Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim za pomo? !!

Imam ponovn problem z mojo mazdo 6 d . Vpredelu mikrojermena in zobatega jermena se si?i zvok, kot da melje le?aj v eni od rolc .. MENJAL SEM OBE ROLCI MIKROJERMENA MIKROJERMEN IN NI? BOLJ?E ,POTEM JERMEN ZOBATI Z LE?AJEMA IN NATEZALCEM , isto ni? bolje .. Zaj pravi mehanik da ostane ?e samo spodnja jermenica vlka ki pride iz motorne gredi .. CENA JE ubit ... in ne upam raskirat , da ne bo isto . zvok pa je res zelo mote? posebaj v prostem teku ... JE MEL ?E KDO PODOBN PROBLEM ? LEPO PROSIM ZA NASVETE IN POMO? !!!

Napisano

Ta tvoj mehanik je ?alabajzar.

Tu ima? posebej temo - verjetno jermenica alternatorja, imam ?e eno novo ?e potrebuje?,

razen ?e so 'rolce' ki jih omenja? jermenice in si ?e menjal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se bom kar pridru?il temi

 

meni tudi rahlo ropota ko ?e avto ni segret, ko pa se segreje pa utihne... ne vem kaj bi to blo... sem ?e odprl plastiko na jermenu in po?prical z wd-jem in je utihnilo, ampak ?ez par dni pa je bilo spet sli?at?

Napisano

se bom kar pridru?il temi

 

meni tudi rahlo ropota ko ?e avto ni segret, ko pa se segreje pa utihne... ne vem kaj bi to blo... sem ?e odprl plastiko na jermenu in po?prical z wd-jem in je utihnilo, ampak ?ez par dni pa je bilo spet sli?at?

 

:jupiii::jupiii::jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pridru?ujem se mnenju juresa in ajvarja. :jupiii:

 

Rolca ni ?e nobena nikol crkna in ste dobre menjal. Zobati jermen ti pa samo lepo utrga in n? ne ?kriplje prej. :jupiii:

 

Ropota ti jermenica (elektro magnetna sklopka) alternatorja oziroma jermenica kompresorja klime. Klimo

izlo?i? tako da ?e jo ugasne? pa? neha ?kripat. :jupiii:

 

?e je ne bo? hitro menjal bo jermenica zaribala in ti bo potrgal mikro jemen! :jupiii:

Power user

Napisano

ROLCE SO VSE MENJANE , JE PA ZANIMIVO , KO JE MRZEL NE ROPOTA , KO SE SEGREJE - MO?NO ROPOTA ....ALTENATOR IN KLIMA KOMPRESOR PREVERJENO VSE OK .. JE PA ?E ENA STVAR TISTA ROLCA,KO JE NA NATEZALCU MIKRO JERMENA JO TRESE ( JE TO NORMALNO ? ) ZATO PRAVI MEHANIK , DA JE SPODNJA JERMENICA IZ MOTORNE GREDI VULKANIZIRANA V GUMO - DOBLA JE KAO LUFT IN OPLETA ZATO TA ZVOK POSEBAJ KO SE SEGREJE .. POSREDUJEM NJEGOVO MNENJE .. ??

Napisano

ROLCE SO VSE MENJANE , JE PA ZANIMIVO , KO JE MRZEL NE ROPOTA , KO SE SEGREJE - MO?NO ROPOTA ....ALTENATOR IN KLIMA KOMPRESOR PREVERJENO VSE OK .. JE PA ?E ENA STVAR TISTA ROLCA,KO JE NA NATEZALCU MIKRO JERMENA JO TRESE ( JE TO NORMALNO ? ) ZATO PRAVI MEHANIK , DA JE SPODNJA JERMENICA IZ MOTORNE GREDI VULKANIZIRANA V GUMO - DOBLA JE KAO LUFT IN OPLETA ZATO TA ZVOK POSEBAJ KO SE SEGREJE .. POSREDUJEM NJEGOVO MNENJE .. ??

 

Te?ko se bere.

Branje bi olaj?al z 1X klikom na "CapsLock".

 

Hvala.

 

Lahko pa da? dol mikro jermen in zalaufa? motor in poslu?a? kaj ropota, pa pazi da ti ne kuhne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mehanik je ?e delo vse mo?no .. in ne more ugotovit .. Rejc Jermenice nima .. Vseeno HVALA za pomo?..

 

Zamenjat mehanika mogo?e ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Te?ko se bere.

Branje bi olaj?al z 1X klikom na "CapsLock".

 

Hvala.

 

Lahko pa da? dol mikro jermen in zalaufa? motor in poslu?a? kaj ropota, pa pazi da ti ne kuhne.

 

Kako pa samo jermenico preveri?? Oz kaj na njej te crkne?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kako pa samo jermenico preveri?? Oz kaj na njej te crkne?

 

Alternator ima jermenico s "sklopko", pricip bicikla.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alternator ima jermenico s "sklopko", pricip bicikla.

 

ja ?e razumem,

 

pri meni je pa ?la vodna pumpa kot ta

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 3 tedne kasneje...
  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Mehanik je ?e delo vse mo?no .. in ne more ugotovit .. Rejc Jermenice nima .. Vseeno HVALA za pomo?..

 

 

Mazda 6 CD136, ste potem ugotovili kaj je bilo narobe?

  • 2 leti kasneje...
Napisano

ali kdo ve kaki le?aji so v jermenici od kompresorja klime, ti so namre? postali zelo glasni. Upam da so standardni in da se jih da lepo zamenjat. Ima kdo kako izku?njo?

Napisano

v tistem pogovoru s slivko....res ne vem tipa, sem ga pa? nesel v ?tacuno in so ga imel, ker ge za standardnega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaalman......help, vem da sem ti poslal kodo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.