Skoči na vsebino

Pa koliko konjev da športni filter?


Symon

Priporočeno sporočilo

Ce se najde vec avtov toliko bolje. Se kdo , ki ima samo "sportni" vlozni filter ki gre v original skatlo za zracni filter?

 

Da se bo lahko preskusilo vec varinat in dobimo cimvec rezultatov.

 

Kdaj naj bi to potekalo? Gruntam za K&Na za Swifta, ampak ne zaradi konjev, ?ist iz Hillbilly razloga, ker ?ivimo na makadamu in poleti pol leta na istrskemu prahu se mi ne da menjati filtra na 10k, raje ga perem :jezicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

K&N je katastrofa za prah. Vzemi filter v roke in poglej skozi filter proti svetlobi. Vidi se luknjice skozi tkanino, ki je premazana z oljem. Skoznje gre tudi ves prah. Namesto filtra bos po 10.000km po prahu menjal motor.

 

Zaenkrat se z nobenim pri velikih km nobenega problema :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam "?portnega" K&N - vlo?ni , enak motor kot Dejan ;)

 

Ah narobnega citiral :D v glavnem imamo lahko primerjavo, sam Dejan bo mogu original posodit ;)

 

original mam zj na avtu ?portnega pa v gara?i..:)

 

ajde bojan. js sm za akcijo:)

 

da vidmo kaj miatam najbol pa?e:)

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?al noben...ta teden jaz ne bi mogu :blush: sem samo 3 dni v LJ in ne bo ?asa, no vsaj ne med 9-18.

 

LPB

 

jaz bom imel ?as.. bi pa predlagal da se na metalchoneta po?aka da imamo res en konkretn test..

A je to vse kar znate? :) Lepo je u?ivati v va?i otro?ki nesposobnosti:) Bravo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz lahko ?e svojo ki?to pripeljem, ?al pa trenutno razpolagam le s serijskim filtrom. Verjetno se da hitro (po indijansko) namestit enga "?portnega" pa se vidi primerjavo a ne. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz lahko ?e svojo ki?to pripeljem, ?al pa trenutno razpolagam le s serijskim filtrom. Verjetno se da hitro (po indijansko) namestit enga "?portnega" pa se vidi primerjavo a ne. :D

 

Kupi K&N filter za v box pa probajte.

 

Glede na interes bi mogo?e lahko Mazda klub raje organiziral kar dynoday v navezi z mazdo mx?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.