Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V ?etrtek se ho?em zadovoljno usest v avto po te?kem dnevu in se mi vozni?ka vrata niso hotla odpret. Ne od znotraj, ne od zunaj, ?e odklenem na klju?, daljinca, od znotraj itd., se vrata ne odprejo. Vrata sem imel tudi ?e narazen dana in nismo mogli ugotovit kaj je narobe.. Tisti zati?, ki zagrabi kavel na b stebri?ku se ne odmakne, da bi se vrata odprla pa ?e nardi? karkoli.. Oz. vmes nam je ratal da je deloval, potem pa se je vse z*ebalo nazaj, ko enkrat zaklene? vrata..

 

Kaka ideja oz. podobna izku?nja?

 

lp

Napisano

V ?etrtek se ho?em zadovoljno usest v avto po te?kem dnevu in se mi vozni?ka vrata niso hotla odpret. Ne od znotraj, ne od zunaj, ?e odklenem na klju?, daljinca, od znotraj itd., se vrata ne odprejo. Vrata sem imel tudi ?e narazen dana in nismo mogli ugotovit kaj je narobe.. Tisti zati?, ki zagrabi kavel na b stebri?ku se ne odmakne, da bi se vrata odprla pa ?e nardi? karkoli.. Oz. vmes nam je ratal da je deloval, potem pa se je vse z*ebalo nazaj, ko enkrat zaklene? vrata..

 

Kaka ideja oz. podobna izku?nja?

 

lp

 

Jaz jih nisem mogel zaklenit, pa smo mehanizem menjali, pa je blo OK

Napisano

Dvojno zaklenjen in zdej je nekaj crknilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem imel podoben primer,

ko se mi je zlomila vzmet, katera je med vzvodom in klju?avnico.

Stro?ek je 0, je pa te?ko sneti vratno tapeto pri zaprtih vratih.

Napisano

Odpad ??

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sem nujno rabu avto (delam 300-400 km dnevno, 6 dni na teden, ker delam na enem projektu), tko da sm reku nej popravjo.. Nisem mel ?asa, da bi se ukvarjal da bi cenej najdu, Tut ?e bi recimo najdu 100 ? cenej pa bi blo to 3 dni kasnej in bi bil 3 dni brez avta (na terenu si ne morm privo??it, da bi skakal na sosednji zic cel dan, grem ven in not iz avta cca 40× na dan), bi pa? 3 dni zaslu?ka pu?nil, kar je pa dost ve? kot teh 100 ?. Tko da se na?eloma ne sekiram ;)

 

lp

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Za?etek marca, dopoldan : Pridem do avta, odklenem z daljincem, zagrabim za kljuko, ZAKLENJENO !!! PANIKA ! Kaj sedaj ?

 

No po preostalem delu dneva je pri?la re?itev, vrata so se odprla, te?ava je sanirana.

Vzrok za te?avo je bila po?ena majhna vzmet v klju?avnici.

Na uradnem servisu sicer zamenjajo celo klju?avnico.

 

Napotek za samostojnej?e : tako zaklenjena vrata lahko odpre?, ?e spusti? ?ipo si naredi? nekaj prostora med gumo in ?ipo, stakne? ?tangico od kljuke, jo potegne? navzgor ter hkrati s klju?em odklene? klju?avnico. Zatem potisne? ?tangico navzdol in vrata se odprejo.

Demonta?a klju?avnice in zamenjava vzmeti je potem le ?e igra?kanje.

 

 

 

Sicer pa : vaja dela mojstra.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.