Skoči na vsebino

mazda 6...problem z vzigom


Priporočeno sporočilo

Zdravo...imam en problem...in sicer mi zadnje 3 dni mazda ne vziga tako kot he treba...ko dam kontakt, pocakam normalno 5srkund in zacnem verglati...nato pa vergla priblizno 5 sekund, preden uzge...avto drugace deluje normalno...razen egr lucka mi sveti, ostalo vse super...zdj pa ne vem...a je mozno da je z vrocino tok povezano al kaj...al kaksne svecke za uzig mogoce...ali celo da egr zajebava ze pri vzigu? Ma kdo kaksno idejo? Bi bil zelo vesel...gre pa za mazdo dizel, 136 konjev, letnik 2004, 212k km prevozenih...hvala da odgovore. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti kaj obrati nihajo ko stoji? na mestu in je motor v prostem teku ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne nic ne niha...imv ventil je bil menjan februarja. Lp

 

Ja lahko se zgodi da tudi hitro crkne, potem pa? pelji nazaj pa ti ga pod garancijo menjajo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja lahko se zgodi da tudi hitro crkne, potem pa? pelji nazaj pa ti ga pod garancijo menjajo

 

Misles da je mozno:/ skor nemorem verjet da tok hitr...ceprou znaki so enaki, sam da preden sem menjal imv, mi je poleg tekega vziga, crkoval tudi na kriziscu usake toliko casa...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm...a bi blo mozno mogoce da je to od petrolovega dizla? Ker sem v pon prvic tankal na petrolu polno in od takrat se mi to pojavlja:/ p.s. se zmer nevem ce je uredu da blindiram egr ventil, tam kjer pride drugace tesnilo? Lp

 

egr blindiras tam kjer je z dvemi vijaki privijacen na motor. Provaj pogledat filter v rezervarju, da ni tisti zamasen...petrol ima boljso nafto od omw-ja, saj po mojih izkusnjah.

www.gistel.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

egr blindiras tam kjer je z dvemi vijaki privijacen na motor. Provaj pogledat filter v rezervarju, da ni tisti zamasen...petrol ima boljso nafto od omw-ja, saj po mojih izkusnjah.

 

Aha...a mas ksno sliko, da bi pogledu kje je filter, k nevem:)haha...sj pravm...bol laik pa to:)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fous zrak?? Kje bi blo to? Sam cudno, ker pol pa dela tko k treba ko vzge

 

 

?e je kaka cevka goriva malenkost po?ena vle?e zrak v sistem in ko proba? v?at more? verglat dokler ne spravi vn zra?nih mehur?kov in pole dela.....simptom je ?e tak....si ga dau ?e na kak tester?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je kaka cevka goriva malenkost po?ena vle?e zrak v sistem in ko proba? v?at more? verglat dokler ne spravi vn zra?nih mehur?kov in pole dela.....simptom je ?e tak....si ga dau ?e na kak tester?

 

Ej nisem se nic...nevem kako bi to preveru...a se z racunalnikom misles da??mogoce ti koga poznas, ki bi to preveril? Pelkota dm klicu, pa ma zasedeno do 2.7...se mi zdi mal douga za cakat. Lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.