Skoči na vsebino

Mazda 323 1.3 16V

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

hja saj bo treba tesnilo na glavi zamenjano ker opa?am tudi da je motor od glave dol vse masten tko da verjetno ja je to ?e zdelano in pa obro?ki na batu da nima ve? taprave kompresije v prihodnje sem ji obljubil generalko da bo spet z 0km

 

jp, jp, ravno na obro?ke sm cilju :) kaj pa olja ?e kaj popije?

Napisano

pol je verjetno to to ;)

 

 

bom enkrat naredu itak sem mehanik tako da je v dobrih rokah slike pa bom tudi naredil sedaj je zaradi ?asovne stiske ?e niti oprat nisem uspel

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Mazda tre?a druga tre?a se je oprala in je ko nova :) ne morem se je nagledat :) ?e nove slike (se opravi?ujem za kvaliteto ker je slikano z telefonom):

 

Objavljena slika

 

 

Objavljena slika

 

je pa po 20 letih tudi ?el kon?no desni kon?nik nemorem verjet da je zdr?al celih 20 let in je ?e zamenjan...Avto se ?e vedno odli?no pelje

Napisano

stari za 20 Let staro Mazdo je super :prstgor: lepo ohranjen in vzrdr?evan avto . lp ale? :D

Napisano

stari za 20 Let staro Mazdo je super :prstgor: lepo ohranjen in vzrdr?evan avto . lp ale? :D

 

ne poznam bol hvale?nega avta kot to vpra?anje ?e bo kater od zdaj?njih sploh do?ivel tako starost zaj pa ?e 10 let pa bo dobla nov status :) status starodobnika :) ne dam je iz rok ker to?no vem kaj imam taki letnik avta pa smo prvi lastniki je v dru?ini ?e od za?etka te?ko najde? ?e ki drugje. Verjetno se bo poleti delala ?e mala generalka ji bomo te privo??li neke nove ojni?ne pa obro?ke,dihtunge...Ja za avto skrbim kolko le morem ne dolgo nazaj je bila narejena kleparija in li?arija ker sta bla blatnika spredna ?e fajn rjava sem dal ?ist nova gor,pragi na novo narejeni pod na novo pobru?en in brez rje ter na novo izoliran...

Napisano

ne poznam bol hvale?nega avta kot to vpra?anje ?e bo kater od zdaj?njih sploh do?ivel tako starost zaj pa ?e 10 let pa bo dobla nov status :) status starodobnika :) ne dam je iz rok ker to?no vem kaj imam taki letnik avta pa smo prvi lastniki je v dru?ini ?e od za?etka te?ko najde? ?e ki drugje. Verjetno se bo poleti delala ?e mala generalka ji bomo te privo??li neke nove ojni?ne pa obro?ke,dihtunge...Ja za avto skrbim kolko le morem ne dolgo nazaj je bila narejena kleparija in li?arija ker sta bla blatnika spredna ?e fajn rjava sem dal ?ist nova gor,pragi na novo narejeni pod na novo pobru?en in brez rje ter na novo izoliran...

 

stari pohvale :D Super kar tako naprej :prstgor: lp ale? B)
Napisano

Zelo dobro se dr?i za svoja leta! :rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.