam ravno toliko kil kot vi sramezljiv ... poka-pokne pa mi samo ?e grem v kak ovinek preostro...

 

To?no tako. V?asih pokne tudi ko sedem na sede? (verjetno so Japonci la?ji od 80kg).
Napisano

Jaz imam podoben problem, rahel luft, ki se ?uti (in sli?i) pri bolj ovinkasti cesti. Imam M6 '04, elektri?ni pomik sede?a+usnje. Kako se ta problem re?i?

Napisano

Jaz imam podoben problem, rahel luft, ki se ?uti (in sli?i) pri bolj ovinkasti cesti. Imam M6 '04, elektri?ni pomik sede?a+usnje. Kako se ta problem re?i?

 

po moje DA, lahko pa razstavi? pa pogleda?, ?e se da kej popedenat brez menjave :ne vem:

33112_1.png

  • 4 let kasneje...
Napisano

So ?e kaka nova dognanja okoli tega pokanja sede?a? Meni na M3 2010 tudi poka v ovinkih. Kupil sem rabljeno in ni ve? v garanciji, tako da poobla??eni servis verjetno odpade.

Je to kdo sam po?timal?

Napisano

Priporo?am podmazovanje vodil oziroma sede?nih tirnic ter redno ?i??enje

?e ne drugega na odpadu vzeti komplet rabljene dobre komplet sede?e

Sem imel problem enkrat v legendarnem XM-u in sem tako re?il zadevo....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.