Skoči na vsebino

Pelko servis

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za moje pojme (ker nisem iz teh krajev) je najla?ja pot npr. iz smeri Ljubljane po stari cesti proti Kranju, skozi Medvode in ko zavije? na dvojni deteljici za ?kofjo Loko je ?ez ~ 1km odcep levo za Senico. Gre? 1km, nato desno ?ez most, ovinek v levo in ?e ~200m do cilja na desni. :ouje:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Za moje pojme (ker nisem iz teh krajev) je najla?ja pot npr. iz smeri Ljubljane po stari cesti proti Kranju, skozi Medvode in ko zavije? na dvojni deteljici za ?kofjo Loko je ?ez ~ 1km odcep levo za Senico. Gre? 1km, nato desno ?ez most, ovinek v levo in ?e ~200m do cilja na desni. :ouje:

 

 

OK hvala sem ga na?el.

Napisano

Fajn se zmenta, to je res dec pa pol (pa ne po kila?i ali pa ra?unu storitve)! :):jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ja res je, SImon je zeloo v redu. Ne poznam mehanika, ki bi se toliko anga?iral in poglobil v to. V?eraj imel mazdo pri njemu, avto je ko nov :-) Zelo zadovoljen!

Napisano

Hm, tudi jaz sem imel nekaj ?asa tak ob?utek pri njem.

 

Potem pa me je globoko razo?aral, ko sem mu pustil 1500?+ za menjan kompresor klime, ki ga sploh menjati ne bi bilo treba in ko so se mi od takrat naprej dogajale ?udne stvari, ter sem dvakrat ostal na cesti.

Da ne govorim o tem, da mi po vseh "popravilih" klima ?e vedno ni delala in sem avto vozil vsak nekaj dni nazaj.

 

No, danes grem po pol leta na drug servis. Klima zopet ne dela, ko se je temperatura malo dvignila...

 

H Pelkotu? Nikoli ve?!

www.zongler.info

Napisano

Hm, tudi jaz sem imel nekaj ?asa tak ob?utek pri njem.

 

Potem pa me je globoko razo?aral, ko sem mu pustil 1500?+ za menjan kompresor klime, ki ga sploh menjati ne bi bilo treba in ko so se mi od takrat naprej dogajale ?udne stvari, ter sem dvakrat ostal na cesti.

Da ne govorim o tem, da mi po vseh "popravilih" klima ?e vedno ni delala in sem avto vozil vsak nekaj dni nazaj.

 

No, danes grem po pol leta na drug servis. Klima zopet ne dela, ko se je temperatura malo dvignila...

 

H Pelkotu? Nikoli ve?!

 

Pri meni se je problem s klimo pojavljal ko je bil avto cel dan na soncu. Se mi ni takoj vklopila. Stvar pa je bila v releju ki jo vklaplja. s?asoma se kontakti za?melcajo zaradi iskrenja. Preveri to zadevo ki je jasno opisana v eni drugi temi.

 

P.S. Pri Pelkotu bil ?e ve?krat. Sem menjal razli?ne stvari. Tudi popravilo klime(menjava cevke). Pa trenutno menjava rok (po naletu v luknjo na cesti)... in vedno sem bil izredno zadovoljen. Ter ga brez problema priporo?am. Imam z njem samo dobre izku?nje.

Napisano

Hm, tudi jaz sem imel nekaj ?asa tak ob?utek pri njem.

 

Potem pa me je globoko razo?aral, ko sem mu pustil 1500?+ za menjan kompresor klime, ki ga sploh menjati ne bi bilo treba in ko so se mi od takrat naprej dogajale ?udne stvari, ter sem dvakrat ostal na cesti.

Da ne govorim o tem, da mi po vseh "popravilih" klima ?e vedno ni delala in sem avto vozil vsak nekaj dni nazaj.

 

No, danes grem po pol leta na drug servis. Klima zopet ne dela, ko se je temperatura malo dvignila...

 

H Pelkotu? Nikoli ve?!

 

Kompresor klime je tam cca 600 ojrov. Tale je pol kar mal huda za delo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.