Skoči na vsebino

Novi BT-50

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A ti to resno?

A je to samo nek prototip al je to res v proizvodnji?

A je to le kak?na fotomonta?a?

 

?e je to res, bi prosil za en ?krtoc, da si ga poveznem ?ez glavo... Je kdo mogo?e opazil, da se je vozila v glavnem po asfaltu, nekaj malega po utrjenem makadamu in naslab?a podlaga je bila trata pred blokom. Pa kromasta ogledala? Pa tista drobna stikala, ki jih na slab?i poti niti ne nacilja?. Pa da ne na?tevam vseh ostalih traparij. Pa saj je vsaka naslednja generacija Mazde slab?a.

 

?e je to res in ?e ni tole noben hec, vas ne poznam ve?.

 

In ne, Boss, ni hud, ampak hudo beden... Tole naj bi bil nek poltraktor? Zapelji ga na neko blatno gradbi??e, sprehodi se malo naokoli, potem pa se v blatnih gojzarjih usedi v tole skrpucalo. In ko ga nato za?ne? ?istiti, ugotovi?, da je hudo beden. Da ne za?nem ocenjevati ?e ?esa drugega, kar se pri tovrstnih poltraktorjih ocenjuje. Saj ni protokolarna limuzina ampak delovni stroj. Beda od bede. Ma ni vredno, da sploh zgubljam ?as zaradi njega.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tole je zunaj :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ti to resno?

A je to samo nek prototip al je to res v proizvodnji?

A je to le kak?na fotomonta?a?

 

?e je to res, bi prosil za en ?krtoc, da si ga poveznem ?ez glavo... Je kdo mogo?e opazil, da se je vozila v glavnem po asfaltu, nekaj malega po utrjenem makadamu in naslab?a podlaga je bila trata pred blokom. Pa kromasta ogledala? Pa tista drobna stikala, ki jih na slab?i poti niti ne nacilja?. Pa da ne na?tevam vseh ostalih traparij. Pa saj je vsaka naslednja generacija Mazde slab?a.

 

?e je to res in ?e ni tole noben hec, vas ne poznam ve?.

 

In ne, Boss, ni hud, ampak hudo beden... Tole naj bi bil nek poltraktor? Zapelji ga na neko blatno gradbi??e, sprehodi se malo naokoli, potem pa se v blatnih gojzarjih usedi v tole skrpucalo. In ko ga nato za?ne? ?istiti, ugotovi?, da je hudo beden. Da ne za?nem ocenjevati ?e ?esa drugega, kar se pri tovrstnih poltraktorjih ocenjuje. Saj ni protokolarna limuzina ampak delovni stroj. Beda od bede. Ma ni vredno, da sploh zgubljam ?as zaradi njega.

 

a pol ti ni vsec?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

a pol ti ni vsec?

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho:

 

Tud men ni posre?en, res zgleda k nek ?angjong :(

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Glej, tole naj bi spadalo v razred poltraktorjev. Torej delovni konji. Pa si ga sam oglej in povej, a je to res to ali je neko spakedralo, ki ni za nobeno rabo. Pojdiva lepo po vrsti in si najprej poglejva zunanjost. Kromani pokrovi ogledal, kromana letev med masko in odbija?em, plasti?ne obloge,... Ti to deluje robusten avto za gradbi??a, delovi??a, gozd, kmetijo,... Torej, greva dalje. Si mogo?e opazil obliko kljuna? Pri taki obliki ne vidi? do roba, ?e sedi? za volanom. Torej pri obra?anju med paletami zidakov in gradbi??nimi odri bolj ugiba?, do kam sega, kot pa da bi ga lepo videl. In pri plasti?nem odbija?u ni dobro zapet v paleto zidakov. ?e manj pa v gradbeni oder - sploh ?e so zidarji na njemu. Torej je zadeva precej neprimerna za "ozke" manevre, ki so na gradbi??ih vsakodnevna. Si mogo?e opazil, da ima aluminijasta plati??a? Lepa, ne? Kdo ve, kako lepa bodo po nekaj 100 km makadama? In ?e bo kak?na radodarna zima, ki bo nasula nekaj snega, pa bo potrebno montirati verige? To bodo lepa aluminijasta plati??a, kajne? Greva naprej. Poglejva malo ?e notranjost. Si opazil tapiserijo? Lepa, kajne? Me zanima, koliko ?asa bo lepa, ko se prvi? ustaviva v gozdu, po?agava nekaj podpor za na gradbi??e in se nato usedeva, da se odpeljeva v dolino. Oba od ?aganja in blata. In nato na gradbi??u (ki je ponavadi neurejeno in blata vsaj do gle?njev) stopiva ven in tiste podpore stovoriva ven, nato pa se blatna skoraj do gle?njev usedeva noter in se odpeljeva po apno. V samo enem dnevu bo uni?ena, da se je ne bo dalo ve? o?istiti. ?e ima? otroka in ti nadrobi pi?kotek po zadnjem sede?u, za dodatek pa z ?korenj?ki malo pobrca v zadnji del naslonjala sprednjega sede?a, ima? dovolj dela, da se to spet o?isti. Kaj ?ele blato, seno, ?aganje, apno, smrekove iglice, slama, cement in ostalo, s ?emer se sre?ujemo pri resnem delu?

 

O?itno je to spakedralo narejeno zato, da zgublja vrednost - razen ?e ne stoji samo v gara?i. A za to se mi pa zdi ?koda dat 25000? ali koliko ?e stane. Pa tebi?

 

Torej zadeva nikakor ni nek robusten delovni stroj. O?itno je mi?ljen bolj za po mestu. A s svojimi 5,5 metra dol?ine in 1,8 metra ?irine nikakor ni primeren za vijuganje po ozkih mestnih uli?icah, manevre po prenapolnjenih parkiri??ih in podobno. Torej mu mesta ne le?ijo najbolj.

 

Torej ostanejo ?e avtoceste. Ni mi jasno, zakaj bi nekdo potreboval reduktor in ?tirikolesni pogon ter vozilo, ki je 20 cm dvignjeno od tal za na avtocesto? Se pravi tudi za avtocesto ni. Za kam pa potem sploh je?

 

In glede na to, da ga "dajo na preizkus" nekomu, ki niti ne ve, ?emu se uporablja tisto, kar mu binglja med nogami, kaj ?ele kaj drugega, to ?e ne more biti kak resni stroj. In ?e ne verjame?, ga pripelji k meni, pa ga greva skupaj preizkusit. Avto mislim, ne tistega pajaca, ki se je v njem preva?al...

 

Do takrat pa ne bom ve? zgubljal ?asa z njim. Ni vreden. In ?e Mazda ne bo naredila kaj spodobnega, bom pri naslednji menjavi zamenjal tudi firmo.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.