Skoči na vsebino

Tempomat in poraba

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred dvema tednoma sem se odlo?il za en manj?i preizkus in sicer, da dva polna tankanja ne bom med vo?njo uporabljal tempomata.

 

Presenetljivo se je izkazalo, da navkljub pribli?no enakim relacijam in enakim re?imom vo?nje (hitrost in pospe?ki) poraba ni enaka. Najprej bi pomislil, da zaradi konstantnosti vo?nje tempomat zmaga. Pa ni tako, saj je vo?nja brez tempomata zahtevala v povpre?ju 2 do 4 deci manj goriva na 100km kot vo?nja s tempomatom.

 

Prilagam ?e tabelo iz Porabe.com

 

Datum Litri Cena Kilometri Razlika Povpre?na

 

14.06.2005 51,52 10.896,48 28.578 833 6,18 brez tempomata

 

06.06.2005 54,78 11.585,97 27.745 883 6,20 brez tempomata

 

01.06.2005 52,68 11.141,82 26.862 816 6,46 s tempomatom

 

26.05.2005 57,56 12.173,94 26.046 866 6,65 s tempomatom

 

19.05.2005 50,79 10.742,09 25.180 794 6,40 s tempomatom

 

14.05.2005 49,98 10.570,77 24.386 750 6,66 s tempomatom

 

05.05.2005 53,65 11.346,98 23.636 808 6,64 s tempomatom

 

28.04.2005 51,49 10.890,00 22.828 787 6,54 s tempomatom

 

Iz tega bi nekako sklepal, da tempomat zaradi konstantnega vzdr?evanja hitrosti neprestano samodejno dodaja in spu??a plin, kar je verjetno manj ekonomi?no kot enakomerno manualno dr?anje plina :ne vem:

 

Pa ?e nekaj parametrov za primerjavo

Pribli?no 50% prevozim po AC, 35% po cestah izven naselja in 15% v mestu

 

Vo?nja s tempomatom: tempomat je priklju?en zgolj na AC in nastavljen na 140km/h od tega cca 80% celotne vo?nje po AC

 

Vo?nja brez tempomata: hitrost po AC je nihala med 130km/h do 160km/h tako, da je povpre?je pribli?no pri 140km/h

 

 

Mnenja dobrodo?la...

33112_1.png

Napisano

Zanimiva ugotovite....pred kratkim sem v eni italjanski reviji bral da je s pomo?jo tempomata mogo?e porabo zmanj?ati od 5 do 10%.......Tako da me je ta tvoja meritev kar malo presenetla!

 

Kolega je na BMW-ju 740 prav tako naredu ta test...in mu je bila poraba slab liter manj?a.....Tako da res ne vem kaj s tem...

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Mas kar nizko porabo....jaz ze dolg casa nisem sel pod 7.

Je pa res da tempomat, kot si rekel, dodaja in odvzema gas, ampak po mojem je "kriva" Slovenija....ni nekih hudih ravnin tukaj..skoz so eni klanci gor dol.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Poraba pod 7? :o Moja najni?ja je 7.5, povpre?na pa 8.1! To so ro?ne meritve, ker potovalni ra?unalnik je itak poglavje zase, po moje najslab?i del ?estice!

 

 

LP

Napisano

Zanimiva ugotovite....pred kratkim sem v eni italjanski reviji bral da je s pomo?jo tempomata mogo?e porabo zmanj?ati od 5 do 10%.......Tako da me je ta tvoja meritev kar malo presenetla!

 

Kolega je na BMW-ju 740 prav tako naredu ta test...in mu je bila poraba slab liter manj?a.....Tako da res ne vem kaj s tem...

 

 

LP daVid

Sej to me najbolj mede, ker tudi v Avtomagazinu so kak?no leto nazaj trdili to?no to, da ti tempomat pomaga pri zmanj?anju porabe zdaj pa kontra ugotovitve. Poraba zdaj z non-stop vklopljeno klimo je celo manj?a od tiste, ki sem jo meril spomladi brez vklopljene klime?!?! WTF-izklopim tempomat, izklopim klimo imam porabo pod 6l/100km :D ... crknem zaradi vro?ine in infarkta :(

 

 

 

Bom moje ugotovitve prlimal ?e na avtomobilizem.com, ker me zadeva res zanima. Upam, da bom dobil ?e kak?no mnenje od lastnikov drugih znamk avtomobilov, ?e se seveda ne bodo prej skregal :)

33112_1.png

Napisano

Mas kar nizko porabo....jaz ze dolg casa nisem sel pod 7.

Je pa res da tempomat, kot si rekel, dodaja in odvzema gas, ampak po mojem je "kriva" Slovenija....ni nekih hudih ravnin tukaj..skoz so eni klanci gor dol.

Se ne prito?ujem glede porabe :D ampak, da ne bo? mislil, da se zelo trudim, saj je ?isto normalna vo?nja s prehitevanji (po?asnetov). Je pa res, da ne teram po AC razen na vsake toliko, da ma?ina ne "zaspi" :lol:

 

Ker se ve?ino vozim po Dolenjski AC je kar nekaj vo?nje gor, dol (Vi?njegorski klanec, Medvedjek...) bo verjetno tvoja ugotovitev kar dr?ala.

 

Sem pa opazil tudi eno zanimivost in sicer, da vo?nja s tempomatom ni ?isto teko?a. ?uti se, da tempomat "lovi" hitrost. Ampak to so ob?utki na meji zaznavnega in ?e ne za?ne? razmi?ljati ravno o tem in iskati nepravilnosti jih ne opazi?. Se pa pojavi bolj izrazito pri vo?nji po klancu navzdol, kjer avto tempomatu v?asih uide preko nastavljene hitrosti in takrat za?ne zavirati z motorjem in nato spet pospe?i, ko pade pod nastavitev. Zaradi tega v?asih prav neprijetno rukne ampak to ?e spada pod rubriko "iskanje dlake v jajcu". ;)

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
    • Saj vidiš, da je zadnje dni vse protiustavno.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.