Skoči na vsebino

Nakup m6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu in imam nekaj vprasanj? Odlocil sem se za nakup m6 diesel. Vem da je bilo ?e o tem precej napisanega,vendar pravih odgovorov nisem na?el. Zanima me za kak?en motor se naj odlo?im in seveda letnik?

Letnik bi se naj gibal od 2005 navzgor in seveda brez dpf, ker sem o njem prebral same nev?e?nosti. Z avtom bom delal dalj?e relacije cca 2500km na mesec. Torej najbolj me skrbi ta dpf ker no?em imet po nakupu avta ?e dodatne stro?ke.

?e vnaprej se opravi?ujem za novo odprto temo. lp

Napisano

Lep pozdrav.

Sem nov na forumu in imam nekaj vprasanj? Odlocil sem se za nakup m6 diesel. Vem da je bilo ?e o tem precej napisanega,vendar pravih odgovorov nisem na?el. Zanima me za kak?en motor se naj odlo?im in seveda letnik?

Letnik bi se naj gibal od 2005 navzgor in seveda brez dpf, ker sem o njem prebral same nev?e?nosti. Z avtom bom delal dalj?e relacije cca 2500km na mesec. Torej najbolj me skrbi ta dpf ker no?em imet po nakupu avta ?e dodatne stro?ke.

?e vnaprej se opravi?ujem za novo odprto temo. lp

 

najprej dobrodosel

 

 

kr se tice dpf naj te ne skrbi,js mam letnik 2008 narejenih 90 000 km pa nisem imel problemov edino kr je jo zabase je to da se dolgo casa vozis po mestu in delas kratke relacije...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Zadnje ?ase pa se res ne spomnim, da bi kdo imel te?ave z DPF. So jih imeli taprvi na za?etku pol so pa SW porihal inje zdaj situacija kr OK tko, d ane vidim vzroka za strah. No ja,edin ?ese bo Ajvar pojavu, ta pa spluva diesla vsaki? tko mal za ?port.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljen!

 

Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen!

 

Zadeva bo dokaj te?ko zdru?ljiva (letnik in da bo brez DPF). Kakor vem, ima? mo?nost dobiti sicer letnik 2005, vendar samo za?etne mesece tega leta, ker nekje (ne vem kater mesec to?no) se je zgodil lepotni lifting 1.gen. 6-ke in z liftingom so Dizlce dobile tudi DPF! <_<

 

Oktober

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Torej ?e prav razumem, lahko vzamem letnik 06-07 in nebi smelo bit problemov. Pa kupit ga mislim v avtohi?i. Moram pa gledat kao na slovensko poreklo in potrjeno servisno?

Kako pa glede motorjev (120, 136, 143), nevem za katerega se odlocit? A so vsi v istem rangu za zavarovanje?

Hvala za odgovore

Napisano

?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e bo? delal 2.5 kkm na mesec se ti DPF sigurno ne bo imel ?asa zabasat. Imam 104 kkm, pa se ni niti enkrat.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

?e gleda? letnik po omenjenem oktobru 2005, tistega 136KM oz. 100KW lahko kar pozabi? ker ga je nadomestil 143-konjski (ki ma pa seveda na?alost dra?jo registracijo, nad 100 KW)! :P

 

A da pa se ?e dobit 136 konjskega 2006 letnik, ker sem tako zasledil na avto.netu.?

In kateri se bolj priporo?a 120 ali 136?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.