Skoči na vsebino

Poraba olja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

bosti si imel v mislih 1l na 1000 km.tako kot ti je predhodnik rekel ,tudi2-3 l na 10 ooo km je ?e normalno.saj jih 10000 ne naredi? ?ez no?, glede na to da je avto star recimo 10 let.1l nba 1000 je pa kriza.na servisu so rekli in se strinjam do max 4l na 10.000 ?e gre kar je ve? ukrepaj.

  • Odgovori 58
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Jest pa uporabljam olje Shell 10/40 prej pa sem probal tudi ?e ve? vrst oljj npr, Mobille, elf, castrol valvoline pa morm re?t da se je Valvoline najslab? obnesu.

:ne vem:

Napisano

?e gre? motor odpiratz so stro?ki prehudi,kakorkoli pogleda?.jaz mislim da 3-4 l ni sile na 10.000, seveda, najbolje je da malo proba?, vsakemu motorju tudi ne le?i vsako olje, ??e je pa ve? pa mislim, da je najbolje, da zamenja? motor.saj danes je toliko totalk, da za dolo?ene, recimo starej?e motorje ne bi smelo biti problema.jaz recimo pri modelu ba ne grem odpirat motor, ker ga dobim za 400,500 eur druzga s 100.000 km, ven pa not, tudi niso stro?ki pa je problem re?en.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kolk olja bo popapcal je najve? odvisn od kvalitete olja, to dr?i preverjeno.lahko ma? ?e tko zgonen motor pa ?e daa? kvaliteten olje v ma?ino ti ga bo sigurno za 50% man papcal kot kak?nega protona.pol je ?e zlo oziroma dost va?n ?e je sinteti?en olje!

 

LP Toma?

Napisano

kolk olja bo popapcal je najve? odvisn od kvalitete olja, to dr?i preverjeno.lahko ma? ?e tko zgonen motor pa ?e daa? kvaliteten olje v ma?ino ti ga bo sigurno za 50% man papcal kot kak?nega protona.pol je ?e zlo oziroma dost va?n ?e je sinteti?en olje!

 

LP Toma?

Kolk bo olja popapcal je odvisno PREDVSEM od viskoze in ne kvalitete. Vi?ja kot je viskoza, bolj je olje redko -> la?je te?e mimo obro?kov in prehodov -> ve? ga pokuri!

?e nalije? v star bencinski motor gosto 20W50 olje za stare dizle bo poraba olja minimalna. Bo pa tudi mazanje motorja slab?e in ?ivljenska doba kraj?a. To so dajali v stare stoenke, yugote, ...da ni tolk ?ru olja.

Bolj kvalitetna olja (navadno z vi?jo viskozo 0W, 5W...) pa tudi bolje podmazujejo motor (manj trenja na gibljivih delih) in s tem podalj?ujejo ?ivljensko dobo le-tega (nekateri visokotora?ni (racing) motorji, pa sploh ne bi delali optimalno brez full viskoznega olja - zaradi preslabega mazanja bi kmal zaribal).

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

no ja sinteti?nost se glih ne re?e, to pomeni da je umetno pridobljeno in ni ?rpano kot mineralna olja.Med sinteti?nimi in mineralnimi olji ,?e gleda? isto viskoznost je razlika predvsem v tem, da je v mineralnemu olju dosti ve? polimerov, vemo pa da z temperaturo in ?asom ti polimeri se razkrajajo in zato je tudi ?ivljenjska doba za mineralno olje kraj?a (?e gledamo da mora biti v mejah zagotovljene viskoznosti).

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

no ja sinteti?nost se glih ne re?e, to pomeni da je umetno pridobljeno in ni ?rpano kot mineralna olja.

Torstorm hvala za opombo. Ima? prav. Sem ?e popravil.

 

LP, Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.   A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?
    • Tukaj lepo razloži (sicer v nemščini) ... ali je res bolje tankati premium gorivo ali ne ...    
    • Danes je pa lep da na kolo...trenutno 15stopinj, računam eno do črnega vrh
    • Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.
    • Senzacija IShowSpeed v Sloveniji prvič v življenju videl harmoniko | 24ur.com WWW.24UR.COM Eden najbolj priljubljenih ameriških youtuberjev IShowSpeed je prispel v Slovenijo. Po obisku Hrvaške, druženju z oboževalci in raziskovanju...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.