Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega ima na svoji ?estki problem, pa bi vas prosil ?e bi kdo lahko pomagal. Motor je 136 konjev in avto pri?ge normalno, ko pa da? gas v prostem teku ne gre ?ez 1500 obratov in kadi. Speljati z mesta se ne da ker nima mo?i tako da je nevozen. Priklopili smo ga na dva razli?na testerja in nista pokazala nobene napake. Pregeldal sem vse cevi od vakuma in nisem na?el nobene napake. se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?

www.gistel.si

Napisano

Kolega ima na svoji ?estki problem, pa bi vas prosil ?e bi kdo lahko pomagal. Motor je 136 konjev in avto pri?ge normalno, ko pa da? gas v prostem teku ne gre ?ez 1500 obratov in kadi. Speljati z mesta se ne da ker nima mo?i tako da je nevozen. Priklopili smo ga na dva razli?na testerja in nista pokazala nobene napake. Pregeldal sem vse cevi od vakuma in nisem na?el nobene napake. se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?

 

turbinca (in njene cevi) ali batek?

pa ?e kadi ga ne terajte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

turbinca (in njene cevi) ali batek?

pa ?e kadi ga ne terajte

 

Bat bi izklju?il, ker dela avto na minimum mirno. V bistvu mi deluje kot da ne dobi zraka...

www.gistel.si

Napisano

Bat bi izklju?il, ker dela avto na minimum mirno. V bistvu mi deluje kot da ne dobi zraka...

 

jaz mam tudi trenutno po?en bat na moji mazdici, pa je na minimumu tudi delala normalno... razen tega da je ful kadila, je blo vse normalno...

Napisano

jaz mam tudi trenutno po?en bat na moji mazdici, pa je na minimumu tudi delala normalno... razen tega da je ful kadila, je blo vse normalno...

 

Ma kaj ti je ?la normalno na obrate? Oziroma kako se je obna?ala preden si ugotovil da je po?en bat?

www.gistel.si

Napisano

Ma kaj ti je ?la normalno na obrate? Oziroma kako se je obna?ala preden si ugotovil da je po?en bat?

 

ko je laufala pod ?tandgasom je blo vse kul razen kajenja, ?e pa sem dodal gas pa ni bilo prave mo?i in nobene kompresije (z motorjem nisi mogel ni? zavirat ?e si zamenjal brzino navzdol). sem pri sebi tudi sumil najprej turbino...

Napisano

Problem re?en :bravo:

Na sre?o ni bilo tako hudo kot smo predvidevali. V bistvu se je na cevi ki gre iz intetrcoolerja v motor blokirala loputa in je zaprla dovod zraka. Loputo smo odstranili in zdaj spet avto leti kot mora.

 

Hvala za pomo? :D

www.gistel.si

Napisano

Problem re?en :bravo:

Na sre?o ni bilo tako hudo kot smo predvidevali. V bistvu se je na cevi ki gre iz intetrcoolerja v motor blokirala loputa in je zaprla dovod zraka. Loputo smo odstranili in zdaj spet avto leti kot mora.

 

Hvala za pomo? :D

 

 

na sre?o ste pri?li precej ceneje skoz kot bom jaz... :vskalo:

Napisano

na sre?o ste pri?li precej ceneje skoz kot bom jaz... :vskalo:

 

Ja ti si imel pa smolo :(

Kako napredujejo dela na tvoji Mazdi?

www.gistel.si

Napisano

Kolega ima na svoji ?estki problem, pa bi vas prosil ?e bi kdo lahko pomagal. Motor je 136 konjev in avto pri?ge normalno, ko pa da? gas v prostem teku ne gre ?ez 1500 obratov in kadi. Speljati z mesta se ne da ker nima Priklopili smo ga na dva razli?na testerja in nista pokazala nobene napake. Pregeldal sem vse cevi od vakuma in nimo?i tako da je nevozen. sem na?el nobene napake. se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe?

 

Hm, ?udno, da testerji ne zaznajo n?... ?e ni zraka, se tud dihat ne da.... :P
Napisano

Ja ti si imel pa smolo :(

Kako napredujejo dela na tvoji Mazdi?

 

avto je razkopan, ?akam na rezervne dele, ker bom ?e velik servis zraven re?il...

Napisano

in kaj je bil vzrok da ti je po?il???

 

baje napaka na diesel motorjih, ker je prvi bat premalo hlajen oz.je najbolj na udaru...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
    • Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.   Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
    • Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača.   Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven...   Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat...    Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober.
    • Ja, s skrbmi in truda. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.