Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po menjavi motorja, vztrajnika, sklopke, cevi za mazanje turbine, akumulatorja, podlo?k, stabilizatorjev, narejenem glavnem servisu, imam ?e problem z pedalom za sklopko.

 

Ta namre? po dalj?i vo?nji rata zelo mehka, v?asih mi tudi ostane v spodnji poziciji in jo moram med vo?njo z nogo dvigniti v zgornji polo?aj. Sicer sklopka prime tako kot mora in prestavlja se tudi normalno, le preve? je mehka in ne dvigne se normalno. Smo jo tudi prezra?ili in zadeva se ni popolnoma ni? izbolj?ala.

 

Kdo ve v ?em bi lahko bil problem? kak?en cilinder ?

 

LP, Doman

Napisano

Lahko je vzmet na pedalu. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko je vzmet na pedalu. :ne vem:

 

Mo?no upam da je ?lo kaj takega in da ni kaj narobe z ustrajnikom, glede nato, da sem kupil rabljenega (zgledal je odli?no, ?e Pelko je rekel da je zelo dober), ?eprav se v 2000km od menjave ne more kar uni?iti.

 

Kako se pa da pogledati ali je hin vzmet na pedalu, cilindri?

Napisano

Mo?no upam da je ?lo kaj takega in da ni kaj narobe z ustrajnikom, glede nato, da sem kupil rabljenega (zgledal je odli?no, ?e Pelko je rekel da je zelo dober), ?eprav se v 2000km od menjave ne more kar uni?iti.

 

Kako se pa da pogledati ali je hin vzmet na pedalu, cilindri?

 

Ma to je en feder, ki je pritrjen direkt na pedal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma to je en feder, ki je pritrjen direkt na pedal.

 

Sem na hitro pogledal to vzmet pa mi deluje ?isto ok, ?eprav bi tako mo?na vzmet mogla pedalo potisniti do konca nazaj, tudi ?e bi bil cilinder sklopke proti koncu. Morda se motim?

Bo moja mazda zgleda pre?ivela ?e 4i teden pri pelkotu :(

Napisano

Lahko pa da je treba samo dodatno podmazat cilindra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko pa da je treba samo dodatno podmazat cilindra.

 

Ta cilinder, ki je pri pedalu sem ?e namazal z mastjo pa ni ni? bolj?e. Kje se nahaja ?e en cilinder?

Kolikor vem je en glavni in pomo?ni cilinder sklopke?

Napisano

Ta cilinder, ki je pri pedalu sem ?e namazal z mastjo pa ni ni? bolj?e. Kje se nahaja ?e en cilinder?

Kolikor vem je en glavni in pomo?ni cilinder sklopke?

 

En je na pedalu, drugi pa na menjalniku, kjer premika vzvod od sklopke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

En je na pedalu, drugi pa na menjalniku, kjer premika vzvod od sklopke.

 

Bom ?e to pogledal pa javim.

 

Upam samo, da ni kaj narobe z vztrajnikom, ker kolikor berem druge teme se je nekaterim to dogajalo ko je bil fu? vztrajnik. Je pa skoraj nemogo?e da bi po 2kkm ?el vztrajnik, glede na to, da je zgledal ?isto ok, kljub temu da je rabljen.

Kako se sploh vidi ali je z vztrajnikom vse ok? - ko sklopko stisnem z nogo ne ?utim nobenega tresenja, ko pa pedalo pritisnem z roko, se ob?uti res minimalno tresenje ampak to je najbr? da normalno...

Napisano

Bom ?e to pogledal pa javim.

 

Upam samo, da ni kaj narobe z vztrajnikom, ker kolikor berem druge teme se je nekaterim to dogajalo ko je bil fu? vztrajnik. Je pa skoraj nemogo?e da bi po 2kkm ?el vztrajnik, glede na to, da je zgledal ?isto ok, kljub temu da je rabljen.

Kako se sploh vidi ali je z vztrajnikom vse ok? - ko sklopko stisnem z nogo ne ?utim nobenega tresenja, ko pa pedalo pritisnem z roko, se ob?uti res minimalno tresenje ampak to je najbr? da normalno...

 

Pelko ima zasedeno celih 10dni, tako da me zanima, koga v okolici lj mi priporo?ate da zadevo pogleda, ker je zadevo treba ?im prej zrihtat, da slu?ajno nebo ?lo ?e kaj v ...

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Hmmm, k pr kamionu.... poglej, ?e nima? kje kak?en sneg zabasan al pa je kej primrznilo :ne vem:

33112_1.png

Napisano

nekaj takega kot pravi boss - lahko pa da je teko?ina podlegla temperaturi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj pa ko se motor segreje ,dela kaj bolje. Da bi teko?ina podlegla temp. je mo?no ampak prej pomoje kak batek ki potiska to teko?ino :ne vem:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Segrej makino pa bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mah, ja, ko se spustim v dolino, kjer je pasje vro?ih 4°C nad nulo in imam za seboj ?e 30 km, se zadeva precej izbolj?a. Naslednje jutro pa avto poskrbi, da z mrzlim ne speljem prehitro... Problem nastane pri prestavljanju v hrib, ker se avto prej ustavi kot pa sklopka zagrabi. In potem ni druge kot v prvo in po?asi. Kdor je bil tu na pikniku, ve, koliko je teh vzponov tu naokoli.

 

Me pa malo bega, ker prej?njo zimo, ko je bilo pa mrzlo (se pravi okoli -18°C pa vse do - 22°C) tega nisem opazil. O?itno sem bil tudi sam bolj zmrznjen...

Napisano

kaj pa ko se motor segreje ,dela kaj bolje. Da bi teko?ina podlegla temp. je mo?no ampak prej pomoje kak batek ki potiska to teko?ino :ne vem:

 

na kar sem mislil, je da DOT teko?ina ve?e nase vlago, zato se jo z leti menja ker se red?i 'z vodo' ta pa.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na kar sem mislil, je da DOT teko?ina ve?e nase vlago, zato se jo z leti menja ker se red?i 'z vodo' ta pa.......

 

:bravo:

 

se strinjam!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

teko?ino se menja na km ali leta - ne vem sicer kak je interval pri BT? ampak verjetno ni vzrok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Po mojem pu??a tesnilo na celindru. Probaj pumpat pedalo samo do polovice gor in dol. ?e ti postopoma pada pedalo je eden od cilindrov.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Zdaj, ko se je zunaj segrelo in so pono?i temperature okoli -6°C, se je pa zadeva uredila. O?itno gre res za te?ave z viskoznostjo olja.

 

Jeb.. tak poltrahtr, ki ga malo mraza zje..! Me zanima, kako bi se tista nova spaka od BTja obnesla...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.