Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

saj bi dal naslov avto dimi, pa je dal pred kratkim nekdo drug.

 

imam ''problem'' z mazdo 3 1,6 bencinar.

problem je v zem da mi avto nenormalno kadi, tudi sedaj ko je toplo tudi ko je segret ?e vedno kadi, da o tem kako dimno zaveso vle?em pozimi za sbo sploh ne govorim.. pa me zanima od ?esa je to in pa ?e se je komo to dogajalo. ne ?ere mi ne olja ne hladilne teko?ine... vse je ok. ko ga pa v?gem pa zasmrdi malo po bencinu.

 

najlep?a hvala za pomo?.

Napisano

Poraba ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tole bi znal bit problem na senzorju pretoka zraka in ti fila prebogato me?anico - ?e je to to bo? videl na pove?ani porabi zato te tudi Yavarye spra?uje o porabi.

33112_1.png

Napisano

Tole bi znal bit problem na senzorju pretoka zraka in ti fila prebogato me?anico - ?e je to to bo? videl na pove?ani porabi zato te tudi Yavarye spra?uje o porabi.

 

nimam potovalnega ra?unalnika, ko prera?unam kilometre pa ga jaz vozim (umirjeno okoli 7,3) punci je uspelo z extremno ne?no vo?njo 6,8. se pravi na servisu re?t da naj pogledajo senor pretoka zraka? nisem glih mojster da bi znal sam to po?raufat..

Napisano

Tole je kr normalna poraba kar ka?e, da verjetno ni napake na senzorju.

 

Pa pravi?, da ti ni? ne zginja - ne olje, ne hladilna? A avto kej trokira, slabo vle?e ipd? A ?e od?raufa? pokrov?ek za dolivanje olja, a ima kej smetane gor ali je "?ist" oziroma umazan le od olja.

33112_1.png

Napisano

trenutno sem v tujini in ne morem pogledati, sem pa delal servis marca pa je bilo vse ok, nobene usedline... glede teko?ine pa: ko sem avto kupil decembra je bila hladilna na min. sem jo dolil do sredine max-min pa je ?e vedno to?no tam kot sem jo dolil. vmes sem naredil pribli?no 20k km

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
    • Spet priklanjanje Bruslju (bolj papeški od papeža), zakon je bil kolikor razumem pred kratkim na hitro sprejet pod našo čudežno vlado... Pa kdo te lahko prisili, da daš na svojo bodočo novo hišo s svojim verjetno težko prigaranim denarjem, žal zaenkrat potencialno zelo nevarno požarno "preprogo". Sončna elektrarna ima kar precej gorljivih materialov (večina sploh ne ve da to lahko gori) in težko pogasiš. Je bilo že kar precej primerov požarov sončne elektrarne tudi v Sloveniji, pa hitro to pometejo pod preprogo. Seveda če tega ne veš, te prepričajo, da ni nevarno, pa da so njihovi monterji strokovnjaki itd. Po navadi tudi večina sploh ne ve, da moraš elektrarno tudi vzdrževati (kontrolirati), mislijo da daš gor pa da bo večno, še avte vozimo vsako leto na servis. Tako da zaenkrat je na žalost to kar riziko za privat hišo, vsak se pa na koncu sam odloči ali bo sprejel. Zna biti tudi problem in zavajajoče, ker večini ljudi to ni predstavljeno in se ne zavedajo potencialne nevarnosti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.