Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo.

Pred nekaj tiso? kilometri sem v menjalniku menjal olje in sicer s tem: http://www.fuchs.si/index.php?page=static&...mp;tree_root=16 S tem oljem je menjalnik veliko bolj trd ko je hladen, ko se ogreje je bolj?e. Vglavnem obup. Spra?ujem vas katero olje naj dam noter, ker mam ob?utek da bom uni?il menjalnik. mazda 6,120, 2007

Napisano

?ivijo.

Pred nekaj tiso? kilometri sem v menjalniku menjal olje in sicer s tem: http://www.fuchs.si/index.php?page=static&...mp;tree_root=16 S tem oljem je menjalnik veliko bolj trd ko je hladen, ko se ogreje je bolj?e. Vglavnem obup. Spra?ujem vas katero olje naj dam noter, ker mam ob?utek da bom uni?il menjalnik. mazda 6,120, 2007

 

Tako ti bom reku, po?akaj malo. Jaz sem pri zadnjem servisu (185.000) menjal z OMVovim 75W-90 in prej je bil menjalnik mehak, po menjavi pa zjutraj trd kot pod koutrom, pri segretem pa spet ko putr?ek. po 5.000km se je o?itno olje usedlo povsod in sedaj je tudi mrzel mehak in teko?.

 

JE pa tale menjalnik najbolj?i dosedaj kar sem ga imel - en prstek (ne v rit) je dovolj - bolj?i kot v swiftu :notworth:

 

Obnova - po?akaj malo da se zvozi, pa upam da si nafilal pri avtu v vodoravnem polo?aju, da nisi prefilal.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ma obnova ne vem ?e bi pri?la v po?tev, ker je bil prej menjalnik teko? kot pravi? ti :) je bil v vodoravnem polo?aju, mogo?e da ga je malenkost preve?, samo to ne bi bil biti problem.

Napisano

ma obnova ne vem ?e bi pri?la v po?tev, ker je bil prej menjalnik teko? kot pravi? ti :) je bil v vodoravnem polo?aju, mogo?e da ga je malenkost preve?, samo to ne bi bil biti problem.

 

obnova ni da ga obnovi? - to je obnova posta :bravo:

malo po?akaj pa bo stekel, olje je ?ist ta pravo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

obnova ni da ga obnovi? - to je obnova posta :bravo:

malo po?akaj pa bo stekel, olje je ?ist ta pravo

 

aha, hahah :D:D

no, po?akamo da me presenti ;)

Napisano

?ivijo.

Pred nekaj tiso? kilometri sem v menjalniku menjal olje in sicer s tem: http://www.fuchs.si/index.php?page=static&...mp;tree_root=16 S tem oljem je menjalnik veliko bolj trd ko je hladen, ko se ogreje je bolj?e. Vglavnem obup. Spra?ujem vas katero olje naj dam noter, ker mam ob?utek da bom uni?il menjalnik. mazda 6,120, 2007

 

Odkar uporabljam olaj Motul z v menjalnike, se to ne dogaja ve?, sem prav presene?en, ker prej karkoli sem nalil noter je blo vedno sranje, ko je bilo hladneje, sedaj omam tudi ogrevan-hlajen menjalnik. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Odkar uporabljam olaj Motul z v menjalnike, se to ne dogaja ve?, sem prav presene?en, ker prej karkoli sem nalil noter je blo vedno sranje, ko je bilo hladneje, sedaj omam tudi ogrevan-hlajen menjalnik. :D

 

ho?e? re?t da ogreva? olje v menjalniku :)?

 

Gear 300 75W90 ali Gear 300 LS 75W90 ali Motylgear 75W90?

Napisano

ho?e? re?t da ogreva? olje v menjalniku :)?

 

Gear 300 75W90 ali Gear 300 LS 75W90 ali Motylgear 75W90?

 

?e je hladen ga segrevam, ?e je topel ga ohlajam, to je zato da ima ?imbolj konstantno tempreturo s tem pa tudi tolerance med samimi deli.

Sama voda je speljana skozi sprednji diferencial, ki je zgleda zelo obremenjen. :ne vem: :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e je hladen ga segrevam, ?e je topel ga ohlajam, to je zato da ima ?imbolj konstantno tempreturo s tem pa tudi tolerance med samimi deli.

Sama voda je speljana skozi sprednji diferencial, ki je zgleda zelo obremenjen. :ne vem: :blush:

 

 

katero olje naj dam noter od motula, katere sem na?tel zgoraj?

Napisano

Jaz sem nabavil http://www.ebay.de/itm/Motul-Gear-300-voll...l-/160494696913

In je OK tudi pozimi :P

 

V glavnem ne opazim nobene razlike. Upam, da so mi ga na servisu res zamenjali :)

 

Tega dajem tudi jaz in to je prvo olje pri katerem se avto enako prestavlja pred in po menjavi, pri + ali - tempereturah. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tega dajem tudi jaz in to je prvo olje pri katerem se avto enako prestavlja pred in po menjavi, pri + ali - tempereturah. :jupiii:

 

na koliko kkm pa se menja olje v menjalniku?
Napisano

na koliko kkm pa se menja olje v menjalniku?

 

120k

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.