Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e dolgo ni? potipkal, ker nikoli ni bilo problema...no...do zdaj!

Saj vem...star avto, 270000+ prevo?enih, .... ampak...

 

Hja...no...tko...pa dajmo.

 

Za?etni simptomi:

- zvok izpod pokrova motorja, ko dodajam plin, kot da bi imel mini turbino...kar je nimam.

- v kri?i??u v kabino prismrdelo po ne?em, kot da se brusi plastika oz. podobno.

 

Ena izmed ugotovitev je bila, da je treba zamenjati lager?ek v alternatorju. OK

Ne bodi ga len...mehanik u?tima, testira, vse kul.

Alternator polni, akumulator tudi BP, ?trom oh in sploh.

 

Kon?ni simptomi:

- po prevzemu avta, se peljem cca. 7km-jev, ko za?ne crkovati radio...izklop zvo?nikov, "vufer" kr nekaj mrmra!

- vklopi se lu?ka za akumulator.

- parkiram pred pisarno, ne v?ge...zabrunda, potem pa znani zvok "tktktktktkt".

- ponovni v?ig s pomo?jo sodelavcev...na porivanje.

 

No, zdaj se pa za?ne!!!

 

- "?tantgas" niha, kot zme?an

- armaturka...razsvetljava sploh ni

- opozorilne lu?ke ponorijo (aku, ABS, olje, ro?na,...vse naenkrat)

- ko v kri?i??u vklopim smerokaz, mi ponorita oba ?tevca. Lepo po taktu ?migavcev kazalci ska?ejo gor in dol.

- parkiram pri mehaniku...vmes crkne

- ga ho?emo zalaufati "na kleme", pri kontaktu se sami od sebe pri?gejo opozorilni ?migavci...tisti "vsi ?tirje".

- prekinem kontakt, vzamem ven klju?...pa za?ne alarm tulit, pa ?eprav avto ni bil zaklenjen.

- odklop kleme iz akumulatorja in konec

 

Torej...spo?tovani kolegi...predlogi?

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

najprej zamenjaj akomulator potem pa se ?pilaj dalje ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Nu, od mehanika valda ?e ni? novega...

 

Kolika je pa kaj cena ECU-ja?

 

Rabljen se spla?a nabaviti?

 

PS.: Aku naj bi bil ?e dober...tudi izmerjen

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

vpra?aj uporabnika Canyona, ki prodaja 2 F-ki po delih ;)

 

men se slisi tole bol kot da ti je mehankar neki narobe prevezal k cene res nima smisla
Napisano
:D alternator je crkno,nekaj je zajebo oni ki ti je razdiral,mel ze dva taka primera,pridi pa ti menjamo pa bos videl da bo slo brez problema

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hja...zaenkrat ?e ni? novega...14 dni je pri mehaniku...se je izogiba...kao nima cajta!!!!

 

Sam se moram pa vozit okoli s "spomini-skupaj-dr?ajo?im" kangoooojem! (njegov nadomestni)

 

V glavnem...Bobi...Ptuj je malo predale?, da bi se upal v takem stanju voziti gor :)

120+/- km-jev :) vseeno hvala na ponudbi...

 

Se kdaj najavim na pivi?ko, ko pojdem v Prlekijo!

 

Pzdrv!

 

PS.: Se meni tudi mo?no zdi, da je nekaj narobe zvezal!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

imel sem enake te?ave.Menjaj akumulator preveri polnjenje altenatorja seveda ob novem ali izpravnem akumulatorju.Polnjenje mora biti 14.4 v neglede na vklopljene porabnike

gremo na?i.....

 

Napisano

Alternator.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alternator.

 

<_< ma to mo ze dolgo pravimo pa ocitno eni ne poslusajo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

lehk mene pokli?e? pa se zmenva lahko za ECU in altelnator pa da proba? pa vid? kva je narobe ...

cifra 031 441 919 ... ?e se ne javim po?li SMS ker zadne ?ase ?e sam sebe lovim ker mam komi kej frej

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sem se zeeelooooo pozno spomnil, da sem ?e nekaj dol?en za napisati.

 

V glavnem!

 

Na alternatorju (zaradi zvoka, kot pokvarjena turbina), zamenjana "dioda?"

 

Potem naj bi ga ?e spucal, karkoli ?e...

 

Torej:

- rihtanje alternatorja

- varjenje kolektorja

- zamenjava bremzplo??ic

- zavorna teko?ina in pol letr?ka olja

- delo

 

120?.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.