Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne najdem teme o tresenju sprednjih gum na Mazdi 6 pa sem odprl novo. Napisal sem takrat , da mi pri 60km/uro in pa nekje pri 120km/uro za?ne tresti spredaj na gumah. Imel sem gor letne gume in vse je bilo "lepo" centrirano.

Posumil sem na polosovino a glej ga zlomka, odkar mam gor ?elezne feltne z zimaki, tega tresenja absolutno ni ve?.Vse te?e gladko pri vseh hitrostih.

Se pravi, da bo treba spomladi natan?no pregledati vse skupaj-feltne in letne gume in to nacentrirati prav.

In to bo to.

 

 

Napisano

v?asih centriranje spodleti... ?e ti tresejo gume, ene ja ene ne, je definitivno slabo scentrirana guma.

Lahko, da ma vulkano?er ?vohno centrirko, lahko je bil povr?en. Kolegu zadnji? se je recimo zgodilo, da je 4x centriral eno gumo, pa vedno ko je nabil gor vte?i, je bila guma razcentrirana. Potem so jo pa snel dol in ugotovil, da je bla v gumi voda...kr prijetna koli?ina. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Napisano

Meni je eno gumo vulkanizer 6x obra?al,da jo je centriral v nulo z ?im manj ute?mi.

Kupil nokian zimske 2 kompleta,za golfa so bile vredu,za mazdo pa se je matral 1,5 ure.

Tako,da lahko naleti? na razli?no kvaliteto.Vse so made in Rusia isti datum.

Je reku,da od kar so za?ele prihajat gume iz Tur?ije,Rusije ....je ve? problemov.

Recimo v?asih nacentrira in je ene par tednov vredu potem potem pa spet trese.

Ta staro bridgestone original je dal za rezervno kolo pa je tekla od prve vredu.

Napisano

Alex, a ima? originalne feltne za letne gume?

 

Ja,od vedno.Zdej, ali je problem v samih gumah (Pirelli P7 cinturato) ali pa tipi nimajo pojma v centriranju. :whatever:

Spomladi jih bom obrnil-sprednje nazaj in zadnje naprej in jih ?e enkrat dal centrirat h kak?nemu res orenk vulkanizerju pa bomo vidli.

 

 

Napisano

Pol pa ni druzga - menjaj vulkanizerja.

 

Do sedaj sem to delal na amzs in sem mislil,da so v redu. :whatever:

 

 

Napisano

Kaj pa ?e je ute? dol padla?

 

Meni je treslo takoj, ko sem se peljal po hitri cesti od tam. :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.