Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

1. OK fantje, mam problem in sicer po recimo 5h minutah voznje se mi priziga cel, in gori dokler avta ne

ugasnem, diagnostika ne poka?e nobenega problema, razen purge selenoid (del egr sistema), ki pa v

tem primeru ni vzrok za napako (je bil ?e prej zani? pa se lu?ka ni pri?igala).

 

2. Motor se mi en malo pregreva pri vo?nji po avtocesti, oziroma nekje nad 100km/h, pri vo?ni po naseljih

(semaforji, itd.) teh problemov nimam. Imam zani? termostikalo, vendar pa imam ventilator zvezan

preko stikala, ki je stalno vklopljen tako verjetno ni problem v tem. Hladilnik je star okoli 2 leti, hladilne

je dost prav tako je bila menjana vodna ?rpalka.

 

Gre se za 1.8 bp motor z miate.

 

Meni po?asi zmanjkuje idej...

 

Pa ?e to, se mogo?e komu sanja katere motorje so imele kie sephie letnikov 94-97, ker wiki pravi da so

bili bpji, samo nisem siguren ?e to velja samo za ameri?ke modele ali na?e tudi.

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Mogoce elektronika vseeno vidi okvaro zaradi termostikala. Ko pravis da racunalnik nic ne pokaze govoris o obdju ali o diag boxu v predelu motorja?

V diag boxu z ledico ponavadi vec pove kot obd ( stevilo utripov ledice).

 

Pa ce potem ko Ugasnes avto se spet prizge lucka takoj ob zagonu ob toplem motorju ali spet 5 minut?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mogoce elektronika vseeno vidi okvaro zaradi termostikala. Ko pravis da racunalnik nic ne pokaze govoris o obdju ali o diag boxu v predelu motorja?

V diag boxu z ledico ponavadi vec pove kot obd ( stevilo utripov ledice)

 

O boxu, moja se nima obdja. Pa ce me spomin ne vara zadeva ne javi okvare termostikala, ker mi je zadeva enkrat ze sla rakom zvizgat in mislim da ni nic svetilo

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Mogo?e ti je termostat za?tekal 1/4 odprt, ker ?e enega z podobnimi simptomi poznam.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je bla taprva stvar ki mi je prisla na misel, je ze nov notri, pa tut tastar dela normalno. Sem lihkar zamenjal ?e ?ep hladilnika, pa se se vedno pregreva. Hladilnik nima cold spotov, voda kro?i, cincilator dela, sanja se mi ne kaj bi lahko ?e bilo. Pregreva pa se samo nad 3k rpm ?e vozim pod ni panike.

 

Objavljena slika

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Pumpa za vodo :ne vem: Verjetno kje ne tesni dobro pa ne uspe vode precirkulirat skozi motor?

33112_1.png

Napisano

Simptomi so enaki kot pri tem mozakarju ja, s tem, da mi odgovor nic ne pomaga, ker sem vse to kar pise ze preveril. Edina varianta je da ima vodna ?rpalka neko fabr?ko napako, kar bom preveril v kratkem. Hladilna je pa ena s potokarja, se mi sanja ne, rumena uglavnem, se pa isto dogaja ?e imam not samo vodo.

 

 

LP

Jero

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Simptomi so enaki kot pri tem mozakarju ja, s tem, da mi odgovor nic ne pomaga, ker sem vse to kar pise ze preveril. Edina varianta je da ima vodna ?rpalka neko fabr?ko napako, kar bom preveril v kratkem. Hladilna je pa ena s potokarja, se mi sanja ne, rumena uglavnem, se pa isto dogaja ?e imam not samo vodo.

LP

Jero

 

pa ma? WP za 1.8 al jo ima? ?e od prej - neumno vpra?anje vem.

Druga?e pa lahko po doma?e proba? ne da bi razdiral - da? na cev vodno pumpo od webasta jo prhefta? na ?trom in ?e se motor hladi kot je treba je potem nekaj s pritiskom pretoka (pumpa?)...oz za 50? re?i? problem

 

mam eno za probat preden gre? v stro?ke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Objavljena slika

 

Vodna je tale, nabavljeno pri I.L. motorsport. Tako ali tako moram moped ?e enkrat ven potegnit, ker sem '?paral' in nisem menjal batnih obro?kov, ker ni bilo ni? narobe z njimi, zdej so se pa oljni odlo?il da nebojo ve? brisal in zjutraj ko je mrzel dimi kot;

 

Objavljena slika

s2k_sig_transition_small.gif
Napisano

Ho?e? re?, da je Mazda skrita v oblaku dima zraven tanka? :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Ne ne, tle je premal dima :P jz skoraj vsako jutro tkole zakamufliram kranjsko

Objavljena slika

 

haha,huda!¨drgac pa zelim da se postima vozil :bravo:

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.