Skoči na vsebino

Poraba olja


peter_poprov

Priporočeno sporočilo

bosti si imel v mislih 1l na 1000 km.tako kot ti je predhodnik rekel ,tudi2-3 l na 10 ooo km je ?e normalno.saj jih 10000 ne naredi? ?ez no?, glede na to da je avto star recimo 10 let.1l nba 1000 je pa kriza.na servisu so rekli in se strinjam do max 4l na 10.000 ?e gre kar je ve? ukrepaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

?e gre? motor odpiratz so stro?ki prehudi,kakorkoli pogleda?.jaz mislim da 3-4 l ni sile na 10.000, seveda, najbolje je da malo proba?, vsakemu motorju tudi ne le?i vsako olje, ??e je pa ve? pa mislim, da je najbolje, da zamenja? motor.saj danes je toliko totalk, da za dolo?ene, recimo starej?e motorje ne bi smelo biti problema.jaz recimo pri modelu ba ne grem odpirat motor, ker ga dobim za 400,500 eur druzga s 100.000 km, ven pa not, tudi niso stro?ki pa je problem re?en.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

kolk olja bo popapcal je najve? odvisn od kvalitete olja, to dr?i preverjeno.lahko ma? ?e tko zgonen motor pa ?e daa? kvaliteten olje v ma?ino ti ga bo sigurno za 50% man papcal kot kak?nega protona.pol je ?e zlo oziroma dost va?n ?e je sinteti?en olje!

 

LP Toma?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolk olja bo popapcal je najve? odvisn od kvalitete olja, to dr?i preverjeno.lahko ma? ?e tko zgonen motor pa ?e daa? kvaliteten olje v ma?ino ti ga bo sigurno za 50% man papcal kot kak?nega protona.pol je ?e zlo oziroma dost va?n ?e je sinteti?en olje!

 

LP Toma?

Kolk bo olja popapcal je odvisno PREDVSEM od viskoze in ne kvalitete. Vi?ja kot je viskoza, bolj je olje redko -> la?je te?e mimo obro?kov in prehodov -> ve? ga pokuri!

?e nalije? v star bencinski motor gosto 20W50 olje za stare dizle bo poraba olja minimalna. Bo pa tudi mazanje motorja slab?e in ?ivljenska doba kraj?a. To so dajali v stare stoenke, yugote, ...da ni tolk ?ru olja.

Bolj kvalitetna olja (navadno z vi?jo viskozo 0W, 5W...) pa tudi bolje podmazujejo motor (manj trenja na gibljivih delih) in s tem podalj?ujejo ?ivljensko dobo le-tega (nekateri visokotora?ni (racing) motorji, pa sploh ne bi delali optimalno brez full viskoznega olja - zaradi preslabega mazanja bi kmal zaribal).

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja sinteti?nost se glih ne re?e, to pomeni da je umetno pridobljeno in ni ?rpano kot mineralna olja.Med sinteti?nimi in mineralnimi olji ,?e gleda? isto viskoznost je razlika predvsem v tem, da je v mineralnemu olju dosti ve? polimerov, vemo pa da z temperaturo in ?asom ti polimeri se razkrajajo in zato je tudi ?ivljenjska doba za mineralno olje kraj?a (?e gledamo da mora biti v mejah zagotovljene viskoznosti).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja sinteti?nost se glih ne re?e, to pomeni da je umetno pridobljeno in ni ?rpano kot mineralna olja.

Torstorm hvala za opombo. Ima? prav. Sem ?e popravil.

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole nekako navdaja z mešanimi občutki.   - super, da so prišli k pameti in da so vrnili najbolj uporabno obliko HB petih vrat, ki še vedno zgledajo kot limo in ne karavan. Velik plus. - spredaj zgleda OK, ampak nekoliko preveč dvignjen nos in vleče na SUV. Lahko bi bil nos za 5cm bolj spuščan pa bi bilo idealno. - kljub uporabnim vratom je oblika zadaj spet čist preveč SUV-ovska in skoraj nič limo. Pa še to zategovanje v konkavnost - mah kr neki. - a je nekaj narobe s podatki, ker sistemska moč PHEV je med 300 in 350KM pospešek pa kot pri 2.0 bencinarju. ISti električni pogonski sklop samo na baterijskem ima bistveno boljše pospeške. Čudno. - notri je precej bolj pocensko kot trenutna. Nekak izgleda kot da bi hoteli šparat in kokurirat Teslini notranjosti. To ne bo cool. - kje so gumbi= Ravno to je velika prednost in ostali se vračajo nazaj k fizičnim gumbom, Mazda bi pa Teslo izpre 10 let posnemala. Ojej polom, če bo res tako. - Fizični gumbi na volanu zato izgledajo kot da bi bil volan na hitrco vzet iz kakšnega drugega Mazdinega modela.   Sicer bili živi pa videli... ampak tole žal ne izgleda nek presežek. Škoda.
    • Zraven pizze paše pivo    
    • Jsu imam rejbanke že uf...s tolarji sem jih še plačal... Vidi se nebeško z njimi, na telefon ne vidim, ko imam 360 folijo okoli telefona, pa na radio ne vidim v tovornjaku. Moram z navadnimi vozit zdaj...al pa očala predvigovat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.