Skoči na vsebino

Pa koliko konjev da športni filter?


Symon

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 meseca kasneje...

Jaz si bom mal temo sposodo pa bi mel eno uprasanje glede vloznih sportnih filtrov in sicer kaksen je zvok pri teh filtrih a je kej razlike med obicnim in tem? Vrjetno pa niso tolk glasni kot otprti konusni filtri? Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

moj je glasn kr...lep zvok,lepo ga pihne takoj na zacetku...pol se pa dere ku 100matr :P ampak samo dere.je kr ok.

 

 

Pa to mas unga k pride v original skatlo od avto filtra? Ker jaz ga nameravam kupt sam da da kej zvoka od sebe ker konusni odprti pa se prevec derejo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to mas unga k pride v original skatlo od avto filtra? Ker jaz ga nameravam kupt sam da da kej zvoka od sebe ker konusni odprti pa se prevec derejo.

 

lahko ti jst mojga prodam :D ga ne rabm vec

 

lahko ti jst mojga prodam :D ga ne rabm vec

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=9640&st=40 ne pridev v orig. skatlo

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

lahko ti jst mojga prodam :D ga ne rabm vec

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=9640&st=40 ne pridev v orig. skatlo

 

 

 

Hvala trenutno nimama mazde. Zanima me samo zvok kaka je razlika med original filtrom in vgradnim sportnim?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Zde pa res ne vem kaj naj eni pravjo da ne da zvoka eni da ga da zgleda da bom mogu dat 60eur in probat upam da se ne bom nafuku. Hvala

 

Vgradni ?portni filter NE da nobenega drugega zvoka. Govorim iz izku?enj, ker ga imam tudi sam. Se pa spla?a dat 60 eur ?e bo? avto imel dalj ?asa saj potem ?portni filter samo ??isti? in ne rabi? drugih kupovat. ?e pa ho?e? da se avto dere bo? pa? moral kupit konusni ?portni filter.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej mi pa res ni jasn...moj K&N filter da zvok od sebe i to jak! bom posnev pa pokazu,res pa je da znotraj ko si v avtu ni neke razlike...ce pa se prpeljem mem tebe bos pa takoj ga slisu,ce pa ne...pol pa res nevem...

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zdej mi pa res ni jans...moj K&N filter da zvok od sebe i to jak! bom posnev pa pokazu,res pa je da znotraj ko si v avtu ni neke razlike...ce pa se prpeljem mem tebe bos pa takoj ga slisu,ce pa ne...pol pa res nevem...

 

Pri meni je bil zvok isti kot z navadnim. Ni bilo nobene razlike. Ampak to je govora o vgradnem ?portnem filtru (tistem, ki se da v original airbox namesto navadnega zra?nega).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 let kasneje...

samSimon: Pa se sploh MORA HOMOLOGIRAT?? saj ne vpliva na varnost vozila tako kot na primer kak?ne lu?i, vzmetenje, turbo...

Avto sem kupil in ima to ?E vgrajeno.... :unsure: :unsure:

 

Vsako predelavo se vpi?e, varnost vozila nima veze. Saj tudi drug lonec nima vpliva na varnost pa je treba homologirati.

https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/101428/#(predelana in popravljena vozila)

"Zamenjava katerega koli dela vozila z njegovim nadomestnim delom"

In kako po tvoje na VARNOST vplivajo druga?ne lu?i? Vzmetenje na varnost vpliva le pozitivno (?e je kvalitetno in voznik ni butl, ki bi mislil da gre zdaj lahko kot F1 ?ez ovinke). Turbo se pa sploh ne da homologirati (razen v izjemnih primerih, konkretno vem za neke tovarni?ke kompresor predelave), ker gre za pove?anje mo?i, vi?ji razred pri zavarovanju.. Tak CAI kot ga ima? se pa? montira in si tiho pa moli? boga, da ne bo problemov. Ponavadi se potem uporabi izgovore "je ?e bilo montirano, nisem vedel itd.." potem pa ali prime ali ne.  :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem moral homologirati Odtis VIN v prtljazniku barchette ker je bil izzagan prag skupaj z original VIN....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A vidva prav iščeta?
    • Jaz tudi.   Je pa res, da tokrat ne obtožujem tebe. O določenih dogodkih novinarji enostavno ne poročajo. Čeprav bi morali.  Je pa res tudi, da energetiki nismo tako nasilni ljudje, kot so eko-teroristi. Poleg tega imamo preveč dela z oskrbovanjem z energenti, da bi imeli čas na veliko in agresivno razlagat, v čem je težava. In potem ljudje verjamejo tistemu, kar velikokrat slišijo... Ostalo pa hitro pozabijo...     To bo rešilo 90% izzivov, se strinjam. Še vedno pa bo ostalo 90% težav, za katere še ni rešitve...  Glej, leta 2018 je prišlo do spora med Srbijo in Kosovim. In, ker je Evropsko elektro omrežje povezano, je v celem evropskem prostoru zmanjkalo za 113 GWh električne energije. Zaradi tega frekvenca ni bila več 50 Hz, ker generatorji niso zmogli...  Da je evropsko elektroomrežje obremenjeno do konca, kaže tudi dogodek iz leta 2021, ko je na Hrvaškem ena tokovna zaščita odklopila. To je sprožilo dodatne prekinitve povezav zaradi distančne zaščite, kar je še 20 sekund pozneje povzročilo razdelitev sistema na dva dela. Evropsko elektroenergetsko omrežje je bilo nenadoma razdeljeno na severozahodni del in jugovzhodni del, meja pa je šla skozi Hrvaško, sever Srbije in Romunijo. To je seveda takoj vplivalo na "bilance". Na severozahodnem delu omrežja se je pojavil primanjkljaj 6,3 GW moči, na jugovzhodnem pa presežek, ker so bili fizični tokovi pred razdelitvijo pač taki. Zaradi tega je pri nas omrežna frekvenca padla, v južnem delu omrežja pa narasla. Po eni uri je operaterjem uspelo spraviti stvari v red. Zaradi uro dolgega odstopanja so v Franciji in Italiji odklopili za 1,7 GW velikih porabnikov, ki imajo pogodbe za terciarno regulacijo. Iz Velike Britanije in Skandinavije so dobili dodatnih 450 MW. Po drugi strani pa so morali na jugovzhodu odklopiti 975 MW proizvodnih kapacitet v Turčiji.  To je zelo poenostavljeno zapisano, ker... ... ...  Frekvenca se spremeni, ker se višek (ali manko) energije pretoči iz kinetične energije turbin - to je treba nadomestiti. Najprej je primarna regulacija, ki se začne po 2 sekundah odstopanja frekvence. V 30 sekundah se začne avtomatski proces sekundarne regulacije, ki jo nudijo nekateri proizvodni objekti. Kasneje, po 15 minutah, če motnja ni odpravljena, sledi še terciarna regulacija, ko se ročno nadomešča izrabljena rezerva moči. Sem sodi tudi zmanjšanje odjema ali odklop velikih porabnikov, če sodelujejo v terciarni regulaciji. Eden hujših razpadov omrežja pa je bil načrtovan izklop nemškega daljnovoda, na katerega se distributerji niso ustrezno prilagodili. Omrežje je razpadlo na tri dele, mrk je trajal dve uri, prizadetih pa nekaj milijonov odjemalcev. Se ne spomnim več prav točno, ker se je to zgodilo leta 2006. Kaj to pomeni?  Že zdaj imamo komaj zadosti zanesljivih virov elektrike (ne mi zdaj o "sončnicah", ki nam še dodatno je#€jo sistem in je treba nadomeščat vsak oblaček, ki se pripelje po nebu in mirit nihanja), če pa vsaka hiša potegne kabel do parkinga, smo pa pečeni. Ljudje se očitno ne zavedajo, da elektrika ne nastane v vtičnici, ampak mora do tja priti...     To je načeloma res. Res je pa tudi, da je v Sloveniji registriranih 1,2 milijona osebnih vozil. Če vsako od njih potrebuje 7 kWh električne energije, to pomeni 8,4 GWh električne energije na dan. Od kod jo dobimo? Jedrska elektrarna v Krškem pridela v enem dnevu šele 16.700 MWh...   Tako da, ja, včasih se vprašam, kdo je tu res nor...  
    • Kufer mam jaz...  Lahko se zmenima. 
    • V tem "povprečno" je velik problem EVjev,ker vse gledajo z statistiko. Jaz npr. prevozim na letni ravni zelo malo...cca. 12-13.000km EDIT-pa ima žena še Forda,in z njim prevozi cca. 7-8.000km na leto. In če to preračunaš na dnevno povprečje,tvoja trditev drži. A moj avto včasih (npr. iz nočne) stoji cel dan,in pogosto še naslednjega....torej se včasih zgodi,da v treh dneh prevozim slabih 30km. Včasih pa se zgodi,da v enem dnevu prevozim 100,in tudi 300km samo po Lj....naslednji dan služba in nazaj,hčero v šolo in nazaj (skupaj 60km)+opravki...torej en dan 100km "za šalo". In,da bi imel EV,k ga ne smeš izprazniti pod 20% in nafilati nad 80%...in prideš z "praznim" domov,in boš filal na 230V/16A (oz. ne gre 16A,ker bo vrglo varovalko ven)....za celo bajto pa imam 3x16A...3 gospodinjstva,TČ,4 klime,3 štedilnike,3hladilniki,3 TVji  itd...   Če ti matematika gre vsaj za dvojko,boš znal izračunati,da potrebuješ po tem enih 2-3 dni,da nafilaš en spodoben EV.Torej 1 dan se "zabavamo",pol pa 3 dni "tema"...al pa zalaufaš ICE.   Še to-vrednosti na varovalkah nimajo nič z količino dobavljene elektrike-varovalke so le varovalni element za zaščito instalacije! Torej je ta komentar absolutno na mestu.   Aja...kdaj boš prodal mazdo?
    • Bo se hitro spomnil, ko mu Boss sredi meseca znova sneg nacumpra.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.