Skoči na vsebino

Mazda 6 - nakup rezervnih delov iz Anglije


Priporočeno sporočilo

Ker sem nov na temu forumu....najprej vsem skupaj en lep velik pozdrav. ;)

 

Zdaj pa k te?avi.

 

S punco si lastima Mazdo 6 2003 letnik, 2.0 DCi 89kw/122 KM s prevo?enimi 240000 km. Problem je v tem, da je bila zadnji? na rednem servisu in je mehanik opazil, da je celotna sklopka potrebna zamenjave. Da je pi*** ?e ve?ja je zaradi obrabe kompletne sklopke pri?lo do obrabe vztrajnika, ki ga je sedaj potrebno zamenjati.

 

Kar se ti?e drugih stvari na avtu (karoserija, ma?ina, podvozje,...) vse dela in zgleda ok.

 

Premi?ljevala sma o prodaji in nakupu drugega rabljenega avtomobila, vendar za 4000 - 4500?...kolikor bi lahko napraskala skupaj nisma na?la ni? pametnega oz. ni? takega, kar bi lahko nadomestilo najino Mazdico.

 

Serviser je rekel, da bi komplet sklopka z vztrajnikom in delom stala od 1000 - 1200? in da se v avto ne spla?a ve? vlagati.

 

Mene pa zanima naslednje. Na eBay-u sem zasledil da se v Angliji in Nem?iji dajo dobiti rabljeni(zelo dobro ohranjeni) deli za pol manj denarja.

 

Zanima me ali so Angle?ke Mazde kompatibilne z na?imi, ker najina je bila kupljena v Sloveniji?

 

Tukaj so ?e eBay povezade do zadev, ki sem jih na?el:

 

http://www.ebay.de/itm/Mazda-6-RF5C-Schwun...#ht_4298wt_1164

 

http://www.ebay.co.uk/itm/MAZDA-6-2-0-DIES...b#ht_500wt_1413

 

Pa ?e nekaj me zanima. Serviser je rekel, da se po?asi tudi ?e ?ujejo le?aji na odmi?ni gredi in da se ta zadeva pri teh motorjih skoraj pa ne da popraviti oz. se ne spla?a, ker je popravilo zelo zelo drago...Kako je s tem? A to je to res hiba pri teh ma?inah? Ali mogo?e ?uje kaj drugega glede na to, da je sklopka hin?

 

Vem, da bi mogo?e bilo pametno avto prodati in potem kupiti nekaj manj?ega/novej?ega/bolj ohranjenega, ampak se nama vseeno zdi da ?e bi jo dala popravit vsaj vema kaj vozima, pa dokler gre gre. Ker ko malo gledama po avto.net ima ve?ina avtov, ki so nam v?e? zelo zelo ?udno razmerje cena/starost/prevo?eni kilometri.

 

Hvala vsem za kakr?no koli pomo?. :)

 

LP,

Josip

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pokli?i tega majstra kot je predhodnik povedal, sicer pa obstaja tudi nekak?na mo?nost originalnih delov z Japonske, kar se tega ti?e - kontaktiraj uporabnika ki ima Rx7 (glej temo predstavitev ?lanov)!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vceraj sva bila pri Pelkotu...stvar je taka.

 

Zamenjal bo vztrajnik im kompletno sklopko...oboje od LUK-a. Potrebno bo se zamenjati lezaj na zategovalcu klinastega jermena.

Sproti bo se ocistil mrezico v karterju, ponastavil sobe in zamenjal olje v masini in menjalniku.

 

Vse skupaj z delom bo prislo od 1100? do 1200?, kar se mi zdi se kar sprejemljivo.

 

To je to za enkrat. Napisem vec ko bo zrihtana. To naj bi bilo okrog 12.11. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

u jebote, kaj me ?aka.. tretjino avta dati za novo sklopko... <_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja...res je! Ceneje ne gre ni ?ans. Edino ?e kje dobi? malo rabljen komplet z vztrajnikom...druga?e ni ?ans.

 

Cena vztrajnika pri Pelkotu je okrog 420?, komplet sklopka pa okrog 230?, ?e dobi? kje bolj poceni kupim takoj.

 

Jst nikjer nisem na?el novega vztrajnika pod 600? pa sem pregledal vse mogo?e eBay strani in ostale strani z novimi in rabljenimi deli v Angliji, Nem?iji, Avstiji in Franciji.

 

Tako da...ka naj ti re?em. Na?e ljubice so kar drage za vzdr?evati...saj katera pa ni! ;)

 

 

Good luck!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri koliko kilometrih pa ti je zadeva odpovedala? Da se znam pripravit (?parat/predhodno prodat/iskat dele). Malo mi je ?al, da nisem spet Mondea vzel. Sej je ?lo tudi tam marsikaj narobe. Ampak vsaj rezervni deli so bili bolj moji pla?i primerno ugodni. Sicer pa verjetno sklopka najbolj trpi pri mestni vo?nji, je res?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

@Tomozuki: Sorry za pozen odogovor... :) Odpovedalo je pri 230000, sami mi dva nisva prva lastnika, tako da ne vem ?e je sklopka(lamela, ko?ara) bila ?e kdaj menjana.

 

Tako...Pelko se je res izkazal...hvala vsem, ki ste mi ga priporo?ali. Sva zelo zadovoljna.

 

Servisirani/zamenjano je bilo naslednje:

- LUK vztrajnik

- LUK lamela, potisni le?aj in potisna plo??a

- nove podlo?ke na ?obah

- olje v menjalniku

- olje v ma?ini

- nastavitev ?ob

- ?i??enje oljne ?rpalke

- ?i??enje mre?ice v karterju

 

CENA: 1120,00 ? z ra?unom in enoletno garancijo na delo in materijal.

 

Zdaj morama ?e zamenjati jermenico na sklopki klime, ker bo po?asi ?la v pokoj in sprednje diske + disk plo??ice. Imate kak?en dober nasvet, ki bi se lahko dobilo rabljeno oz. novo jermenico za nek normalen denar.

 

Diske in disk plo??ice bi pa naro?il iz Anglije...?e imate predlog za kak?no trgovino oz. znamko bi bil zelo hvale?en.

 

Lep pozdrav vsem foruma?em! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a felge si dal ?pricat al se jih da dejansko dobit tudi v tak?ni sivi razli?ici?... i like

 

Barva je po mojem izboru. :hudicek:

Oblika in dimenzija pa mazdina MPS serijska. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.