Skoči na vsebino

Mazda 6-Avtoradio - CD player za?tekal!


Yoko 35

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni foruma?i!

 

Ali mi lahko kdo pomaga pri mojem problemu java script:emoticon(':angry2:', 'smid_8').

 

Namre?, zadnji? sem hotel vzeti ven CD "plo??ek" (notri jih je ostalo ?e 5), pa mi ga predvajalnik nikakor ne izvr?e, kljub mojemu vztrajnemu pritiskanju na "eject" gumb. Zgleda, da je mehanizem totalno zaribal. Zdaj mi samo utripa lu?ka ?t. 5 "doti?nega" neizvr?enega CD-ja na displayu. Aja, radio dela normalno.

 

Ali ima mogo?e kdo izmed vas kak nasvet, predlog, kako zadevo popraviti ali bom pa? moral do najbli?jega mehanika, elektri?arja, da mi sname celotno konzolo, da vidimo v ?em je problem.

 

Hvala za va?e nasvete in pomo?!

 

lp

 

Yoko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imel isti problem s CD changerjem (Bose), ko nisem mogel dobiti ven CD-ja. Ker je bila zadeva ?e v garanciji so mi zamenjali celotno enoto (tudi radio, ki je deloval normalno). CD-je ki so ostali v changerju sem dobil naknadno po nekaj ?asa po po?ti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni-

 

Ne, noben CD ne gre ve? noter. Vidijo pa se neki "zobki", ki onemogo?ajo, da se karkoli vstavi noter (sem probal s cd-jem, kreditno kartico,...sam ?e s "?rafuncigerjem" nisem poizkusil).

 

Hja, o?itno bo treba razstavit, pobrat CD-je ven, pa si na?telat USB link. Nov radio/CD je verjetno predrag pa verjetno se ga tudi ne dobi ve?.

 

Mogo?e mi lahko svetujete kakega Mazda mehanika tukaj na forumu al bom res moral k poobla??encem?

 

lp in hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni-

 

Ne, noben CD ne gre ve? noter. Vidijo pa se neki "zobki", ki onemogo?ajo, da se karkoli vstavi noter (sem probal s cd-jem, kreditno kartico,...sam ?e s "?rafuncigerjem" nisem poizkusil).

 

Hja, o?itno bo treba razstavit, pobrat CD-je ven, pa si na?telat USB link. Nov radio/CD je verjetno predrag pa verjetno se ga tudi ne dobi ve?.

 

Mogo?e mi lahko svetujete kakega Mazda mehanika tukaj na forumu al bom res moral k poobla??encem?

 

lp in hvala

 

Poglej si na jutubu kako se razdre - piece of kake v 3h minutah tudi ce nisi kak tehnicni frik. Pomaga pa ce poves iz kje si

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.