Skoči na vsebino

dolivanje olja


mmaazzddaa

Priporočeno sporočilo

pozdravljeni. pred kratkim sem nabavil mazda3 sport I TE 1.6 bencinar. pri pregledu olja sem ugotovil da je nivo olja rahlo pod min. zanima me katero olje naj nabavim.iz servisnega listka ne morem razbrati.

 

?e si jo pred kratkim kupil,ti svetujem ti da ne doliva? ampak naredi redni servis in bo? imel mir,pa ?e la?je bo? kontroliral ?e ga je potrebno doliti ;) Razen da je bil narejen servis pred tabo,samo potem nebi rabil dolivat

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e nekaj je (mi je svetoval na? mehankar Pelko), olje se vedno meri pri hladnem avtu, se pravi ko npr. odstoji ?ez celo no?, potem pa ga zjutraj pomeri? in dolije? (do max. najbolje), prav tako hladilna teko?ina. Jaz sem vedno do takrat ko mi je Simon rekel, kako se meri imel tak?en postopek merjenja olja, da sem avto parkiral (seveda na ravnin), potem pa po?akal kakih 10 minut, da se kao dol nate?e in takrat na pal?ki od?ital ter dolil do max. No v resnici pri meritvi pri total hladnem ali pa zgolj dokaj ohlajenem je garant razlike kak?nih 2dl na pal?ki!

 

Hladilno pa se jasno meri pri hladnem avtu, to ppa sem ?e prej po?el! :bravo:

 

Kar se ti?e olja za tole mazdo 1.6 benz. Jaz bi dal noter kak?no olje 10W 40E, npr. Valvoline-a ali pa Motul, Mobil. :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si jo pred kratkim kupil,ti svetujem ti da ne doliva? ampak naredi redni servis in bo? imel mir,pa ?e la?je bo? kontroliral ?e ga je potrebno doliti ;) Razen da je bil narejen servis pred tabo,samo potem nebi rabil dolivat

 

avto je redno servisiran na pooblascenem servisu. servis narjen pred 10 000 km
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pozdravljeni. pred kratkim sem nabavil mazda3 sport I TE 1.6 bencinar. pri pregledu olja sem ugotovil da je nivo olja rahlo pod min. zanima me katero olje naj nabavim.iz servisnega listka ne morem razbrati.

 

Welcome in tha oil club. :blush:

 

Sej ne da bi mel te?ave, samo pa niso tako redke. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.