Skoči na vsebino

Mazda 3 - vakum v tanku za bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo vsem, zanima me ?e mi lahko kdo pomaga. ?e dlje ?asa opa?am (kadar grem na bencinsko seveda), da ko odvijem pokrov tanka se naredi vakum in izpusti nekaj zraka. Ali je to kaj narobe oz. kaj naj naredim.

Sevis sem imela januarja in ko sem to omenila serviserju, mi je odgovoril, da to ni ni?. Aja, avto imam kratek ?as, ampak zdi se mi da nikamor ne gre (Mazda 3 1,6 bencin), res je da sem prej imela BMW3 2,0, ampak ne vem, a je lahko vzrok ta vakum? hvala za odgovore

Napisano

Vakuum? A ni bolj nadtlak, ki se tu ustvarja zaradi "uplinjevanja" bencina?

 

Sej pa ?e kanister z bencinom zapre? in ga malo strese? bo ti pri odprtju pihnilo ven, ker se not del bencina uplini...

 

al pa ne razumem tvojega vpra?anja :blink:

Napisano

a potem to ni ni? narobe?

prej sem imela dizla in se mi to ni nikol zgodilo

sorry, sem ?enska, ki se ne spozna na avtomobile

znam pa vozit in u?ivam v tem, haha

Napisano

 

sorry, sem ?enska...

 

ah.. zdej je ?e bol jasn... ma kaj prej ne pove? :P:D

 

 

?ala mala... ne ni? ni narobe s tem

 

ja razlika med 1,6 in 2,0 se kr pozna.... sploh ?e si prej vozla dizla

Napisano

imam enake simptome pa ?eprav je 2.0 :harhar: ni? ni narobe!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ne gre za ni? napa?nega.

 

V navodilih za uporabo (Mazda 3) je to celo omenjeno. Kar preberi si :) .

58461.png
Napisano

tole pihjanje pri tanku je normalno, predvsem pri velikih nihanjih temperature...

 

ko se ta tlak sprosti (bencinski hlapi) je treba biti pazljiv, da nisi stati?no naelektren, in bi spustil iskrico, oz. da nima? v bli?ini slu?ajno odprtega ognja...

 

to da pa Mazda3 proti BMWju 2.0 dizlu deluje bolj leno, je pa pa? dejstvo... :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Tako kot so ?e napisali...primeni pri 2.0 motorju na Mazdi 3 enako....vedno puha ven....enako je bilo tudi pri prej?nji 1.6 mazdi 3 tako da brez straha :) Se pravi si malo dirka?ica po du?i....jah 1.6 je res bolj tako tako pri svojih cca. 1250kg...zato sem jo tudi zamenjal za 2.0 ki je pa kar konkretno bolje...je pa res da si pa velik preskos navzdol glede konjenice naredila.

Napisano

res hvala vsem za odgovore, zdaj je moja du?ica pomirjena

 

da sem nardila prevelik skok navzdol se ?al ?ele zdaj zavedam,

zato pa v bli?nji prihodnosti mogo?e , ?e mi uspe ?e letos,

gre avto od hi?e, ?al premalo adrenalina

A vseeno me zanima kak?ne imate drugi izku?nje z Mazdo 3,

moje nezadovoljstvo je tudi glede porabe prej 6 l/dizla, zdaj pa ne pridem pod 8 l/ bencin,

upam da ni kriva moja te?ka noga, haha

?e enkrat hvala vsem

neva

Napisano

1.6 ne pije malo....meni sedaj relacija 2.0 malo pre?timana in z okoli 160konji po omejitvah pije 7,9litra....se giblje med 8,00-9,5 povpre?no...odvisno koliko hitro vozim. 1.6 mi prav tako pod osem skoraj nikoli ni ?la, mogo?e tam 7,5-7,6 na relaciji in po omejitvi....zato sem tudi menjal...ostalo je pa vse ok...nimam lih nekih pripomb.

Napisano

verjetno bo noga te?ka, malo poglej ka?no porabo imajo na poraba.net.

Jah kar se pa avta ti?e............preve? je familiaren :(:jezicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

verjetno bo noga te?ka, malo poglej ka?no porabo imajo na poraba.net.

Jah kar se pa avta ti?e............preve? je familiaren :(:jezicek:

 

Pol teb familija manjka. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pol teb familija manjka. :hudicek:

 

hmmmmmm

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

verjetno bo noga te?ka, malo poglej ka?no porabo imajo na poraba.net.

Jah kar se pa avta ti?e............preve? je familiaren :(:jezicek:

 

 

familiaren??? :blink:

Napisano

familiaren??? :blink:

 

bo? reku da ni dru?inski avto!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

bo? reku da ni dru?inski avto!!!

 

Jest se tudi strinjam da je familiaren, ogromno jih vidim z otro?kimi sede?i, ?e v slu?bi v na?i gara?i sta dve, nove in stare modele....ne vem, samo kolikor gledam folk je vsakemu familiaren karavan s 500-600litri prostornine.

Smo pa mal off topic :)

Napisano

hehe, kolk je to sme?no - v?asih je bil Yugo familijaren avto, ker je bil ve?ji od fi?ka al pa spa?ka. Danes se pa za Mazdo 3, ki je recimo ve?ja od Audija 80 (neko? veljal za veliko limuzino) iz 80-ih spra?uje ali je dovolj dru?inski avto. Razvadl smo se in to "big time".

33112_1.png

Napisano

Smo 4je pa nam je swift dovolj za druzinski avto kadar hocemo. Tud na novemberske pocitnice gremo z njim...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

res hvala vsem za odgovore, zdaj je moja du?ica pomirjena

 

da sem nardila prevelik skok navzdol se ?al ?ele zdaj zavedam,

zato pa v bli?nji prihodnosti mogo?e , ?e mi uspe ?e letos,

gre avto od hi?e, ?al premalo adrenalina

A vseeno me zanima kak?ne imate drugi izku?nje z Mazdo 3,

moje nezadovoljstvo je tudi glede porabe prej 6 l/dizla, zdaj pa ne pridem pod 8 l/ bencin,

upam da ni kriva moja te?ka noga, haha

?e enkrat hvala vsem

neva

 

Svojo ?e dobra ?tiri leta brez te?av dr?im pod 8 litri (7.2, 7.6). O?itno bo kar noga "kriva".

 

Druga?e pa (?e izvzamem realno menjavo akumulatorja in le?aja) le redni servisi :rolleyes: .

58461.png
Napisano

Svojo ?e dobra ?tiri leta brez te?av dr?im pod 8 litri (7.2, 7.6). O?itno bo kar noga "kriva".

 

Druga?e pa (?e izvzamem realno menjavo akumulatorja in le?aja) le redni servisi :rolleyes: .

 

 

Meni trenutno 90% relacija med 130-150 km/h in cca. 160 konji pije 7,9l/100 km.

Napisano

Svojo ?e dobra ?tiri leta brez te?av dr?im pod 8 litri (7.2, 7.6). O?itno bo kar noga "kriva".

 

 

 

js pa svojo ?e 2 leti z samo 2mi litri ve?, ampak 2.3 moped in 260+ konji?i in cca 1700 kilami te?e.

Kateri sedaj porabi MALO in kateri VELIKO ? :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.