Skoči na vsebino

Predelava na LPG/Avtoplin Mazda 6 1.8 l2006

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Ne me fentat, ker odpiram novo temo, vendar vseeno da bo malce bolj pregledno vse skupaj. Prebral sem ve?ino postov na temo LPGja na tem forumu, ampak vseeno bi preveril ce se je kaj spremenilo od takrat.

 

Prvi? lastnik mazde, in dejansko po 30000km zadovoljen brez pripomb. Sedaj me zanima predelava avta na LPG, namre? po igranju z ?tevilkami se dejansko vgradnja spla?a ?e pri 25-30k km. Pri moji vo?nji bi to pomenilo leto dni!

 

Predvsem bi rad sli?al mnenje koga ki je to zvedel na istem avtu prav tako so dobrodo?la mnenja ljudi ki imajo v drugih mazdah LPG. Najbolj me zanima kako se obnese stvar na dolgi rok. V servisu (BTC) so mi tudi izjavili da lahko pri?akujem menjavo ventilov po 100-150k km.

 

Namre? mazdice nebi rad uni?il v nekaj 10 do 150k km mi je preve? pri srcu :blush: Aja recimo da avto dela najve? mestnih kilometrov med 5-20km na dan. Teoreti?no bi lahko izbral AC ali skozi mesto, prav tako tudi dolge relacije +5000km na dan vsake toliko, ampak kratke voznje so pa konstanta :3

 

Aja priporo?ila kateri sistem oz. za katero firmo naj se odlo?im bi bila prav tako dobrodo?la :hudicek: . V kolikor je to problemati?no zaradi ?esarkoli ?e ... priporo?am uporabo zasebnega sporo?ila. SIGAS / G1?

 

Recmo da bi to blo zaenkrat ... :huh:

  • Odgovori 66
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Ve?inoma VSI servisi so proti predelavam na LPG, ampak roko na srce, ?e je narajeno tako kot je treba in da se vlo?i par ? ve? za sistem z elektronsko reguliranim mazanjem ventilov, teh te?av nebi smelo biti.

 

Sam ima ?e drugo M6 predelano na LPG in zaenkret nobenih te?av.

Prej?nja (M6 2,3i) ima ?e cca 80 kkm po predelavi, trenutna(M6 MPS) pa ?e ni predelana 1 teden :blush: , samo zaenkrat dobro ka?e.

 

 

Itak pa predelava 1. SIGAS in 2. Sam :danzoman: +SIGAS.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pred dobrim mesecem so kolegici predelali identi?no mazdo6 (1.8 benz), le da je 2003 letnik, pa laufa kakor mora, skoraj nesli?no, priporo?am SIGAS.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo zavedaj se pri svojih prera?unih ekonomi?nosti, da velja (pribli?no) formula za porabo LPG:

povp.porabaLPG=povp.porabaBencin*1.3

 

Oziroma druga?e povedano, da bo? porabil od oka 30 % ve? litrov plina na 100 km, kot porabi? trenutno bencina. Saj spla?a se ?e vedno, samo ?e primerja? samo cene na liter se bo? nekoliko u?tel.

 

?e pa se pelje? na dalj?e proge kam v tujino (npr. Nem?ija) se pa spla?a ?e toliko bolj, ker je tam res drag bencin.

Napisano

Tukaj se pa NE strinjam, recimo da bo poraba sko?ila iz 8 litrov (benz) na slabih ali pa max. 9 litrov (ob istem re?imu vo?nje) potem na LPG, govorim iz prakse in nisem nek teoretik kako bi lahko, ?e bi, pa ?e mogo?e bi ali pa raj?i ne bi, itd. <_<:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ta z 30% ve?jo porabo na plin je tut malo mino! :ne vem:

 

Razlika v porabi je na 4 cilinderskem motorju za slab liter na 6 oz ve? cilinderskem pa je ta razlika zanemarljiva!

 

Je pa res, da ljudje, ki si naredijo avto na plin radi spremenijo na?in vo?nje v smislu (eh se plin je poceni! DAJ GAS) pol pa res pride do ve?je porabe! Mam prav? :o

Napisano

Saj jaz tudi iz osebnih izku?enj govorim :(

 

Pa? je ?la meni iz okoli 8 na 10. Res je sicer, da veliko ve?ino po avtocesti prevozim, ampak ga pa tudi ne ?gem nekaj nenormalno...

Napisano

Pri plinu je pogosto te?ava pri nastavitvah (prebogata ali preve? revna me?anica, itd.), sicer pa nisem ekspert za te zadeve, jaz samo vozim! :jupiii::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kdo je pa prevozu ze +100k km? Me znima kako se obnese plin na dolgi rok. Nekak nimam zelje menjavat masine zarad predelave na plin :)

 

Tud jst nisem ekspert in zbiram cim vec moznih podatkov, racunsko se pa plin zlo hitr splaca

Napisano

na 6 oz ve? cilinderskem pa je ta razlika zanemarljiva!

 

:bravo::jupiii::danzoman:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Kdo je pa prevozu ze +100k km? Me znima kako se obnese plin na dolgi rok. Nekak nimam zelje menjavat masine zarad predelave na plin :)

 

Tud jst nisem ekspert in zbiram cim vec moznih podatkov, racunsko se pa plin zlo hitr splaca

 

 

Znanec ima na svojem BMW 7 plin ?e vgrajen zelooo dolgo prevozil je ?e krepko ?ez 200000km in motor ne ka?e nikaker?nih znakov pehanja!

Napisano

Saj jaz tudi iz osebnih izku?enj govorim :(

 

Pa? je ?la meni iz okoli 8 na 10. Res je sicer, da veliko ve?ino po avtocesti prevozim, ampak ga pa tudi ne ?gem nekaj nenormalno...

 

Nastavi ga tako kot je treba, meni je pri prej?nji poraba plina bla do 9.5l/ 100 km, na benz pa 8,46l /100km pri 2.3 motorju in 166 konjih.

Je pa res da sem fine nastavitve friziral sam cca pol leta. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Yey :)

 

Prvih 250km na zeleno :hudicek: So far so good :D

 

Se najbolj opazno je stati?nost kazalca za bencin, pa neke nove lu?ke na armaturi :bravo:

Napisano

?edalje bolj v?e? ti bo, ?estitam za modro odlo?itev! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?edalje bolj v?e? ti bo, ?estitam za modro odlo?itev! :danzoman::bravo:

 

Koliko olja pa gra v rezervar-?ek in kak?na poraba je tega olja?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

?e spra?uje? po velikosti posodice, ki vsebuje teko?ino za mazanje ventilov, je pri moji 0,5 litra. Teko?ino (Flash Lube) pa nalije? notr in naj bi bil 1ml za liter LPG-ja, se pravi liter te ?ude?ne teko?ine ti zado??a za 1000l LPG goriva (skratka za doost cajta)! :bravo:

 

Kapljalo v motor pa naj bi nekako tako (kot mi je majstr iz Postojne priporo?il), nekako 6 do 8 kapljic na minuto (ja kaplja tudi ko avto na mestu laufa in ne glede na to kok hitro se pelje?, to je res). :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ce mislis Valve Saver je 500ml posodica. Ce pa mislis plinski tank je pa moj 62litrski. Kok kilometrov nardim ne vem ker se nisem spraznu prvega. Poraba je nekje podobna bencinski, v tank pa gre nekje 50l plina. Torej bi moralo pri tej porabi zadostovati za cca. 500km.

 

Hope this answers you :)

 

Uglavnem PLIN++

 

Edin sneg med radkapami in feltno mej stravmiru kj tresl avto dokler nisem spucu 3:)

 

Aja natanku sm 43.neki litra plina ker ga je se neki blo u tanku. Cena ... LoL kusur 30.5 eura :hudicek:

Napisano

Malo si sposodim temo...

Kaj ima kdo izku?nje z LPG sistemom Oscar in Zavoli?

 

Malo gledam ?e bi dal vgraditi LPG in kdo ima na ?tajerskem oz. v bli?ini Ptuja predelave...

 

lp

Napisano

Malo si sposodim temo...

Kaj ima kdo izku?nje z LPG sistemom Oscar in Zavoli?

 

Malo gledam ?e bi dal vgraditi LPG in kdo ima na ?tajerskem oz. v bli?ini Ptuja predelave...

 

lp

 

Na?eloma vsi delajo sam ima pa vsak svoje finte.

?e bi js ?e 1X izbiral bi vgradil ACG, kis se dejansko sam sprogramira-nastavi na fino.

Zakaj, ker je nekdo nekje pred kratkim vgradil ta sistem ve po?eja, se je peljal nekaj kilometrov in preveril parametre in je zadevo samo pustil, in lastnik kante je zadovoljen kod bi dubu ?e eno kanto nem?ko. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hvala za odgovor.

 

O ACG mi stric google ni? ne najde (razen enega podjetja v Dom?alah).... :(

 

G. Ajvar je mislil AGC jaz imam njihov sistem amaka ?e starega pa bi si ?elel tega pametnega, ki deluje preko OBD :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Moja Mazdica dela na AGC, ki je samo nastavljiv. Sicer tezko podam kako realno mnenje ker je na plin sele nekaj dni, ampak zadnjih 1000km so far so good :bravo:

 

Sistem so pa vgradili pri SIGAS.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.