Skoči na vsebino

Dilema glede homologacije...


Priporočeno sporočilo

Med pregledovanjem dokumentacije in homologacijskega karton?ka sem naleteu na manj?i problem.

 

Kot prvo, imam vpisani 2 dimenziji gum, "185/60 R14" in "195/50 R15"

Na?alost pa ni vpisane dimezije gum ki so na avtu, "195/45 R16". Zaenkrat mi ?e ni uspelo najdit TUV-a za te felgne, zato me zanima ?e sploh lahko dam to homologirat, ali bo treba zamenjati pnevmatike?

 

Drugi problem je glede zni?anega podvozja.

Nikjer na karton?ku ni omenjenega ni? glede tega, vendar imam originalno dokumentacijo od APEX-a (tehni?no potrdilo in navodilo za homologacijo), ki bi jo bilo treba poslati na njihov naslov. Problem je v tem, da so na vlogi za pregled vozila in na tehni?nem potrdilu vpisani podatki prej?njega lastnika. Zato me zanima kako bi lahko to homologacijo opravil?

 

Hvala vnaprej za kakr?nokoli pomo?!

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 69
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

z homologacijo je pa vedno veliko problemov :D

 

 

poskusi najti TUV od feltn, poi??i katere firme so in najti uvoznika, ter pri njih vpra?at za TUV

 

potem pa vso papirologijo ki jo ima? pa na LPP ali RTI in ti bojo tam povedali kako in kaj, mislim da ni problema ?e je prej?nji lastnik vpisan.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar se feln ti?e, mora? vedet svoj ET in velikost felne, potem pa poi??e? po velikosti isto plati??e (najraje od istega proizvajalca) ki ima papirje za tvoj avto in omenjeno dimenzijo gum, kolikor jaz vem, ne bi smelo biti te?av tako homologirat plati??a, saj gre za isto velikost...

 

kar se ti?e pa podvozja, pa ?e ima? vso dokumentacijo, potem pa? po?lje? vlogo na poobla??eno ustanovo, in pla?a?, ter homologira?...

 

pri homologaciji itak najprej papirje po?lje? na LPP ali RTI, in ti takrat povejo, ?e ma? vso dokumentacijo...

 

preverit je treba ?tevilke na vzmeteh, ustreznost papirjev, itd....

 

za ostala vpra?anja, pa najbolje da vpra?a? prav tja kjer homologacije delajo...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Med pregledovanjem dokumentacije in homologacijskega karton?ka sem naleteu na manj?i problem.

 

Kot prvo, imam vpisani 2 dimenziji gum, "185/60 R14" in "195/50 R15"

Na?alost pa ni vpisane dimezije gum ki so na avtu, "195/45 R16". Zaenkrat mi ?e ni uspelo najdit TUV-a za te felgne, zato me zanima ?e sploh lahko dam to homologirat, ali bo treba zamenjati pnevmatike?

 

Drugi problem je glede zni?anega podvozja.

Nikjer na karton?ku ni omenjenega ni? glede tega, vendar imam originalno dokumentacijo od APEX-a (tehni?no potrdilo in navodilo za homologacijo), ki bi jo bilo treba poslati na njihov naslov. Problem je v tem, da so na vlogi za pregled vozila in na tehni?nem potrdilu vpisani podatki prej?njega lastnika. Zato me zanima kako bi lahko to homologacijo opravil?

 

Hvala vnaprej za kakr?nokoli pomo?!

 

kaksne feltne mas? ce ne ves lahko das sliko, lahko ti poiscem tuv

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kat se tice felten najdi nekoga ki ima isto dimenzijo felten kot ti z istim et in ki ima po moznosti se papirje ke na homoligaciji ti bodo upisal zgolj dimenzijo ne pa tudi tip in znamko feltna!!!

 

kar se pa fedrov tice pa ce imas postimano glede papirjev se samo prijavi na a test in ga opravi!!! :bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede feder sem nekje brau da more? zraven prnest ra?un tistega ki je to delal... Tk da usej to bi mogu pol nekje zrihtat, pa na optiko pelat, ker sem opazil da ?e ni izpolnjena "kontrola geometrije podvozja"... <_<

 

Za felgne sem pa na tej strani, link, gledal za tuv-e, pa mi je pokazalo samo dve velikosti plati??; 205/45... in 215/40 R16. Sam imam ?e par virov, od kod bi lahko to mogo?e dobil, vseeno pa bi prosil Labija za pomo?.

 

Da bom lahko povedu vse podatke o felgnah, pa sledi pa ?e eno za?etni?ko vpra?anje... kaj je to ET?

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Link sm dau sam informativno, ne direkt povezave, felgne so pa Alutec Storm.

 

Ubistvu me zanima kje najdem ET, a je odtisnjen kje na felgni?

Sicer bom pa sliko zadnje flegne "pripel" na forum, sam da jo najprej nardim...

 

OK, tule je...

 

Objavljena slika

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik 2001, MX-5 NB.

 

Men se je isto zdelo glede gum, zato sem upra?u na za?etku ?e bo treba kr felgne & gume zamenjat... Na te felgne tk ne morm dat 205/45 gum gor?

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik 2001, MX-5 NB.

 

Men se je isto zdelo glede gum, zato sem upra?u na za?etku ?e bo treba kr felgne & gume zamenjat... Na te felgne tk ne morm dat 205/45 gum gor?

 

Zakaj ne bi mogel dat na 16" 205 gum gor? Jst sm hotu na 13" dat 205/60-13 :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekako sem sklepu da je vsaka felgna prirejena za dolo?eno ?irino gume, tk da bi mogu kupit nove felgne za 205 gume :zvizga: ... (zakaj ni nobenga sme?kota za "embarrassed")

 

V tem primeru kupim gume pravih dimenzij, zrihtam na LPP-ju al pa v MBju in to je to?

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekako sem sklepu da je vsaka felgna prirejena za dolo?eno ?irino gume, tk da bi mogu kupit nove felgne za 205 gume :zvizga: ... (zakaj ni nobenga sme?kota za "embarrassed")

 

V tem primeru kupim gume pravih dimenzij, zrihtam na LPP-ju al pa v MBju in to je to?

 

Da. Sm isto homologeral ALUTEC feltne sam model NITRO, sam je na sre?o bila prava dimenzija gum. Kupi? 205 gume, se prijavi? in po?aka?. Na 16 col mora it okol 225 guma gor ali pa ?e ve?. ?e gre na 13 Col ?irine 5,5 J 205 guma gor ne vidm razloga zakaj na 16 col ?iroke 7J ne bi ?lo, sicer so pa ravno 205 gume najprimernej?e za tvoje vozilo, saj je razlika v diametru 2,5% (lahko bi bla tud 0) gre pa nekako do 4,5% max pol je pa ?e kriza. Velik sre?e! Aja, tuf je definitivno taprav ker sem s tem tuf-om jst naredu homologacijo (sam za model NITRO ter za 323F BA model).

 

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi zarad teh vi?jih in ?ir?ih gum lahk pri?lo do kakih te?av, zaradi zni?anega podvozja?

 

PS: A je res glede ra?una "izvajalca del", da ga bom mogu zraven prinest ko bom podvozje homologiral?

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi zarad teh vi?jih in ?ir?ih gum lahk pri?lo do kakih te?av, zaradi zni?anega podvozja?

 

PS: A je res glede ra?una "izvajalca del", da ga bom mogu zraven prinest ko bom podvozje homologiral?

 

Glede ?ir?ih gum ne bo problema ker ima? zato bo?nico na teh gumah toliko ni?jo, da ti obseg gume ostane prbli?no isti (pri 14 col ima? bo?nico visoko 60% ?irine gume, zato oznaka 185 60 14, te pa ima? 205 45 16 kar pomeni da ima? bo?nico visoko 45% ?irine gume) tako da s homologacijo ne bo? imel nobenih problemov, 100% garanteram. Glede ?irine gum ja pa tako, da ti bojo mj?keno bolj trpeli le?aji in kon?niki, mogo?e se ti bo poraba dvignila za kaka deci, to je pa to. Ni? hudega ker ?e bi bilo tok slabo za avto noben ne bi daju ve?ji col plati?? na avto :D

Glede podvozja pa res ne vem kako to gre, bom se pa pozanimal ?e ne bo kdo prej povedal kako to gre.

 

Lp

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

glede podvozja pa: kaksen ET imajo serijske feltne in kaksne majo te?

ker ce je ET veliko manjsi kot original lahko da ti bo strugalo (najbrz zadaj)

drugace na 7" sirino gre 205 (ceprav bi bilo bolje 195 ampak kaj ces)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vem za eno MX-5 ko je imela 225/45/17 gume gor :D pa je zadaj mal podrajsal ko je ?la ?ez kako lukno

 

 

mare ma pa mal zanima kdo je tlacu gor gume 225?? <_<

 

jah na lpp bos rabu prnest racun o vgradnji sportnih fedrov kajti z njim bos dokazoval strokovno vgradnjo na vozila ker brez teg ate ne bodo spustli ces!!!! :(

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi zarad teh vi?jih in ?ir?ih gum lahk pri?lo do kakih te?av, zaradi zni?anega podvozja?

 

PS: A je res glede ra?una "izvajalca del", da ga bom mogu zraven prinest ko bom podvozje homologiral?

 

glede podvozja treba prnest poleg original!! tuva se potrdilo o strokovni montazi ki ti ga izda mazda servis (sicer ne vem ce ti ga bojo) al pa firma kira uvaza fedra oz. amortizerje! jaz pa sem mel za vsak slucaj se potrdilo o optiki...

kar se nizanje vozil tice se mi zdi da je najbol da se zapeles (joj kako se ze rece firmi ne morm se spomnt zdele) in ti oni vse zrihtajo menda ti se vpisejo v kartoncek oz. oni poslejo vso dokumentacijo in potem ti dobis homolomo domov...

tako mi je razlagal majster ko sm ga fehtal za potrdilo o strokovni montazi...

 

za feltne pa tud ni problema ti sam dobi papirje kjer so iste oznake se pravi isti ET pa ni vazno kire firme so sam ne pozap pol pokrovcke dol pobrat na ne bos sel hom. ozejk s alulajn papirji :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • in to se je zgodilo v demokraciji. pa ne katerikoli demokraciji. v Nemški Demokraciji!
    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.