Skoči na vsebino

Tresenje gum M6


Priporočeno sporočilo

Ne najdem teme o tresenju sprednjih gum na Mazdi 6 pa sem odprl novo. Napisal sem takrat , da mi pri 60km/uro in pa nekje pri 120km/uro za?ne tresti spredaj na gumah. Imel sem gor letne gume in vse je bilo "lepo" centrirano.

Posumil sem na polosovino a glej ga zlomka, odkar mam gor ?elezne feltne z zimaki, tega tresenja absolutno ni ve?.Vse te?e gladko pri vseh hitrostih.

Se pravi, da bo treba spomladi natan?no pregledati vse skupaj-feltne in letne gume in to nacentrirati prav.

In to bo to.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v?asih centriranje spodleti... ?e ti tresejo gume, ene ja ene ne, je definitivno slabo scentrirana guma.

Lahko, da ma vulkano?er ?vohno centrirko, lahko je bil povr?en. Kolegu zadnji? se je recimo zgodilo, da je 4x centriral eno gumo, pa vedno ko je nabil gor vte?i, je bila guma razcentrirana. Potem so jo pa snel dol in ugotovil, da je bla v gumi voda...kr prijetna koli?ina. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je eno gumo vulkanizer 6x obra?al,da jo je centriral v nulo z ?im manj ute?mi.

Kupil nokian zimske 2 kompleta,za golfa so bile vredu,za mazdo pa se je matral 1,5 ure.

Tako,da lahko naleti? na razli?no kvaliteto.Vse so made in Rusia isti datum.

Je reku,da od kar so za?ele prihajat gume iz Tur?ije,Rusije ....je ve? problemov.

Recimo v?asih nacentrira in je ene par tednov vredu potem potem pa spet trese.

Ta staro bridgestone original je dal za rezervno kolo pa je tekla od prve vredu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alex, a ima? originalne feltne za letne gume?

 

Ja,od vedno.Zdej, ali je problem v samih gumah (Pirelli P7 cinturato) ali pa tipi nimajo pojma v centriranju. :whatever:

Spomladi jih bom obrnil-sprednje nazaj in zadnje naprej in jih ?e enkrat dal centrirat h kak?nemu res orenk vulkanizerju pa bomo vidli.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.