Ma pa končno "gume" gor.
Naša je imela čudo od Toya, Bridgestone A tudi šimfate.
Ta pa ima Michelinke baje. 🫠
In to v časih, ko gre VAG na Giti ali pa Linlong.
Ne pozabi tudi na možnost,da bi bil ojačevalec kriv...oz. tisti,ki je praznil akumulator.
Zanimivo je tudi,ker si napisal,da je vrgel v protect tudi po eni minuti po vklopu...bi moral mogoče malce drugače napisati...a po vžigu motorja?
Ker če vrže v protect ko motor teče🧐....ko motor teče bi naj delal alternator!...,in takrat baterija nima dosti veze,ker bi naj alternator dajal dovolj amperaže,da skupna napetost ne počepne...za vse in še za polnjenje baterije...
Vzami kot možnega krivca tudi alternator...sicer pa brez kakšnih meritev je to bolj kot loto...lahko trofiš,lahko pa tudi ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.