Skoči na vsebino

Veriga pri mazdi 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Samo ne moj MPS :hudicek: Je kr nekaj malega ?ez stari in nov dizel navor :harhar: .

 

dizla se ne da natunat, da bi dal vec moci/navora? :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

dizla se ne da natunat, da bi dal vec moci/navora? :D

 

Baje se da, sam vseen ma kdo podatke ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Kaj pa lahko samo grem na poobla??enca in zahtevam menjavo ?

Avto je vseskozi servisiran na poobla??enem servisu. Preverjeno 100 %.

Napisano

Labi, ti si ?e novo verigo raztegnil, to mora biti neka razlaga. Da enemu ne crkne nobena enemu pa 2?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Kaj pa lahko samo grem na poobla??enca in zahtevam menjavo ?

Avto je vseskozi servisiran na poobla??enem servisu. Preverjeno 100 %.

Ne more? kar tako menjat. Na servisu ti lahko preverijo stanje verige in podajo mnenje.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moja je 2011/4 2.2 in je imela menjano v garanciji ?e v prej?njem lastni?tvu v Nem?iji pri cca 100.000 km.Sedaj jih ima 200.000 in je zaenkrat ok.

Napisano

Si mogo?e imela kaj izmerjeno v zadnjem ?asu? Me zanima, kako dolgo kaj zdr?i po prvi menjavi...

 

Jaz sem jo menjal v za?etku meseca pri PID skoraj 11, prevo?enih pa malce manj kot 130.000.

Napisano

Pri 110k je moja imela 9,5, nato pa je v 17k KM posko?ila na 10,97.

 

Kak?na ideja, ali obstaja kak?en trik, da "podalj?a?" ?ivljensko dobo verigi? Na?in vo?nje? Olje je itak vedno pravo... Ni mi ravno do tega, da bi vsaki dve leti in pol menjaval to zadevo...

Napisano

A je ta veriga problemati?na pri veh Mazdah 6 z 2,2 diesel motorjem? Ali imajo Skyactive motorji kaj obstojnej?o zadevo?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Si mogo?e imela kaj izmerjeno v zadnjem ?asu? Me zanima, kako dolgo kaj zdr?i po prvi menjavi...

 

Jaz sem jo menjal v za?etku meseca pri PID skoraj 11, prevo?enih pa malce manj kot 130.000.

Imela sem na rednem servisu pri Pelkotu. To je to. Pri naslednjem servisu pa bom ?e ekstra rekla, da naj bodo pozorni. Al me mora bit strah pa peljem samo to pogledat in ekstra re?t :ne vem:

Napisano

Ce bi bila panika z verigo,bi ti utripala DPF lucka. Utripat zacne pri PID okoli 10,5 in takrat se ponavadi menjavajo. Tudi Pelko menja pri 10,5.

Napisano

Ce bi bila panika z verigo,bi ti utripala DPF lucka. Utripat zacne pri PID okoli 10,5 in takrat se ponavadi menjavajo. Tudi Pelko menja pri 10,5.

Hvala za ifo.Tega nism vedla.

Napisano

Pri meni je bila samo utripajo?a DPF lu?ka. Mogo?e je check engine naslednja stopnja?

 

Utripajo?a DPF lu?ka naj bi imela dve funkciji - servisni interval ali pa veriga.

Napisano

Pri meni je bila samo utripajo?a DPF lu?ka. Mogo?e je check engine naslednja stopnja?

 

Utripajo?a DPF lu?ka naj bi imela dve funkciji - servisni interval ali pa veriga.

Ja, pa pozabil si na tisto, zaradi ?esar je lu?ka sploh notri :)

Napisano

Moje informacije so druga?ne... Govoriva striktno o R2 ma?ini? Pri R2 naj bi utripajo?a DPF lu?ka nakazovala na servisni interval ali pa verigo, konstantno pri?gana pa na te?ave z DPF filtrom.

 

Zdaj pa tako...?e so mene dolo?eni Mazda strokovnjaki v SLO nategnili, potem jaz nategujem naprej... :)

Napisano

Se pravi, ?e gori DPF je problem ?e tako dale?, da mora? iti na servis. Obi?ajno je ?e gori, da se mora? toliko ?asa voziti, dokler ne ugasne, ?e pa utripa je pa lahko tudi DPF filter ?e toliko zabasan, da je treba na servis.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
    • Kje so pa tiste malo manjše.... 🤔😳😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.