Skoči na vsebino

Nakup Mazde6 CD129 TE (5 vrat)


R_sport

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 72
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

A mogo?e kupuje? tukaj:

http://www.jantrade-motornoolje.si/produkt...lia-dpf-5w30-1l

 

Torej Dexelia ali Motul C1 (oboje 5W-30), nekaj izmed tega bom vzel... Moram jutri poklicat na servis in vpra?at, ?e lahko prinesem olje s sabo.

 

tocno tukaj sm vzel in glih dons sm dobu..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tocno tukaj sm vzel in glih dons sm dobu..

 

Pa je to olje pravo za novej?i 2.2 motor oz. ima standard ACEA C1? Ker sem klical tega tipa za Dexelio pa mi ni znal to?no povedat, rekel je le, da je za motorje z DPF filtri, te pa je imela Mazda ?e pri stari faceliftani M6 pa ne vem a je za vse eno in isto olje... :ne vem:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo nabavil omenjeno Dexelio 5W-30 za motorje z DPF filtrom za 9? / liter. Edino kar me bega je to, da nikjer na embala?i ne pi?e, da gre za standard C1. Pi?e le JAS0 DL-1, a je to to? Ker zasledil sem, da naj bi bilo to enako kot ACEA C1, nisem pa siguren. :unsure:

 

Dajte mi znalci ?e povedat, ali je za vse mazdine dizel motorje z DPF-jem (se pravi od prvih primerkov v stari faceliftani M6 in do najnovej?ih z 2.2 motorjem) eno samo olje od Dexelie ali so razli?na? Upam, da ne vpra?am preve?... sramezljiv

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo nabavil omenjeno Dexelio 5W-30 za motorje z DPF filtrom za 9? / liter. Edino kar me bega je to, da nikjer na embala?i ne pi?e, da gre za standard C1. Pi?e le JAS0 DL-1, a je to to? Ker zasledil sem, da naj bi bilo to enako kot ACEA C1, nisem pa siguren. :unsure:

 

Dajte mi znalci ?e povedat, ali je za vse mazdine dizel motorje z DPF-jem (se pravi od prvih primerkov v stari faceliftani M6 in do najnovej?ih z 2.2 motorjem) eno samo olje od Dexelie ali so razli?na? Upam, da ne vpra?am preve?... sramezljiv

 

eno je ja in je pravo (mislim da ti na pokrovu motorja piseta oba standarda - vsaj na stari je)

so pa ?e motul c1 (uporabljam jaz) za 11?

in pa ne vem fucsh al ker ze tudi c1

 

pa na omv pumpah OMV c1 za 28?/L :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala @jures. :)

 

jaz vem, da dexelie ne dam nikol vec v mojo mazdo...

enkrat se je blo bliz, nocem, da se ponovi

 

Zakaj ne? ?e je olje narejeno konkretno za to znamko, potem ne more biti slabo ali pa?? Oziroma v ?em je npr. Motul toliko bolj?i? :ne vem: Pa ponekod imajo ?e napisano, da ti druge znamke olj lahko izni?ijo garancijo, ?e do ?esa pride... Sej vem, da je to 'blablabla', ampak vseeno nikoli ne ve? na kateri drobni tisk se ti bodo obesili ob morebitni okvari.

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nimajo veze znamke, veze ima gradacija (sestava olja oz. lastnosti olja), katera mora biti po standardu ki ga je proizvajalec predpisal za tvoj avto.

 

To?no tako in ?e so po standardu nekih ve?jih razlik pri oljih ne bi smelo biti tko, da ne vem zakaj skoz ta fama proti Dexeliji al pa proti Castrolu :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako in ?e so po standardu nekih ve?jih razlik pri oljih ne bi smelo biti tko, da ne vem zakaj skoz ta fama proti Dexeliji al pa proti Castrolu :ne vem:

 

Dexelija ima eno zelo slabo lastnost in sicer namesto da bi saje, ki pa? pridejo v olje, "razbila-stopila", le te saje zdru?uje v grude, ki zama?ijo cedilo v karterju, kar posledi?no pripelje do zaribanja oljne ?rpalke in potem ?e komplet motorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dexelija ima eno zelo slabo lastnost in sicer namesto da bi saje, ki pa? pridejo v olje, "razbila-stopila", le te saje zdru?uje v grude, ki zama?ijo cedilo v karterju, kar posledi?no pripelje do zaribanja oljne ?rpalke in potem ?e komplet motorja.

 

To govorimo o konkretni Dexeliji za DPF motorje ali nasplo?no? Ker skoraj ne verjamem, da bi si pri olju, ki je kao prilagojen Mazdam in za katere vemo, da slovijo po nekvarljivosti (na kar tudi sama tovarna veliko da), privo??ili tako ?alabajzerstvo. :ne vem:

 

O oljih sem povpra?al tudi g. Majesa, ki je rekel, da nekih bistvenih razlik in s tem odstopanj kvalitete med njimi naj ne bi bilo. Bili pa so problemi s prvimi DPF filtri ?e pri starih M6 in M5, kjer se je ob neizvedeni regeneraciji nafta me?ala z oljem in s tem verjetno tudi saje, ki jih filter ni skuril. Sicer ne bom oporekal zgornji trditvi, da Dexelija ne raztaplja saj, vseeno pa se lahko to 100% potrdi le v laboratoriju.

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To govorimo o konkretni Dexeliji za DPF motorje ali nasplo?no? Ker skoraj ne verjamem, da bi si pri olju, ki je kao prilagojen Mazdam in za katere vemo, da slovijo po nekvarljivosti (na kar tudi sama tovarna veliko da), privo??ili tako ?alabajzerstvo. :ne vem:

 

O oljih sem povpra?al tudi g. Majesa, ki je rekel, da nekih bistvenih razlik in s tem odstopanj kvalitete med njimi naj ne bi bilo. Bili pa so problemi s prvimi DPF filtri ?e pri starih M6 in M5, kjer se je ob neizvedeni regeneraciji nafta me?ala z oljem in s tem verjetno tudi saje, ki jih filter ni skuril. Sicer ne bom oporekal zgornji trditvi, da Dexelija ne raztaplja saj, vseeno pa se lahko to 100% potrdi le v laboratoriju.

 

Verjemi kar ho?e?, samo zaribale so samo tiste ki so ble vo?ene na poobla??enega in v katere se je tankala dexelija, pri teh z DPF pa se zato obrabi pogon oljne ?rpalke in rezultat je zelo podoben zaribanju.

 

V tiste v katere je stranka olje prinesla sabo pa BP.

 

Pa ni to rekla-kazala, to so dejstva ki sem jih videl na lastne o?i.

 

Servisi pa mislim da je vsem jasno, da ne bodo pluval v lasten ?eber, ne za delo ne za materijal.

 

Sej GNITJA vrat si tud ne morjo privo??it pa so si ga vseen. :angry2:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjemi kar ho?e?, samo zaribale so samo tiste ki so ble vo?ene na poobla??enega in v katere se je tankala dexelija, pri teh z DPF pa se zato obrabi pogon oljne ?rpalke in rezultat je zelo podoben zaribanju.

 

Po moje so ribale bolj tiste, ki so bile vo?ene tako, da motor ni niti dobro zadihal in da je prej prihajalo, do pomanjkanja mazanja zaradi prenizkih obratov in seveda posledi?no ali pa vzro?no tudi zaradi ma?enja filtra, ki pa se je ma?il ravno zaradi tega, ker avto ni videl ve? kot 2.500 obratov.

 

Sej lahko, da se motim ampak nikjer drugje (raze na tem forumu) niso povezovali ma?enje filtra z uporabo to?no dolo?ene znamke olja.

 

Da pa so to najve?krat avtomobili, ki so servisirani pri poobla??encih tudi precej ka?e na prej?njo trditev. kdor ne zna vozit avto in ne ve, da konstantno nizki obrati ne delajo avtomobilu ni? koristnega tudi ne zna najti drugega servisa kot poobla??enskega, kjer pa pa? niso dobil navodil (niti to ni zapisano v servisni tabeli za redne servise), da naj na vsake tolk km odpirajo karter motorja in pregledujejo cedilo saj to ni obi?ajen postopek, da bi se izvajal - ?eprav v tem primeru bi to bilo potrebno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti nisi imel DPF tako da te lahko takoj izlocimo. ;)

 

Alo jebote, sej pred DPF so ribale(in ?e vedno ribajo), te z DPF manj in NISO imune na to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sam jaz ne vozim z nizkimi vrtljaji?

 

Zdej pa res ne razumem ni? ve? - pravi?, da ne daje? notri Dexelie sploh, za katero pravi Ajvar, da paca filter pa si ravno tako imel zapacan filter? A sem prav razumel tvoj stavek?

 

Zdaj se namre? postavlja vpra?anje a Dexelia paca filter ali mogo?e na?in vo?nje, da so nekateri imeli pri 100kkm filter zama?en. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok bom probal bolj natancno opisat kaj je blo pri meni:

(ajvar me bos popravu, ce sem se motil)

 

-izgleda da je tak problem znan, ker se zamasi tista stvar na dnu karterja (cep al cedilo neki tazga) tam je vhod v cev, ki pol gre do oljne pumpe. Tist je blo umazan...(pomoje je razlog tudi slabo olje, tko da naslednjic bom raje svoje prinesel)

mehanik mi je tud napol sarkasticno rekel "a vids, tist aditiv, k si zadnjic dal, nc ne pomaga)

 

tle se je zacel...pol se lahko bere naprej v tisti temi...

sej mogoce ni zarad dexelie, ampak jaz imam izbiro da ne dam dexelie, in je ne bom dal...vsaj psiholosko se bom boljs pocutu :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.