Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

 

si dal toliko podatkov da je joj - a je dizel predvidevam, ker te ga imajo....samo IMV ve?inoma crkuje v ?tantgasu, ne pri v?igu, pri tebi bi znal biti senzor za zrak ali nekaj na loputi zraka, preglej cevi, kable....

 

ker ?e mora? 'no?no' vzdr?evat plin je verjetno to

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)

Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.

Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?

Prosim za nasvet

hvala

 

?e bo? rabil imv ventil imam jaz novega na zalogi ugodno.......
Napisano

kolko je to ugodno v eurih? :D

 

?e enkrat ne kar kupovati - preglej luft messer - ?e ti avto lavfa v ?tantgasu potem IMV dela 100%

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni nujno, da je luftmesser uni?en, lahko je samo umazan ali pa je kaki slabi stik.

Napisano

jaz imam tud slede? problem na moji 6-ki ,ob prvem v?igu zjutraj, ker mi no?e v?gat...in sicer ?e sem dodal ?ist malo plina je takoj v?gal...nato sem plin spustil in je ?espet lepo v leru delal...kaj bi bil lahko vzrok? samo pri v?igu je problem...?e ene tri dni in to samo ko je mrzlo...druga?e ko se ma?ina segreje pa ?e vse normalno, brez dodajanja plina :glare::glare:

mazda 6 - 2.0 diesel - 136PS - letnik 2003

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

jaz imam tud slede? problem na moji 6-ki ,ob prvem v?igu zjutraj, ker mi no?e v?gat...in sicer ?e sem dodal ?ist malo plina je takoj v?gal...nato sem plin spustil in je ?espet lepo v leru delal...kaj bi bil lahko vzrok? samo pri v?igu je problem...?e ene tri dni in to samo ko je mrzlo...druga?e ko se ma?ina segreje pa ?e vse normalno, brez dodajanja plina :glare::glare:

mazda 6 - 2.0 diesel - 136PS - letnik 2003

 

pi?e zgoraj :D, s tem da na pretoku zraka ,je lahko samo luknja v cevi, slab kontakt, sneta cev...itd itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

 

Pri meni je te?ava ista :) ...pri?akujem odgovor,oz re?itev za problem :)

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Pri meni je te?ava ista :) ...pri?akujem odgovor,oz re?itev za problem :)

 

danes pa ni blo minusa zjutraj, ampak je bla 0 :) ...je pa moja mazda normalno v?gala brez dodajanja plina :) ...zanimivo :glare:

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

To je neki elektro problem oziroma pomojem zajec ti?i v avtomatskem ?oku. Ra?unalnik dobi neke napa?ne podatke o temperaturi in potem ho?e v?igat brez "pomo?i". Enkrat dela, drugi? spet ne. To je moje lai?no mnenje... :ne vem:

Napisano

pridru?ujem se kolegu z mazdo 6 136 ps. Te?ava je bila samo takrat ko je bil avto mrzel oz ko je bilo jutro zelo mrzlo. Cevi sem malo pogledal, jih pojugal in sedaj ni videti ve?jih problemov. Vseeno ga bom peljal na tester.

Javim kaj je bilo

l.p

 

Tam bo verjetno 0 narobe. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jaz sem imel isti problem ampak ko sem od?ravfal imv ventil in ga spihal opral z etanolom se to ni nikoli ve? ponovilo. Po tem sem naredil cca 3000km bp. tudi zjutraj normalno v?iga prej pa vsak dan problemi. poskusite to kajti ni? ne stane. lp.

Napisano

jaz sem imel isti problem ampak ko sem od?ravfal imv ventil in ga spihal opral z etanolom se to ni nikoli ve? ponovilo. Po tem sem naredil cca 3000km bp. tudi zjutraj normalno v?iga prej pa vsak dan problemi. poskusite to kajti ni? ne stane. lp.

 

Jaz sem ga s?istil pred kak?nimi 3 meseci...vendar se mi zdi da tu ni nevem kaj za spucat..ni? konkretnega... Bom pa poskusil jutri ?e 1x ponovit postopek :) ...

Mazda 6 CD136 TE

Napisano

Jaz sem ga s?istil pred kak?nimi 3 meseci...vendar se mi zdi da tu ni nevem kaj za spucat..ni? konkretnega... Bom pa poskusil jutri ?e 1x ponovit postopek :) ...

 

To je enako kot pucat EGR ventil-efekta nobenega. ;)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.