Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnje ?ase se mi zdi, da se v avtu nekako no?e vredu shladit. V?asih je bilo poleti ok, ?e sem nastavil na 25 stopinj, zdaj pa je treba imeti nastavljenih 20 da je za zdr?at.

Iz ?ob piha hladen zrak, zadnji? sem pomeril s termometrom - na sredinskih je po ene 10 minutah pihalo 6 stopinj, na stranskih 11.

 

Sumim, da je za?elo zmanjkovat plina.

Kak?ne izku?nje imate s tem?

Kam peljat?

Koliko stane?

Kaj je z oljem? Verjetno se ga ne da izpustit in zamenjat brez da odmontira? vse skupaj. ?e bi pu??alo, bi se to verjetno kje videlo?

 

To, da plin z leti uide (avto je M6 karavan 143, letnik 2006) je verjetno normalno - v kompresor pride os, ob kateri verjetno plin uhaja. Kompresor ni zalotan kot hladilni sistem od od skrinje.

Napisano

Meni lokalni mehanik vakumira, doda olje in barvilo napolni klimo in pre?prica kanale za 30?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?el po 6 letih? :aaaaa:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

pri moji Mazdi Premacy, ki se ni hotela shladiti je mehanik naredil takole

 

odprl pokrov motorja in ?ele takrat pri?gal klimo ter potipal cev od klima napeljave in ker je takoj postala hladna in se je zarosila, ugotovil da dela ok in da je dovolj plina

 

zamenjal sem filter zraka v kabini pod sovoznikovim predalom in sedaj hladi tako kot je treba

 

lp Matja?

 

Zadnje ?ase se mi zdi, da se v avtu nekako no?e vredu shladit. V?asih je bilo poleti ok, ?e sem nastavil na 25 stopinj, zdaj pa je treba imeti nastavljenih 20 da je za zdr?at.

Iz ?ob piha hladen zrak, zadnji? sem pomeril s termometrom - na sredinskih je po ene 10 minutah pihalo 6 stopinj, na stranskih 11.

 

Sumim, da je za?elo zmanjkovat plina.

Kak?ne izku?nje imate s tem?

Kam peljat?

Koliko stane?

Kaj je z oljem? Verjetno se ga ne da izpustit in zamenjat brez da odmontira? vse skupaj. ?e bi pu??alo, bi se to verjetno kje videlo?

 

To, da plin z leti uide (avto je M6 karavan 143, letnik 2006) je verjetno normalno - v kompresor pride os, ob kateri verjetno plin uhaja. Kompresor ni zalotan kot hladilni sistem od od skrinje.

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

pri moji Mazdi Premacy, ki se ni hotela shladiti je mehanik naredil takole

 

odprl pokrov motorja in ?ele takrat pri?gal klimo ter potipal cev od klima napeljave in ker je takoj postala hladna in se je zarosila, ugotovil da dela ok in da je dovolj plina

 

zamenjal sem filter zraka v kabini pod sovoznikovim predalom in sedaj hladi tako kot je treba

 

lp Matja?

 

Zamenjal filter zraka kabine - ni pomagalo.

Peljal dofilat plin, bilo ga je 300 g, mora ga biti 470. Zdaj pa ?akam na vro?e dni, da sprobam, ?e zdaj dela ok.

Napisano

pri moji Mazdi Premacy, ki se ni hotela shladiti je mehanik naredil takole

 

odprl pokrov motorja in ?ele takrat pri?gal klimo ter potipal cev od klima napeljave in ker je takoj postala hladna in se je zarosila, ugotovil da dela ok in da je dovolj plina

 

zamenjal sem filter zraka v kabini pod sovoznikovim predalom in sedaj hladi tako kot je treba

 

lp Matja?

 

Car svaka ?ast, je mogo?e ?e pote?kal ?e je polna 80-95% zahtevane kol?ine spotoma ? :notworth:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

No fantje,sem ?e pisal na to temo, pa ni blo strokovnjaka z mojo te?avo :huh: . Klimo sem napolnil, oz. dopolnil ker ni bila prazna, vendar ne hladi kot mora, ?e dam na 15 st. in ventilator na 3/4 se jo je komaj kaj ?utit. V slu?benem Berlingotu, samo v?ge? pa ti je ?e mraz, tako da moram kombinirat malo z gretjem. Kaj bi lahko bilo? Rele mislim da ni ker klima ves ?as piha malo mrzlo. Sej veste kdaj se spomnim, ko je zunaj 34 stopinj :) Mo?, kateri mi jo ne napolnil, je opazil neko razliko v tlakih, pojma nimam kaj, da mo?no da je ?el nek ventil pri kompresorju, katerega je mo?no menjati samo z demonta?o kompresorja? Ima kdo kaj pojma o tem??

Napisano

Ko sva s kolegom filala klimo z tisto avtomatsko napravo ki jo imajo razni mehaniki, na koncu naredi test.

Tlaki morajo bit 0.9 do 2.5 nizek tlak in 10 do 15 visok tlak (se mi zdi da je tle nek). Temperatura zraka iz kanala kjer piha pa pi?e da pod 8°C

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

no, ker nisem ?e re?il problema, ja vem, se vle?e ?e leta. Plin je, kompresor dela, meni pa pa toliko piha ven..

 

Kaj bi lahko bilo narobe??

post-6207-0-02104500-1439031256_thumb.jpg

Napisano

Ej....bo treba da mojster pregleda klimo ...naredi servis ..verjetno je premalo plina v sistemu...meni piha maximalno ven iz ?ob..od 8-10.C..normalno..tebi pa premalo...tudi dr.Pelko ti laho pogleda in porihta..lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.